Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 23:07

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej allesammen! Jeg håber jeg har valgt det rigtige forum til mit spørgsmål, og da jeg er ny her inde bære over med mig :) Jeg havde en aften for ca 3år siden festet med sprut, kokain og ingen søvn i 1 1/2 døgn. Midt under festen tager jeg to piller som jeg bliver tilbudt og her begynder mit spørgsmål, da jeg gerne vil høre om i har en ide om hvad det kunne være :D pillen var rund og i en farv jeg ikke husker.

Kan huske at jeg i starten af "rusen" følte jeg havde taget Extasy, sådan let flyvende fornemmelse. Efter måske en time begynder jeg har hallucinere kraftigt med døre der åbner, farve på væggene, lyde osv. Vi vælger så at tage hjem til mig (mig og en ven) i fuldt dagslys på en befærdet vej. På vejen ser jeg pludseligt en ældre mand der ligner han går i bro ala excorcisten, Virkeligt skræmmende men sjovt samtidig. Da jeg kommer hjem er jeg sindssygt tørstig og hallucinere kraftigt både med lukkede og åbne øjne. Ser noder, kan ikke kende min mor selvom jeg godt ved det er hende og ser farver som når man kigger i de der "drejerør" hvor farverne skifter når man drejer og kigger ind. Jeg var helt stegt og hallucinerede i ca 15 timer, hvor det så begyndt at falde.
Tænker der hele kan være en kombination af for lidt søvn, kokain i rimelige mængder og sprut der har hjulpet til at de piller har virket sådan, men på den anden side har jeg ingen ide om hvad for nogle piller det var. Kan faktis også huske jeg jeg ikke kunne tisse særligt nemt.

Håber at høre fra jer. D :sucks:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Et psykedelisk stof, som f.eks. LSD vil mit bud være.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
det kunne godt være en ecstacy pille, med andet end bare mdma i... men det er meget svært at sige.

havde pillen kærv? eller andre kendetegn?

det er meget normalt ikke at kunne tisse når man har taget mdma.

Junior medlem

Kan faktis huske de var mørke grønne men yderligere nej desværre. Ja kan give dig ret i at på mdma har man svært ved at tisse (har prøvet det en del gange).
Hallucinationerne var bare så kraftige at for mig hælder det mest op af LSD, efter hvad jeg har kunne læse mig frem til. Hverken på svampe eller andet jeg har taget har jeg hallucineret så meget.

Men tak for svarene lad der gerne komme flere!:)

Dedikeret medlem

noget antipsykotisk og/eller Antidepressiva er mit bud!
må jeg spørge om hvorfor du skœnker det en tanke så meget senere; har det "sat gang i noget", eller kan du tœnke dig at prøve det igen? blot nysgerrig, eller er det noget helt fjerde..
mvh STWOD

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Mit bud er 2c-x af en eller anden art eller mda, da det kan fremkalde voldsomme hallucinosioner sammenlignet med mdma.

Men siden du siger du hallucinerede i ca 15 timer, lyder det alligevel lidt urealistisk at det kan være nogen af de stoffer. Da de kun virker i 4-5 timer.
Så mit næste bud kunne være dob eller lignede, da de hvertfald varer så lang tid.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nu ved jeg ikke hvor lang tid de forskellige Piperaziner virker, men kan det ikke tænkes at have været noget i den dur? Mener i hvert fald at have hørt noget om at der skulle have været en del ecstacy piller i omløb for nogle år siden, der skulle have indholdt mcpp.

Junior medlem

Grunden til at jeg skriver er at jeg engang imellem får flashbacks, ikke med hallucinationer men mere med at jeg får den samme fornemmelse i kroppen (svært at forklare) hvilke ikke er rart. Det jeg prøver at komme til bunds i, er en mulig vej væk fra disse "flashbacks" da det ikke er fedt at være på arbejde og ud af ingenting føle sig påvirket:) svampe har faktis hjulpet mig med at ligge det på hylden og arkende at sket er sket, og at det ikke er værre end det ikke er godt for noget. Tusind tak for svarene

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Kan aMT frembringe så kraftige hallucinationer på høje doser? aMT kan jo have et MDMA-ish feel hvorefter det senere bliver psykedelisk.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]