Hej allesammen! Jeg håber jeg har valgt det rigtige forum til mit spørgsmål, og da jeg er ny her inde bære over med mig

Jeg havde en aften for ca 3år siden festet med sprut, kokain og ingen søvn i 1 1/2 døgn. Midt under festen tager jeg to piller som jeg bliver tilbudt og her begynder mit spørgsmål, da jeg gerne vil høre om i har en ide om hvad det kunne være

pillen var rund og i en farv jeg ikke husker.
Kan huske at jeg i starten af "rusen" følte jeg havde taget Extasy, sådan let flyvende fornemmelse. Efter måske en time begynder jeg har hallucinere kraftigt med døre der åbner, farve på væggene, lyde osv. Vi vælger så at tage hjem til mig (mig og en ven) i fuldt dagslys på en befærdet vej. På vejen ser jeg pludseligt en ældre mand der ligner han går i bro ala excorcisten, Virkeligt skræmmende men sjovt samtidig. Da jeg kommer hjem er jeg sindssygt tørstig og hallucinere kraftigt både med lukkede og åbne øjne. Ser noder, kan ikke kende min mor selvom jeg godt ved det er hende og ser farver som når man kigger i de der "drejerør" hvor farverne skifter når man drejer og kigger ind. Jeg var helt stegt og hallucinerede i ca 15 timer, hvor det så begyndt at falde.
Tænker der hele kan være en kombination af for lidt søvn, kokain i rimelige mængder og sprut der har hjulpet til at de piller har virket sådan, men på den anden side har jeg ingen ide om hvad for nogle piller det var. Kan faktis også huske jeg jeg ikke kunne tisse særligt nemt.
Håber at høre fra jer. D