Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 10:30

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: hash psykose
Junior medlem

Hej her for en del år siden røg jeg rigtig meget og udviklede en psykose i form af en rigtig slem paranoia hvor jeg ikke kunne åbne min hoveddør, folk der grinede på gaden var jeg overbevist om at det var mig de grinte af, der rvar tanker jeg ikke turde tænke på hvis nu nogle kunne høre dem og generl psykisk ustabilitet

Jeg har så spørgsmålet om man egentligt kan blive 100 % procent rask igen ?

jeg føler stadig ikke ofte men engang imellem ca. hver 14(uden at have røget/drukket). dag at jeg oplever noget ligende fra dengang. Jeg ryger nu kun 1-4 joint om ugen og kun i weekenderne, da det ellers går ud og mit hverdagsliv. og når jeg ryger føler jeg ikke paranoia og syge tanker som jeg førhen har gjort.

Senest rettet af Asd 25 jun 2013 20:28, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem

Jeg er sluppet af med mit som handlede om jeg kunne læse tanker/høre stemmer men det tog rigtig mange år og der kan stadig komme lidt en sjælden gang imellem hvis jeg ryger.
Holdt mig væk fra hashen i 6 år, det tog det sidste.

Edit det var min oplevelse at det over tid blev bedre også selvom jeg røg, men det var ryge pauserne som accelerede at det blev bedre.
Nu ryger jeg periodevis og det er over 2 år siden jeg oplevede at der var lidt stemmer.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Stop med at røg... Chancen for at forværre dig situation er til stede, og er en meget reel mulighed hvis ikke du stopper helt med at ryge!

Junior medlem

Plejede selv at ryge meget dagligt, og blev også selv paranoid. Det er nu omkring 6 måneder siden at jeg stoppede det faste, og jeg ryger kun af og til. Dog bliver jeg selv ofte stadigvæk paranoid, selv efter den her tidsperiode. Jeg kunne ikke gå på gaden, uden at følge mig forfulgt, men føler stadigvæk at jeg ser skikkelser ud af øjenkrogene, selv uden at være påvirket. Har dog aldrig haft en reel psykose.

Junior medlem

Jeg siger rigtig mange tak for svarene , jeg har dog ingen intentioner om at stoppe lige p.t
men det er rigtig rart at hvide man ikke er totalt ude og skide og sidderog er den eneste med den efterfølge.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]