Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 aug 2025 06:07

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 40 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
hvis det er ham der har gjort det mod hende er han nok ikke interesseret i at hun besvimer, så han har måske givet hende en "passende" dosis... altså det kan vi jo aldrig finde ud af.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
StåendeBifald: Det kommer an på dosen. Jeg ved ikke hvad ouzo er, drikker ikke.

Joe: Hvis man drugRAPER nogen er man vel netop interesseret i at vedkommende besvimer/går i koma, så han/hun ikke kan huske overgrebet bagefter - det ligger lidt i orderet.

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
hård spiritus... som f.eks en tilpas stor tequila...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
det kunne også være at man synes det var sjovt nok at vedkommende var vågen, men ikke ku gøre modstand? ligsom hvis du drikker en tøs pisse stiv, for at "overtale" hende til at gøre det færdigt.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Gad vide om hun havde tænkt sig at vise den her tråd til kæresten og sige "se selv skat... De andre siger også at jeg blev drugrapped"
:roll:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Gad vide om hun havde tænkt sig at vise den her tråd til kæresten og sige "se selv skat... De andre siger også at jeg blev drugrapped"
:roll:

I lol'ed .. =)
Nu gider jeg simpelthen ikke lige læse hele tråden igennem. Men jeg kan ikke lade være med at tænke at du selv er ude om det, og du måske gerne selv ville? Hvorfor helved fester man ellers dagen efter med en person som har "gjort, forsøgt, voldtaget en?!?"

Tror altså du er igang med at lede efter en undskyldning overfor dig selv og kæresten så det ikke er så hårdt at tænke på du har været ham utro. Sorry to say.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
jeg tror ikke hun vender tilbage til den her tråd.. hun havde jo ghb lign symptomer ! lol
thats all she need to know :D men måske tager jeg fejl.

Junior medlem

Hvis du har sagt nej, er det utvivlsomt en voldtægt uanset hvilke andre omstændigheder der har været. Lyt ikke til dem, der siger andet. Om der har været andre stoffer end alkohol er jo svært at sige, men voldtægt er der helt klart tale om. Det er noget svineri, at folk prøver at reducere det til at du skulle være "løs på tråden". Hvis man har sex med én der har sagt nej er det voldtægt, om vedkommende gør decideret modstand eller ej. Og at have sex med nogen, der er for påvirkede til at foretage et nogenlunde rationelt valg er i bedste fald på kanten.

Medlem

Jeg synes tråden skal blive.

Jeg er udemærket godt klar over, at OP måske ikke lige har fået de pæneste svar, men igen er der os kommet brugbare svar til den måske "kommende pige" der står i lignede situation.

Dog ser jeg ikke noget imod, at OP får slettet sin profil.

Medlem

Dog er jeg foraget over at selvom du er velvidende om hvad der skete dagen før., at du så fester med ham igen.
Der kan du nok finde svaret, på de ubrugelige svar.

Du sku ha haft skredet i det du så ham!!!

Senest rettet af Honey 26 jun 2013 14:45, rettet i alt 1 gang.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
Hej alle

Jeg fandt dette forum da jeg søgte på drug rape.

Jeg håber det er ok at jeg kontakter jer herinde og stiller mit spørgsmål.

Jeg er lige kommet hjem fra ferie i Spanien.

Jeg skriver historien kort. Jeg faldt for en tjener på en restaurant. Han var meget forførende og jeg ville gerne flirte med ham. Men mere ville jeg ikke.

Vi drak ouzu (meget), en stor tequila og en del øl.
Han var sød ved mig og ville følge mig hjem.
Pludselig lå vi på stranden og han ville have sex med mig. Jeg syntes stadig han var tiltrækkende, men jeg ville ikke "føre det til ende". Jeg har en kæreste som jeg elsker meget højt.
Så jeg sagde nej. Han lagde sig tungt på mig og jeg kunne intet gøre. Så vi havde sex. Eller han havde. Jeg var meget fjern og følte mig bedøvet. Jeg husker ikke alt hvad der skete og det jeg husker er i brudstykker. Det var som sådan ikke en voldtægt - for jeg var jo ikke bange for ham. Men jeg havde jo ikke lyst til at tage det så vidt, og han respekterede ikke mit nej. Jeg husker ikke om han kom, jeg aner ikke hvor lang tid det varede, hvad vi snakkede om, præcist hvor vi var osv.
Bagefter var han sød, fulgte mig hjem, holdt i hånden og ville kysse (hvilket jeg ikke ville). Så det var jo ikke fordi han var stereotypien på en voldtægtsforbryder???

Dagen efter var jeg hamrende angst, skyldfølelsen over at have svigtet min kæretse rasede rundt i mit hovede og min hjerne prøvede at finde ud af hvad der var sket.

Det skete igen tre dage senere.
Han var sød og ombejlende. Vi drak sammen med nogle andre og vi fik alle en masse ouzoer. Jeg havde ikke længere samme lyst til at flirte med ham, og havde egentlig bare fokus på at få en fed fest. Min hukommelse er svækket omkring hvad der præcist skete. Men vi holdt festen i restaurantens udendørsareal, da selve restauranten var lukket. Så da jeg skulle tisse, viste tjeneren mig ind i et baglokale hvor der var et toilet. Igen - han var sød og galant, lukkede døren og gik ud til de andre. Han var ikke ubehagelig.
Jeg husker ikke turen til toilettet, overhovedet. Husker bare at jeg pludselig var der og at han lukkede døren og at han ikke var ubehagelig. Jeg husker dog svagt, at alting var "flydende, ikke-eksisterende" som om jeg svævede og det summede i hele min krop. Da jeg kom ud fra toilettet kunne jeg ikke mere, jeg var SÅ træt og fuld og svimmel. Og der stod en briks... Som jeg smed mig på. Aner ikke hvor lang tid jeg lå der, om jeg sov eller andet... Men lige pludselig var tjeneren der, uden tøj på. Jeg havde heller ikke tøj på. Vi havde sex. Jeg kan overhovedet ikke huske hvordan/hvornår han kom ind i rummet, hvad vi talte om, hvordan mit tøj var kommet af etc. Jeg var ikke bange. (han var jo sød og havde været det hele tiden). Men jeg var nærmest ligeglad/ ikke-tilstede. Ikke seksuelt opstemt. Ikke oprevet. Ikke ked af det. Han var sød. Ved ikke hvor længe det varede. Jeg var sindssygt omtåget og slap/gelé agtig i hele kroppen.
Pludselig "vågnede jeg op" i bevidstheden og tanker om hvad jeg havde gjort mod min kæreste, sex med en fremmed, risiko for seksuelle sygdomme etc for igennem hovedet på mig. Tanker som ikke havde været tilstede mens det hele stod på. Jeg var helt ude af den. Jeg græd og ville bare hjem til hotellet. Han fulgte mig hjem, mens jeg græd. Han grinede og sagde at jeg i stedet skulle nyde at vi havde haft god sex. Igen - han var ikke ond/ubehagelig. Men tydeligvis ligeglad med mine følelser omkring det jeg/han havde gjort. Og fangede åbenbart heller ikke lige at det kun var ham der var af den opfattelse, at det havde været god sex. Grinede også bare af at jeg fortalte at jeg var så ufatteligt ked af at have været min kæreste utro.

Mit spørgsmål er: kan han have puttet noget i mine drinks?

Jeg har prøvet at læse om det på nettet, men synes ikke mine symptomer passer på fx beskrivelsen af rohypnol - det var ikke sådan at jeg var lammet og intet kunne gøre. Det var mere som om jeg ingen vilje havde. Som om han kunne gøre ved mig hvad han ville. Der var ikke tanker som "ude af øje ude af sind. Jeg kan ligeså godt gøre det, for min kæreste opdager det alligevel ikke". Det var slet ikke sådan. Jeg var slet ikke i kontakt med virkeligheden og sådanne tanker. Der var ikke rigtigt nogle tanker. Men hele tiden en vished om at jeg ikke ville gennemføre. Eller sådan husker jeg det i hvert fald. Og jeg husker kun i brudstykker.

Har I nogen tanker om hvad der kan være sket?
Kan ouzo bedøve/sedere på den måde? Jeg har aldrig før drukket mig fuld i ouzo.

Jeg håber på jeres hjælp. Jeg har jokket i spinaten i forhold til at flirte med en anden end min kæreste og jeg vil fortælle ham om det i aften. Jeg står ved at jeg fandt tjeneren tiltrækkende, men jeg føler mig uforskyldt i forhold til selve samlejerne.

Mange hilsner

Det ville da være ærgeligt at slette sådan et fint indlæg.

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvis du har sagt nej, er det utvivlsomt en voldtægt uanset hvilke andre omstændigheder der har været. Lyt ikke til dem, der siger andet. Om der har været andre stoffer end alkohol er jo svært at sige, men voldtægt er der helt klart tale om. Det er noget svineri, at folk prøver at reducere det til at du skulle være "løs på tråden". Hvis man har sex med én der har sagt nej er det voldtægt, om vedkommende gør decideret modstand eller ej. Og at have sex med nogen, der er for påvirkede til at foretage et nogenlunde rationelt valg er i bedste fald på kanten.

Helt enig! Det forarger mig virkelig at påstå det er et forsøg på at bortforklare utroskab. Det er totalt usmageligt og ENORMT ufølsomt. Som Billabi forklarer det er der utvivlsomt tale om voldtægt: Hun har sagt nej (og diskussionen burde stoppe her!) men er desuden i en tilstand hvor hun er ude af stad til at værge for sig pga. alkohol og muligvis et andet stof - et forhold, der også er omfattet af den danske lovgivning.
Det er udtryk for et så forkvaklet kvindesyn, at gylpe idéer op om "selv at være ude om det" eller at det er et forsøg på at bortforklare utroskab som voldtægt pga. dårlig samvittighed. Føj for helvede! Jeg gad godt se jer fjolser, der betvivler Billabi, selv blive voldtaget for siden at blive mødt med nedladende og ubegrundede kommentarer om at i selv ville. "At føje spot til skade" er slet ikke dækkende for det...

Skaden er sket! og alle kommentarer om hvad "hun burde have gjort" er fuldstændigt irrelevante og kun en måde at hævde sig selv, slå trådstarter i hovedet og undergrave hendes troværdighed.

Edit: En gang imellem forekommer der falske anmeldelser af voldtægter, og selvfølgelig kan "drugrape" være en kærkommen undskyldning for at distancere sig fra omgivelsernes reaktioner. Når det er sagt, så er voldtægt en gerning der er så ekstremt krænkende og ødelæggende, at man virkelig tænker sig ordentligt om før man lufter sådan nogle idéer!

Jeg gider ikke spilde mere tid på den her tråd, kun ønske dig Billabi al mulig held og lykke i fremtiden.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det der bare er så fandens svært ved lige præcis voldtægtssager, som den her, er netop den faktor der hedder at hun ikke har kontaktet myndighederne, for at finde ud af om der enten var spor i hendes underliv på tvang eller vold (kan ret let ses), eller spor i hendes blod efter stoffer. Derfor er det så skide nemt enten at sige et godt stykke tid efter at "jeg blev voldtaget" eller "du har bare drukket dig stiv og mistet hæmningerne". Uden en grundig undersøgelse er det umuligt at svare på.
Og desværre er "jeg blev drugraped" fænomenet slet ikke så sjælendt igen. Kender efterhånden en del der har sagt at deres drink er blevet doped for at slippe for den ene eller anden slags ballade. :( Så sørgeligt!!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Dem kan du finde under den her fane. Håber ikke du har fået et alt for negativt indtryk af det her forum. Men du må forstå at det er det værst tænkelige en fyr kan blive beskyldt for, lige efter pædofili, det at voldtage en kvinde. Og når man er fuld, så laver man altså ting som man normalvis ALDRIG vil lave, da ens dømmekraft ryger ud samtidig med forstanden når sprutten kommer ind.

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Jeg kan ikke se hvorfor du vil have dit indlæg og bruger slettet? Du kan vel bare lade det være og smutte..

Men du siger selv at du flirter med ham, og 'faldt for ham', den første dag - ikke ligefrem noget der virker afvisende.. At du så senere, mega vissen, prøver at afvise ham, virker nok ikke helt optimalt.
Et nej skal naturligvis stadig respekteres, dog

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Fuldstændig enig med Frugthat!

Junior medlem

Dem kan du finde under den her fane. Håber ikke du har fået et alt for negativt indtryk af det her forum. Men du må forstå at det er det værst tænkelige en fyr kan blive beskyldt for, lige efter pædofili, det at voldtage en kvinde. Og når man er fuld, så laver man altså ting som man normalvis ALDRIG vil lave, da ens dømmekraft ryger ud samtidig med forstanden når sprutten kommer ind.

Klassisk voldtægtskultur at vise sympati med fyren, der er "beskyldt" for voldtægt, fremfor kvinden, der er blevet voldtaget. Kan du ikke selv se det??? Shit..... Hvis hun er blevet voldtaget (hvilket hun, ud fra de oplysninger vi har, er, eftersom hun har sagt fra), skal hun sguda ikke tænke på hvor slemt det er for fyren, at have den beskyldning siddende på sig!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Damn, det er da total afsporet tråd. Man vil jo ikke, selv med 100 rapporter, kunne identificere hvad pigen er blev date raped med. (Så frem at det er date raping, som jo er fuldstændig irrelevant, da hun spørg om det kunne være et andet stof hun har fået indenbors og ikke om hendes historie er pålidelig.)
Jeg synes det er at overanalysere hvad hun siger for at drage den konklusion at hun selv er uden om det. Altså herreste gud. Hun er lidt løs på tråden og skulle have stillet lysten. Vi er jo kun mennesker. Vi ved ikke hvad der er sandt eller falsk.
Vi skal forholde os til om hun har fået et stof som kunne have en sedativ virkning, udover alkohol.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Vi lukker den her. Det er ikke vores opgave at finde ud af hvad der er sket, det har vi ingen mulighed for at vide. Vi kan heller ikke opklare hvad der er blevet givet eller ikke givet. Så denne tråd burde måske være blevet lukket for længe siden, og nu sker det.

Administrerende Direktør
Brugeravatar

Kære uempatiske meddebattører

Det centrale ved historien her er naturligvis, at OP føler sig krænket og søger information om hvad hendes drink evt kunne være blevet spiket med. Jeres nedladende bedrevidenhed og moralske indignationer, kan I pakke sammen og stikke op i røven! I ved ikke en skid om hvad der præcis er foregået, så lad være med at spekulere i det. Prøv at forholde jer til folks spørgsmål i stedet for at lege dommere bagved skærmen.

@OP: vi sletter principielt ikke indlæg her på sitet. Du kan selv redigere dine egne posts, men lad dem gerne stå, så vi kan beholde dette tåbelige eksempel på når masserne går bananas.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 40 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]