Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 aug 2025 07:21

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej psy!
Ligesiden jeg tog MDMA første gang, har jeg haft problemer med for lidt blod til hovedet hvis jeg har siddet og slappet af, eller har lagt og set en film (Det skete faktisk også da jeg var på MDMA første gang).
Da dette nu også er begyndt at ske for min kæreste efter hun prøvede MDMA første gang.
Da dette ikke har været et problem tidligere, er jeg blevet lidt nysgerrig.

Er der nogen der har prøvet lignende eller hørt om det?
Det er nu ca halvanden måned siden vi tog MDMA.

Medlem

Er du sikker på du ikke altid har haft dette, ved ikke helt bivirkninger omkring MDMA, men jeg har dette selv, og har aldrig taget MDMA, det er ret normal for teenagere og gamle mennesker. Måske har du bare først begyndt at ligge mærke til det nu, fordi du tror det er en bivirkning af det?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg synes altid jeg får det sådan, når jeg har fået for lidt at spise eller drikke.

Som Nrazzer siger, tror du så ikke bare at det er fordi i bemærker det mere, efter jeres MDMA trip?

Junior medlem

Nej, ingen af os har døjet med det før :/

Junior medlem

Første gang jeg prøvede emma var noget krystal, og det føltes som om jeg gik i luften. Har dog ikke haft nogle men, af det. (Kan ikke huske hvordan man sætter apostrof over e'et, så undskyld hvis det virker misledende.)

Junior medlem

Men nå du siger ''for lidt blod til hovedet'' mener du så at du falder hen eller..? Jeg kan ikke helt se hvad du mener.

Medlem
Brugeravatar

Dyrker i nogen former for motion? Hvis jeg ikke går en tur engang imellem, så begynder jeg at få let ved at blive rundtosset hvis jeg rejser mig hurtigt :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
den bivirkning har jeg ikke hørt om før... jeg kan ikke rigtigt forestille mig det skulle være mdma'en, eller for den sags skyld noget andet i det i har taget.

prøv at søge lidt efter det på google! der skulle bestemt ikke være bivirkninger ved mdma efter halvanden måned! og slet slet ikke hvis man tager det i fornuftige doser og med 1-2 måneders mellemrum.

Junior medlem

Men nå du siger ''for lidt blod til hovedet'' mener du så at du falder hen eller..? Jeg kan ikke helt se hvad du mener.

Det jeg mener med for lidt blod til hovedet er at, hvis min kæreste eller jeg har lagt og slappet af, så hvis vi rejser os op før hurtigt op, så kan det sortne før vores øjne og jeg er endda besvimet to gange pga dette.

SortSky skrev:
Dyrker i nogen former for motion? Hvis jeg ikke går en tur engang imellem, så begynder jeg at få let ved at blive rundtosset hvis jeg rejser mig hurtigt :)

Ingen af os er de store motionsfolk, men det kunne selfølgelig være man skulle overveje det, hvis det ville hjælpe :)

Jeg ved godt at dette er et 'normalt' problem, men da ingen af os har haft problemer med det før, blev jeg lidt bekymret.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Lyder normalt, sker tit for mig. især hvis jeg er lav på mad.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
faktisk kender jeg ikke et eneste menneske (tror jeg) der ikke bliver svimle af at rejse sig op hurtigt efter at de har slappet af.
I har ikke har en nedsat appetit eller noget efter jeres mdma tur og glemt at spise og drikke ordenligt ? nu ved jeg ikke hvor lang tid siden det er men efter sådan en tur kan jeg godt glemme at spise som jeg skal dagen/dagende efter, men generelt er det vist ret normalt at man får det sådan, som de andre nævner i mangel på motion, sund kost os.v

prøv at løb en lille tur ind i mellem og få nogle vitaminer ned og se om det hjælper på det.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]