Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 00:12

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Det skete her for ikke så lang tid siden, at min ven introducerede mig for den såkaldte "Pollen Hash". Vi rullede en pind, og røg den. En time efter blev jeg helt vildt liderlig, og det fortsatte sådan i 5 timer efter, hvilket var mega dejligt.
Er det normalt når man ryger Pollen Hash? :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
....Nej?
:shock:

Forresten, her den anden dag drak jeg et stort glas vand. en time senere væltede jeg på min cykel. Er det normalt når man drikker store glas vand?
:hm:

Og velkommen til forummet! :cheers:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Under havets overflade
Selvom der findes en masse forskellige typer af hash, så er det stadigvæk de samme aktive stoffer, der giver dig rusen. Derfor burde du i teorien ikke blive mere liderlig af hashen, bare fordi den var lavet af pollen.
Det man skal huske er at der vil være en forskel i rusen, hver gang du ryger, sådan at du nogle gange vil blive liderlig, og andre gange glad eller måske filosofisk.
Hvis du prøver din vens pollen hash igen, kan det være, at du får en helt anden oplevelse.

"The mescalin taker sees no reason for doing anything in particular and finds most of the causes for which, at ordinary times, he was prepared to act and suffer, profoundly uninteresting. He can't be bothered with them, for the good reason that he has better things to think about." - Aldous Huxley

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
^ Hvad fanden er pollen hash? Er det virkelig skod hash fra han planterne oder was? :mrgreen:

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Er det ikke koldpresset pollum hash der menes måske?

(Baudelaire 1860).

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ja
Jeg prøvede også pollen for ikke så længe siden, og fik travlt med at introducere alle mine venner for det. Man bliver nemlig sygt horny! Mine venner giver mig ret, så der må være noget om det :D

Og til alle jer herinde der bare sidder og er nogle kritiske, dobbelt-moralske, ikke-liderlige tabere. Prøv det selv!

Junior medlem

Jeg prøvede også pollen for ikke så længe siden, og fik travlt med at introducere alle mine venner for det. Man bliver nemlig sygt horny! Mine venner giver mig ret, så der må være noget om det :D

Og til alle jer herinde der bare sidder og er nogle kritiske, dobbelt-moralske, ikke-liderlige tabere. Prøv det selv!

tak dig en spiller og fald ned igen

Junior medlem

Jeg ryger for tiden stortset kun pollen hash, og jeg bliver sgu aldrig liderig..

- skulle da være hvis jeg ikke havde fået lettet trykket i en stykke tid! :hm:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Åh hvor jeg dog elsker misvisende narko slang : "pollen hash" :lol:

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Medlem

Bare fordi det ikke har noget med pollen at gøre, kan man jo sagtens døbe sin hash ligesom delfin, slasker, bagmandens natryger etc

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Bare fordi det ikke har noget med pollen at gøre, kan man jo sagtens døbe sin hash ligesom delfin, slasker, bagmandens natryger etc

Ja det kan vi da, lad os fordumme hinanden yderligere med misvisende betegnelser der ingen sammenhæng har :mrgreen:

Mvh.

Medlem
Brugeravatar

...Og "pollen hash" ER bare iøvrigt noget andet end at kalde hashen "Bagmandens Pispotte", "delfin" eller "brune stjerne". "Bagmandens Whatever" giver ikke indtryk af andet end at hashen muligvis er så god af importøren selv ryger den, hvor "pollen" fremstår som en mere beskrivende betegnelse der indikerer ingredienser, og dette på en ganske misvisende måde. At betegnelsen så måske/måske ikke stammer fra ord brugt i Marokko og Libanon, gør ikke tingene bedre, hvis de fordanskes (og forvanskes) til noget misvisende.
På samme måde er betegnelsen "skunk" latterlig - det fortæller INTET om varen, men bruges alligevel om ALT potent cannabis i uraffineret form, selvom det intet har med skunk-strainen at gøre. Det bruges fuldstændigt i flæng, uanset om vi taler sativa eller indica, og giver dermed absolut ingen mening.

Til emnet: Ja, det kan godt passe at du er blevet mega liderlig. Det kan man sagtens blive af cannabis. Det kan også godt passe at lige nøjagtigt den slags hash du her har fået, har den virkning på dig, i højere grad end andre typer hash.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Jeg kendte en som engang mente han slog ud på hans pollen allergi, når han røg pollen. :roll:

Dedikeret medlem

Jeg kendte en som engang mente han slog ud på hans pollen allergi, når han røg pollen. :roll:

Plus en så enten er der noget om det eller ikke...

Medlem
Brugeravatar

Jeg har engang set en video fra Marocco, hvor de laver hash af alle planter - hanner som hunner - så på den måde vil der være pollen i. Dette handler imidlertid ikke om en enkelt bestemt slags hash, men om at man traditionelt har dyrket på mere naturlig vis, hvor hanner får lov til at være i fred og befrugte hunnerne.
Hvis en pollenallergi skulle vise ansigt ved at ryge det en tilfældig pusher eller importør vælger at kalde pollenhash, tror jeg at det samme vil gøre sig gældende for meget andet hash også. Det er jo iøvrigt ikke sådan at alle led i distributionskæden går og viderebringer informationer om at "denne sending indeholder store mængder af inaktivt materiale i form af pollen".

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]