Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 16:40

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Hey psy :D

Jeg dyrker selv og jeg tænkte jeg ville prøve at presse noget hash med overskuddet. Men jeg mangler et værktøj, for at det skal kunne lykkedes. Efter en del søgen rundt omkring, er det tætteste jeg har kunne finde en Ler-presser. Den har et hul forneden, som selvfølgelig ikke er hvad jeg skal bruge. Men jeg ville bare dække det med en mønt eller andet rundt metal i den størrelse, så det kunne presses sammen i denne lille anordning. Her er link til den jeg kigger på: http://viewitem.eim.ebay.dk/Sugarcraft-19-Disc-Cake-Decorating-Tool-Fimo-Extruder-Clay-Gun-Sculpey-Sculpting/370842604552/item

Men det jeg i virkeligheden leder efter er noget ala. dette, men jeg har ingen idé om hvor jeg kunne anskaffe sådan en. Nogen der evt. ved noget?

På forhånd tak for hjælpen :D

Medlem

Geografisk sted: Norge tæt på slalom bakkerne
Nogen shops har den presse på billedet

Selv har jeg brugt en stor sprøjte fra læge/apotek .. Passede med i 5er i omkreds... Fyldte den med ganske let presset pot hvor efter jeg pressede den så hårdt sammen jeg kunne og satte en skruetvinge på i en times tid og vupti så var der klump

Den ligner fuldstændig den du linker til (troede det var samme som på billederne)

Medlem
Brugeravatar

Fedt fedt.. jamen jeg tror sku bare jeg køber den på ebay så, det er alligevel kun 40 kr :D Hvis de har den "rigtige" i shops, koster den garanteret alligevel kassen :D

Junior medlem

Kig her
www.DinMor.dk

Medlem
Brugeravatar

Ja, dem kiggede jeg også lidt på, jeg synes bare dem jeg linker til virkede lidt bedre og bedre at holde fast i og presse med råstyrke - og så er de en del billigere :P

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
Den, jeg har de bedste erfaringer med, hedder piecemaker. Man kan koldpresse eller varme den lidt op inden. Med en rørtang, kan man presse ret hårdt, hvis det er det man ønsker.
Og hold nu op med at linke til alle mulige webshops, I ved det ikke er tilladt.

Medlem
Brugeravatar

@needmoreweed: Så får du jo bare presset pot. Hvad dælan skulle pointen være i det?

@ratmonkey: Den på billedet kan du købe 10000 steder på nettet, og også billigt på ebay. Når det er sagt kan du altså nemt presse dit stuff uden en presse. Pak det i celofan og i en skruetvinge med det. Alternativt, pak det i celofan, vikl køkkenrulle eller avispapir omkring, giv det en tur med strygejernet med godt press på, smid det på gulvet med et spækbræt ovenpå, og hop på det et par minutter. Pak det i celofan og under indersålen på din sko, og så bare ud og gå en lang tur. Der er mange mange muligheder, og det bliver ikke bedre af at købe udstyr til det. Be creative.

Dedikeret medlem

celofan og i spænd bag døren :) (virker bedst med en branddør de der papdøre kan godt gå i stykker hehe)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
Citat:
Most cannabis consumers smoke resin glands only as part of leaves, flowers and other plant tissue, but an increasing number of pot people are learning that separation of resin glands from other plant material, and the smoking of glands as hashish, is a "harm reduction" method that allows them to ingest cannabinoids without inhaling undesirable by-products of whole plant combustion.

http://www.cannabisculture.com/articles/2789.html

Ved bubblehash metoden behøver du strengt taget slet ikke noget "dyrt" udstyr

Medlem

Geografisk sted: Norge tæt på slalom bakkerne
Charles Ingalls Nå det virker med post så virker det vel også med ryst .. Brugt det til begge dele

Dedikeret medlem

Der er sku stadig ingen mening i at presse potten lol

Medlem
Brugeravatar

Charles Ingalls Nå det virker med post så virker det vel også med ryst .. Brugt det til begge dele

Say what?
Du kan selvfølgeligt presse dit po(s)t alt det du vil, men der er ikke rigtigt nogen pointe med det, med mindre du skal smugle 10.000 gram af det over grænsen mellem Mexico og USA.
Du får intet ud af det, udover at kvase din gode grøntsag. Der er ikke nogen gevinst, men derimod den "bivirkning" at du gør det mere irriterende at have med at gøre. At presse separerede (som eksempelvis ryst) trichomer er der derimod rimeligt god fornuft i.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]