Jeg vil ikke sige jeg får det psykisk dårligt, men jeg kan sidde og tænke de værreste ting om folk, at de egentlig bare er nogle kællinger, eller de er bare nogle nasserøve..
det er lidt svært at forklare.
kan komme med et eks. som der skete sidst dag her:
Jeg sidder ryger med min veninde og hendes kæreste, og vi laver altid nogle skøre ting når vi sammen, klæder os ud, maler os i hovedet med krigsmaling fordi hendes kæreste er i hjemmeværnet har han noget maling til hovedet, så mig og min veninde, ville male os i hovedet, og hendes kæreste bliver ved med at sige vi ikke må låne det, fordi der ikke er meget tilbage, som jeg respektere og tænker whatever, det ligemeget

men hans kæreste altså min veninde, blev ved med at plage som hun altid gør, og som det er noget jeg lader dem om, og det sker tit, men så fik jeg bare den tanke, hold kæft hvor hun nasser på hendes kæreste, han gør alt for hende og hun bliver ved med at være sådan.. det altså ikke sådan jeg tænker normalt om hende... så tror jeg der gik omkring 10 min (min tidsfornemmelse er ikke så god når jeg har røget) så sidder han og snakker som normalt, og pludselig får jeg den tanke hold da kæft, hvor han da spiller skide smart! selvom jeg ikke tænker om ham sådan til hverdag!
- ved godt det er forvirrende, men vil da meget gerne vide om det er fordi jeg ikke kan tåle det, eller om det er helt normalt.