Hvor gammel er du? Lyder lidt som en slags eksistentiel krise, som mange oplever i teenageårene. Men det lyder ihvertfald ikke som om du er psykotisk. Du er nok nærmere apatisk. Mit bud er, at det er en depression der er blevet aktiveret af dit hash forbrug. Muligvis på grund af en kombination af hash og teenagehormoner der går lidt amok.
Men lad vær med at tage antipsykotisk medicin. Det gør dig bare endnu mere apatisk. Forstår slet ikke hvorfor du får udskrevet antipsykotisk, med de symptomer du nævner der.
Ærligt talt synes jeg ikke dine symptomer lyder så slemme. Det er da sundt at stille spørgsmål ved mange af de ting man taget for givet. Giv dig selv tid til at bearbejde disse tanker, en dag lærer du nok at takle dem og bruge dem til noget konstruktivt. Jeg var selv ude for noget lignende, omend i mindre grad, efter et LSD trip. Efter nogle måneder fik jeg bearbejdet tankerne, og havde det bedre, end før disse tanker kom frem.
Edit: Måske lider du af DPD:
http://en.wikipedia.org/wiki/Depersonalization_disorder. Men prøv at give det lidt mere tid, inden du drager forhastede konklusioner.