Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 21:18

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Muskatnødder
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: baskerlandet
ville lige hører om der er noen herinde der har erfaring med muskatnød det skulle efter sigende være temligt psykoaktivt men jeg har bare hørt at det er farligt at spise dem da dosen for et godt trip er rimeligt tæt på den fatale dose. en af mine venner har set noen på grønland der guffede 3 nødder af gangen og trippede rimeligt meget rundt jeg har personligt kun spist 2 på en gang og jeg kunne sq ikk mårke noget vildt synderligt andet end at det smagte af lort.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Muskat blev efter sigende brugt som "rape drug" førhend, da dryssede mand revet muskat i offerets drink, derefter skulle resten være historie...?!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Har ingen erfaring og har rimelig meget respekt for nutmeg! Ud fra de triprapporter jeg har læst har folk trippet i flere dage på det... Lyder ikke specielt tiltrækkende [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Junior medlem

Geografisk sted: norge
www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=1301 det er ikke verd å prøve etter min mening smaker helt jævlig

killahkristian tror du ikke.detvae blive ulovlig i madlavning så.jeg bruge tit lidt rave muskatnød i min købsoves.

og musketnød har en dødlig dose på omkring 15g mener jeg .så nej det er ikke være3 og leje med.og efter hvad jeg har læst er det en minimal virkening man før.....

mvh trold [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

[ 23 Oktober 2003: Besked ændret af: trold ]

Admin
Brugeravatar

Jeg prøvede det for nogle år siden og det havde ikke den helt vilde effekt. Jeg spiste 3 hele jeg blev meget tør i munden og det havde en svag psykoaktiv effekt lidt som hash men jeg slængrede mere end jeg plejer at gøre når jeg har røget. alt i alt er det det ikke værd p.g.a. tørhed og dårlig smag i munden.
mvh. Iodjini

[ 23 Oktober 2003: Besked ændret af: Iodjini ]

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Hmm, håber ikke den letale dosis er 15 gram, jeg mener at have regnet mig frem til at mine blæse-dosis var 16g!!!

Det er jo også klart at folk ikke får noget ud af det hvis de sluger hele muskatnødder, det skal være pulver! Om man så putter det i kapsler og sluger det må man jo selvom, men det er vist en ganske god ide pga den forfærdelige smag.

Har hørt at det er et almindeligt stof i amerikanske fængsler, hvor de ikke har nær så stor adgang til stoffer som herhjemme.
Men det er vist, som nævnt, et ret ubehageligt trip. Lad det være...

Medlem

Geografisk sted: Nowhere
Ja, det har været brugt i vid udstrækning af forskellige grupper i samfundet der er dårligt bemidlede og/eller har svært ved at skaffe drugs. Men det skulle, ud over at være rimelig farligt pga. det nævnte med dosen, også være en ret ubehagelig rus når det virker efter hensigten. Men hvis man bare skal flygte fra virkeligheden og ikke har andet, går det nok an.
Ergo, hvis man bliver røvpulet dagen lang af sine neger-bodybuilder medfanger, som tilmed stjæler ens latterligt lille arbejdsløn derinde: GOOD DEAL med lidt muskat.
Ha! Ha! Ha!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Caligula:
. en af mine venner har set noen på grønland der guffede 3 nødder af gangen og trippede rimeligt meget rundt<HR></BLOCKQUOTE>

*lol* Findes der noget en grønlænder ikke vil spise?

Medlem
Brugeravatar

lol nej self. ikk
men det kunne da være grineren at hvis det nu gik hen og var blæret [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Muskatnød indeholder Myristicin, Safrole og Elimicin (UTFSE!) - alle 3 allylbenzener, som muligvis har effekt som de respektive amfetaminer (MMDA, MDA og TMA).

Insane psychedelia user!

Safrole er noget usundt shit såvidt jeg lige husker.

In our memories
Brugeravatar

Det gælder også de andre allyl-/propenylbenzener... de kan belaste leveren.

Junior medlem

Geografisk sted: Sønderborg
Hey hva så....
Ja en af mine venner kom også forbi her forleden dag med ti nødder, som vi så knuste og delte op. 10g muskat til 1pund dig. så jeg guffede ca 22g plus lidt mere senere på aftenen. det var vores første gang og vi blev total skuffede der skete ikke en skid. Men næste dag var vi bare en lille smule "slaskede" (ligsom hvis man har røget en ordenlig fed dagen før). Men vi må prøve igen en anden dag!!!!

Medlem
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af d-_-b:
Hey hva så....
Ja en af mine venner kom også forbi her forleden dag med ti nødder, som vi så knuste og delte op. 10g muskat til 1pund dig. så jeg guffede ca 22g plus lidt mere senere på aftenen. det var vores første gang og vi blev total skuffede der skete ikke en skid. Men næste dag var vi bare en lille smule "slaskede" (ligsom hvis man har røget en ordenlig fed dagen før). Men vi må prøve igen en anden dag!!!!
<HR></BLOCKQUOTE>

hej og velkommen til psychedelia altid rart med noen nye brugere

inde på OD-50 står der da at muskat har en dødelig dosis på 15mg/kg kropsvægt så det lyder lidt som noed nasty shit da den euforiske dosis ligger MEGET tæt på den dødelige men igen vil man ha det sjovt så må man vel osse tage risikoen...

In our memories
Brugeravatar

Jeg har prøvet det og det er bestemt ikke noget jeg vil anbefale nogen! Rusen bestod af en svagt ændret tankegang og 3-4 dages bivirkninger; svimmelhedsanfald.. total nedtur.. ryg en fed istedet.

[ 29 Oktober 2003: Besked ændret af: Stonez ]

Titel:
Medlem
Brugeravatar

ja men hvoff så tage alt muligt andet shit hvis det alligevel er sikrere at ryge en fed? der må da osse være en måde at fjerne det som der er nasty for leveren i muskatnødderne eller hva??

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Caligula skrev:
der må da osse være en måde at fjerne det som der er nasty for leveren i muskatnødderne eller hva??

Nope!

Det som er nasty for leveren, er det som man bliver påvirket af.
Leveren og muligvis andre organer i kroppen omdanner indholdsstofferne, ligesom meget andet ryger igennem din lever.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

PEHS! :evil:

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Room 420
killahkristian skrev:
Muskat blev efter sigende brugt som "rape drug" førhend, da dryssede mand revet muskat i offerets drink, derefter skulle resten være historie...?!

Hmm... Man skal vist være ualmindeligt blabbet i forvejen for ikke at opdage at man drikker muskatnød. Det smager modbydeligt :oops: !

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]