Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 13:14

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Bødeskrift
Medlem

Hello Psychedelia.
Jeg står og har fået en bøde for såkaldt gadeuorden (overtrædelse af ordensbekendtgørelsen), og vil i den sammenhæng vide, om teksten på den bøde jeg modtager med posten, er den samme som den på den jeg modtager med posten?

Desuden, hvornår betragtes tilråb som værende en forhindring af politiets arbejde? Jeg hævdede fast at politimændene på uheldig vis, havde tolket nogle vilkårligt sammensatte ord, som noget der tilsyneladende kunne betragtes som en fornærmelse mod dem og deres erhverv (FUCK EN PANSERRR MANDDDD!!!11!1) voldsom fuldskab). Jeg var godt over 100 meter væk fra dem. De prøvede flygtigt at pinne mig for at have forhindret deres arbejde, men opgav hurtigt.

God summer

Medlem

Wow... Ufatteligt at man kan få bøde for dét.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the Sky with Diamonds
"den bøde jeg modtager med posten, er den samme som den på den jeg modtager med posten?"
wat

Medlem

Den bøde jeg modtager med posten, er den den samme som jeg modtog da panserne skrev bøden**** Sorry, ligger lidt i sprit for tiden.

Og jeg fik ikke bøden for at have råbt af dem, men for at smadre en flaske. Var helt balleret på coke, og blev alt for modig, og skulle i hvert fald ikke finde mig i deres tilstedeværelse. De prøvede at påstå, jeg forhindrede deres arbejde, og at det var ulovligt at råbe "fuck en panser", men jeg hævdede fast at de havde tolket nogle vilkårligt sammensatte ord forkert, så de droppede hurtigt idéen. I stedet skulle jeg have 1500,- i bøde for at kaste med en flaske, for "nogle kunne jo træde derpå i bare tær".

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Det er ellers en god måde at slippe af med aggressioner på. De burde nærmere anbefale det til vrede stive menmesker som en form for mini terapi og så give dem en kost og en skovl når de er færdige.

Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]