Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 16:21

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Jeg har i lang tid ledt efter noget at ryge som jeg håber i kan hjælpe mig med :)

Jeg leder efter et cannabis alternativ som ikke er skadeligt og stadig har en virkning.

Har allerede kigget lidt på Wild Dagga men mange reviews siger at det ikke har den mindste effekt.

Tak! :peace:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Der er en grund til at der hverken bliver solgt Wild dagga eller lions tale eller hvad de forskellige urter hedder. Hvis du leder efter en hashrus, så skal du nok begynde at lede efter noget hash :)
Leder du dog bare efter en plante der MÅSKE kunne give dig effekt, så få købt noget drømmeurt hjem og røg det dagligt og drik det i te, i mindst en uges tid, før at det sådan rigtig begynder at virke på dine drømme samt give en beroligende virkning.

Junior medlem

Der er en grund til at der hverken bliver solgt Wild dagga eller lions tale eller hvad de forskellige urter hedder. Hvis du leder efter en hashrus, så skal du nok begynde at lede efter noget hash :)
Leder du dog bare efter en plante der MÅSKE kunne give dig effekt, så få købt noget drømmeurt hjem og røg det dagligt og drik det i te, i mindst en uges tid, før at det sådan rigtig begynder at virke på dine drømme samt give en beroligende virkning.

Men er Wild Dagga "flowerpetals" bare noget skidt eller kan det ryges og har det en effekt? og er det faktiskt lovligt i Danmark? har også hørt om Spice men det lyder som noget skidt.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Wild Dagga er så vidt jeg ved ikke ulovlig. Jeg har aldrig prøvet den, og tror ikke det er besværet værd. Dyrk noget cannabis, hvis det er den rus du er efter. Der er ikke noget andet der kommer op på siden af det.

Spice er tørrede plantedele tilsat syntetisk fremtillede cannabinoider. Effekten er god nok, hash-agtig og ikke så stenet, men det er stadig ulovligt og ikke nær så godt "the real deal."

Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Ahh, meskalin kan ikke betragtes som et cannabis alternativ. Men i den mere psychedeliske ende af skalaen findes der faktisk nogle interresante planter. Meskalin kaktusser som er adskillige år om at blive høstklar, eller LSA holdige snerler, som er lovlige at dyrke. Men læs nu lige nogle LSA triprapporter før du kaster dig ud i det.

Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere

Medlem

Hold dig langt langt væk fra spice, der er flere tilfælde hvor der har været permanente hjerneskader, folk er faldt om, blevet hentet med en ambulance. Spice er noget fucking skidt der skal langt langt væk

Medlem
Brugeravatar

Så vidt jeg husker så er "Spice" bare et navn på en branded blanding?
OP: Jeg har selv røget lidt forskellige syntetiske cannabioder. Men lad være med at købe brandede blandinger. Altså dem der har et navn som f.eks. "Black Mamba" "K2" osv.. De er crap, og skal smides af helvede til.

Søg efter kemikalierne istedet og så smid "Incense blend" efter. Så skal du nok finde nogen vendors. Selv har jeg bestilt AKB-48f & STS-135 og 5F-PB22 blandinger. Glæder mig til at prøve dem.

Du skal dog være opmærksom på at de er ekstremt vanedannende. Og det kan kun gå ned ad bakke hvis man ikke kan styre det. Hold det til en enkelt dag om ugen maks. Folk der har røget flere gram af det stads om dagen, har fået de såkaldte brain-zaps.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
En mild LSA tur iform af HBWR kan anbefales. Og husk jeg skrev mild! Det kan godt blive rimelig overvældende for en rookie. Har jeg selv oplevet. Det tager rigtig lang tid før virkningen indtræffer, så man skal ikke redosere, bare fordi man ikke lige kan mærke noget. Prøv at start med 2 frø .. De er lovlige, og det er rent faktisk en substans som virker OG er lovlig! Men ja som nævnt - læs en masse op på det. Der ligger en del rapporter. God tur uanset hvad du vil vælger =)

Jeg må helt klart opfordre TS til at købe almindelig hash fremfor syntetiske cannabinoider. THC har været brugt i 1000'ende år, og det kendes! Der er ingen grund til at udforske skæbnen når hash kan skaffes ALLE steder i DK på ingen tid ..!

Medlem

Kratom kan så vidt jeg ved godt ryges. Det har en opioidisk effekt, meget lig kodein.

Medlem

Geografisk sted: Odense
den eneste substitut a la cannabis er faktisk en plante der ses alle steder, historien går om almindelig røllike den er også med i danske urtebøger hvor der står om dens beroligende effekt, den måde jeg hørte om den som substitut, var en person som der havde kigget på den i meget lang tid, og studeret dens træk osv, også havde han fundet noget der lignede sine cannabis planter derhjemme.... ved ikke hvad det er endnu... men man skulle efter sigende kunne ryge blomsten, og blive beroliget, problemet er bare at der er det der giftstof eller hvad det er.. som der også er i absinth kaldet: thujone... så jeg tror ikke at man skal indtage for store mængder af det :)... ellers så hold dig til 70´er ryger, eller pot... nede i den milde ende...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]