det var lorte coke. Jeg lyder som en bedrevidende nar, men jeg er næsten helt sikker på, det var dårlig kokain. Jeg har taget "meget" så kaldt kokain, men først da jeg fandt en pålidelig kilde (som så også krævede ca. det dobbelte af, hvad man normalt giver), kunne jeg for alvor mærke hvad al hypen handlede om.
For det første er selv det værste lorte-kokain i sten. Pusherne får det, cutter det og re-rocker det. For det andet havde de mængder du nævner blæst jeres hovede af, havde det været af god kvalitet - der skal virkelig ikke mere end 25-30 mg til at holde dig rigtig blæst i en times tid. Og havde det været god kvalitet, ville du ikke være i tvivl om det. Det er super dejligt!
Som westzide siger, ligger gennemsnitskvaliteten i danmark på omkring 10 % - altså et gram pulver med et meget lavt indhold af kokain. Desuden bliver det næsten altid cuttet med andre aktive stoffer som ødelægger den lille smule rus, du evt skulle få ud af dit i forvejen tvivlsomme produkt.
Jeg ved ikke om jeg synes god kokain føles som MDMA. Det, jeg godt kan lide ved coke, er at det er så "ren" en følelse. Det er ikke som eksempelvis speed, hvor du virkelig mærker, du er påvirket af en stimulans. Det ændrer din personlighed, men uden du egentlig lægger så meget mærke til det - du er bare i rigtig godt humør og føler en meget ægte eufori. Bagsiden er så, at det er svært at vurdere hvor ekstrem du egentlig kan virke på andre, og det er super fristende at tage det tit og ofte i sociale sammenhæng - sidst jeg købte et gram, holdt det en måned, hvor jeg havde det med på 2-3 byture og et par privatfester, og jeg har aldrig taget det uden at dele med en ven. Der skal altså meget lidt til, vi gik endda til den på de byture og tog ret mange snuzz
Jeg er næsten overbevist om, det er umuligt at finde god kokain hos en average dealer. Enten tror jeg, du skal kende nogle meget eksklusive folk, ellers må du gå på nettet....
edit: nårh ja, og jeg kom også lige i tanke om at meget ren kokain faktisk ikke bedøver specielt meget. Lidt, men ikke sådan overvældende meget, og hvis du er fuld lægger du næsten ikke mærke til det
damn you, får lyst til kokain nu
Meget god beskrivelse. Især hvor mange byture et gram rent kokain faktisk holder til. I modsætning til normal coke hvor man suger 200 mg og stadig ikke er tilfreds.