Tak Alice.

Jeg har prøvet ALT i tidens løb bortset fra elektrochok og det ved jeg ikke lige om jeg ligger til at kunne få. Jeg har trods alt arbejde og kan fungere nogenlunde. Men Cipralex, Cipramin, Mirthazapin, Effexor, Samtaleterapi, motion, etc. Det der har virket bedst er nok effexor. De har dæmpet det værste, men på ingen måde gjort mig rask. Mit liv er faktisk rigtig godt. Jeg har alt jeg har ønsket, men så mange års depression er ikke sådan at få væk.
Nå men nu skal I høre. Jeg blev sgu lidt fristet igår til at K-hole efter snak herinde, så det gjorde jeg. Jeg lavede en dosis der var ca dobbelt så stor som de små doser jeg havde taget og tænkte at der måske var nok, måske ikke, men det var hvad jeg lige "turde". I starten var det lidt som det plejede, lidt svært ved at gå og lidt "fuldskab", men så lagde jeg mig i sengen og så skete der faneme ting og sager. Jeg har aldrig prøvet noget lignende, men tænker det må være sådan at være på svampe.

Jeg følte en helt anden bevidsthed og så nærmest "ned" på min normale bevidsthed og følte mig på en eller anden måde ude af den normale verden. I et kort øjeblik fik jeg lidt angst, angst for at det var varigt og ukontrollerbart, men relativt hurtigt fik jeg magten tilbage og kunne selv navigere i nogen omfang. Det sjove var at jeg lå sammen med min kæreste som ikke vidste jeg var røget i et K-hole, så med lyset slukkede, fik jeg virkelig plapret løs og følte en stor lykke over at være til og det fik jeg så sagt en masse om... Det føles som lidt et under at jeg slap af sted med det og hun bare synes jeg var lidt sjov og romatisk.

I dag er startet fint, jeg er ret frisk og normalt kan jeg næsten ikke komme op om morgenen. Men rom blev ikke bygget på en dag og det er mere om et par dage det bliver lidt spændende. Jeg kan godt forstå K-hole virker tiltrækkende, jeg tror jeg vil glæde mig til om et par uger når jeg kan tillade mig det igen. Hvis ikke jeg holder mig fra det i noget tid, så bliver man afhængig, for det er sgu et dejligt stof.