Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 aug 2025 14:07

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Hejsa psy

Jeg har lige anskaffet mit noget meget lækkert amfetamin (over 95% renhed, nej, det er ikke fra gaden, det er fra et hemmeligt sted, dybt nede under havet).

Men jeg har ingen zip-bags og har ikke lyst til at anskaffe mig nogen, da jeg ikke har lyst til at tiltrække unødig opmærksomhed i mit lille ø-samfund, som jeg først kommer til at forlade igen om 5 måneder.

Derfor opbevarer jeg lige nu min amfetamin-sulfat i en lille konvolut (sårn én her: https://www.youtube.com/watch?v=gq_bm2909SA lavet af glittet papir (glat papir med tryk på). Pakken ligger i køleskabet i håb om at nedsætte nedbrydningshastigheden.

Er der nogen af jer der har nogle tanker om eller erfaringer med opbevaring af amfetamin-sulfat under der forhold i længere tid. Det er meget potent og jeg regner med at det skal række et halvt års tid og benyttes primært til arbejde og eksamener..... åsåmåskenlillefestinyognæ :p

Kærlighed på jer, psy's dejlige brugere!

Medlem

Hvorfor SKAL det opbevares i zip-lock bags? :)

Desuden, hvis du kan få fat i 95% rent amfetamin sulfat, så kan du nok også få fat i "druggie bags" fra samme sted ;)

Dedikeret medlem

hvad med bare og bruge plastikken fra en cigaret pakke?

Medlem
Brugeravatar

Hvorfor SKAL det opbevares i zip-lock bags? :)

Desuden, hvis du kan få fat i 95% rent amfetamin sulfat, så kan du nok også få fat i "druggie bags" fra samme sted ;)

Det SKAL det heller ikke. Jeg tænkte bare på, om sulfatet måske reagerer med farverne i papiret, eller noget af det siver ind i papiret eller om himmelen måske kunne finde på at falde ned.

Og tjoeh, jeg kunne vel godt bestille noen druggie-bags over nettet, men under alle omstændigheder må jeg have mit tryllestøv liggende i en uges tid i papiret....... jeg tror egentlig bare jeg håber på at nogen fortæller mig at det er helt uskadeligt, så jeg bare kan lade det ligge hvor det er :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køleskabet
Må man spørge, hvor meget du har, når du siger, at du har til et halvt år?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Gud fri mig da vel..

Gå ned i en random butik og køb nogen pølsemandsposer.. Who the fuck is gonna notice....

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Brug en lufttæt beholder af en art i hvert fald.. Dit amfetamin vil med sikkerhed suge en del fugt hvis det blot ligger i en konvolut, især i køleskabet.

Hvis dit amfetamin sulfat har en renhed på 95% bør du ikke være bange for nedbrydning hvis du opbevarer det tørt(helst lufttæt) og mørkt. Amfetamin er pretty damn stabilt i dets saltforme..

Hvad med en frysepose med knude på og så i en tupperware boks?

Medlem
Brugeravatar

Må man spørge, hvor meget du har, når du siger, at du har til et halvt år?

Jeg har to gram. Jeg har ingen tolerance, så 20-40mg er nok til at holde mig kørende i 8 timer... så jeg regner med at der er rundt regnet er 50-100 doser..... hvilket sagtens burde kunne række et halvt år :)

wEstzIde skrev:
Gud fri mig da vel..

Gå ned i en random butik og køb nogen pølsemandsposer.. Who the fuck is gonna notice....

Tja du har vel ret. Det er bare et meget, meget lille samfund og jeg er meget, meget forsigtig her.

blazR skrev:
Brug en lufttæt beholder af en art i hvert fald.. Dit amfetamin vil med sikkerhed suge en del fugt hvis det blot ligger i en konvolut, især i køleskabet.

Hvis dit amfetamin sulfat har en renhed på 95% bør du ikke være bange for nedbrydning hvis du opbevarer det tørt(helst lufttæt) og mørkt. Amfetamin er pretty damn stabilt i dets saltforme..

Hvad med en frysepose med knude på og så i en tupperware boks?

Det er hermed taget ud af køleskabet. Her i landet har vi en relativ luftfugtighed på omkring 10%, så jeg tror ikke det er opsugning af fugt, jeg skal være bekymret for her :) Frysepose er en god ide, hvis ikke jeg kan støve nogle mindre poser op :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Zipbags er gode, men en lille plast- eller glasbeholder med tætsluttende låg er lige så godt, hvis du har sådan en. I papir er stoffet udsat for mere fugt og luft, og desuden mister du nok en lille del af stoffet til papirets ujævnheder, og hvis der er en anelse freebase i dit produkt kan det trænge ind i papiret, da freebasen er flydende. Det samme gør sig gældende mht. at der kommer kontakt til luftens fugt, en smule amf bliver opløst i vand og trænger ind i papiret. Så glas eller plast er vejen frem, især når det er til en længere periode.

Medlem

Hvis man er nervøs for fugt, kan man komme en lille håndfuld ris i et the-filter og efterlade det i beholderen. Voila, billig affugter :)

Medlem
Brugeravatar

Zipbags er gode, men en lille plast- eller glasbeholder med tætsluttende låg er lige så godt, hvis du har sådan en. I papir er stoffet udsat for mere fugt og luft, og desuden mister du nok en lille del af stoffet til papirets ujævnheder, og hvis der er en anelse freebase i dit produkt kan det trænge ind i papiret, da freebasen er flydende. Det samme gør sig gældende mht. at der kommer kontakt til luftens fugt, en smule amf bliver opløst i vand og trænger ind i papiret. Så glas eller plast er vejen frem, især når det er til en længere periode.

Det var lige det jeg tænkte med papiret. Altså at det nok absorberer mere end plastic.

Nåmen.....

Problem solved!

Jeg tog mod til mig og gik ned i min skoles laboratorium og spurgte vores meget søde laborant om vi måske havde "nogle af de der zip-bags" et sted. Hun pegede, jeg handlede og sejrede. :mrgreen:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]