Hvis du ikke har prøvet det før vil jeg sige at du skal lære dine doser at kende meget grundigt før du drikker dig ned på det i byen. Hvis man får for meget har folk tit en tendens til at blive nogle egoistiske idioter og ødelægger byturen for vennerne og en selv samt vågne på detentionen og ikke vide hvorfor... Eller sagt på en anden måde, det er meget nemt at overdosere og få blackouts og lave alt muligt lort man ikke kunne finde på at gøre ellers! Hvis du først går kold er du ikke til at vække igen. Eller i næst værste tilfælde vælter man om og går i kramper og fråder ud af munden, og gør en hel forsamling bange!
Så jeg synes du bør prøve det i hjemmelige omgivelser til du har styr på dine doser.
God beskrivelse af et af problemerne med gbl/ghb!
Jeg må indrømme, at jeg lige har fået gbl hjem igen, efter over et års afholdenhed.. Så må vi se hvordan det går, men det er rart at være ramt igen
1,5 ml først og nu 2 timer senere 1,2 mL. Du kan nok ikke bruge det til meget, men prøv at regne det om til dosis i ghb og husk at tage højde for den længere virkningstid ved ghb. Jeg har ingen toletance pt., så såfremt jeg ikke går kold om lidt, kan det måske give dig et hint om hvor vi ligger dosis-/tids -mæssigt?