Mit første Indoor Grow
Telt med tilbehør:1 x Secret Jardin DS120 (120 x 120 x 185)
1 x 600W Digitalt Deluxe Lyskit
-Adjust A-wings Avenger Reflektor
-600w Lucilux digital ballast
-600w Sunmaster Dual Spectrum
-Thermometer/hygrometer
1 x 125 mm Prima Klima Filterkit 220/360 m3/t
-125 mm Prima Klima Kanalventilator 220/360m3/t
-125 mm PK ECO Kulfilter 360m3
Plus det løse
Jord/Pot/Gødning:10x Superoot Airpot 10 Liter
2x sorte spande fra Holland 10 Liter
Pindstrup, Så- og Prikkel Jord
Leca
Biobizz Start Kit
Frø:10x Amnesia Haze Automatic (Royal Queen Seeds) feminized
2x White Widow Auto (ukendt producent
Baggrund osv.:Det er mit første seriøse grow udover et par mislykkes forsøg i vindueskarm osv hvor jeg ingen viden havde om det.. Derfor har jeg denne gang sørget for at udstyret er i orden og en del mere viden er gennemlæst..
Da det er mit første grow har jeg valgt at bruge en Auto Strain (Amnesia Haze Automatic), simpelt for at få en hurtig høst og den mest basiske viden.. På Autoer skal der jo hverken klippes, bukkes, ændres lysperiode eller andet, så jeg kan koncentrere mig om at holde planterne sunde og raske. Når der så er lidt at ryge på fra høsten så kan der jo altid eksperimenteres lidt mere.
Med disse auto'er kan jeg samtidig se hvordan de opføre sig og hvor meget de fylder. Når denne høst er ovre har jeg 2 andre strains jeg vil prøve kræfter med, det er dog ikke Auto'er. Men på den måde kan jeg selv erfare mig med hvor mange planter jeg kan have kørende på samme tid, hvornår jeg kan have auto planter ind i mellem de alm strains osv.
Da jeg lige fandt 2 sorte blomsterspande fra Holland mens jeg var nede og handle, valgte jeg at tage dem med hjem til 2 ud af 3 White Widow Auto frø som jeg har fået gratis.. Nu er spandene sat klar til mine frø spire (forhåbentlig i morgen).. Så er det bare at vente på mine Air-Pots kommer hjem så jeg kan få resten sat op..
Jeg vil gerne takke for alt den hjælp jeg har fået her inde fra, i ved selv hvem, og for den hjælp jeg sikkert får gennem forløbet..
Men her under vil i kunne se growlog af mine første Auto'er, billeder kommer når de kommer over jorden.

TO BE CONTINUED