Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 08:22

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 346 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Jeg må erklære mig enig med Puny Pete - ethylphenidat vil jeg heller ikke røre igen. Insomnia og manglende appetit efter en omgang med det er forfærdeligt, og så gør det, som nævnt tidligere, andre byture mega kedelige.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordkysten
Fortryder de opløsningsmidler jeg i en periode sugede med et par kammerater. Vi snakker primært deodorant, men også ved en enkelt lejlighed fucking guld spraymaling. Bvaadr, et retardo mowgli move.

Jeg fortryder den periode hvor jeg kom til at lamme mig i metadon og alprazolam over en måneds tid. Jeg var lige begyndt at eksperimentere med opiater/opioider og metadon var den lettest at skaffe. Jeg havde bestilt 30 alprazolam hjem, som jeg gik og åd af i tide og utide. Jeg snuppede 14 dage i streg med en 5-10 mg metadon dagligt, og smed lige et par alprazolam oven i hatten en gang imellem. Da jeg stoppede mit spontane lille binge, oplevede jeg en serie af lede panikanfald og havde ekstremt angst i perioden efterfølgende.

Jeg fortryder de aftenener hvor jeg drak tæt og stak næsen i alt for store mængder amfetamin, hvilket resulterede i flere blackouts og forfærdelige tømmermænd dagene derpå.

Så var der også den gang jeg kørte vilde mængder mdpv over 2-3 dage med store mængder cannabis på siden. Min ven endte i en midlertidig psykose og jeg fik et slemt krampeanfald som heldigvis blev slået ned, da jeg opdagede at jeg havde benzoer på lommen. Afskyelig nedtur. Jeg kunne ikke ryge weed i op til en måned efter uden at få mdpv-blæserhjelm på.

Det sidste jeg fortryder må være lidt for store ketamin binges. Over to uger omkring roskilde festival satte jeg omtrent 6-7 gram til livs. Og en måneds tid efter, snuppede jeg 4 gram over 2 uger. Nu har jeg valgt at lade hesten blive i stalden, til langt ude i fremtiden. Hvor tolerance forhåbentlig er forsvundet helt igen. Det var overraskende så hurtigt alle de fedeste aspekter ved ketamin forsvandt over et par store binges med en måneds mellemrum imellem. Not worth it.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Fortryder at jeg tog MDPV, og gjorde det hvert eneste dag i 11 måneder.

Psykose psykose psykose
Primært blev det sniffet, men røg det også flere gange

Har været clean siden april 2012, hvor jeg blev tvangsindlagt.

Det var SÅ tæt på at jeg næsten stillede træskoene.
Havde aldrig troet at JEG kunne overleve, så store doser MDPV.
Startede med 2-3 mg, og til sidst målte jeg ikke op.
Tog bare en kniv spids, og redoserede ca 1-1,5 time.

15g MDPV holdte ca 1. Måned

Dedikeret medlem

Dejligt at høre fra dig igen FlæmMing, håber at du er rimelig ovenpå igen :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Tak :-)
Jeg har det super godt!

Er begyndt at leve igen. Det virkelige liv, med ægte følelser :-)

Er fuld gang med uddannelse, og har det vidunderligt igen med kæresten

Dedikeret medlem

Det er jeg glad for at læse - livet er nu engang for godt til, at spilde det på at være kronisk fucked up.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Tak :-)
Jeg har det super godt!

Er begyndt at leve igen. Det virkelige liv, med ægte følelser :-)

Er fuld gang med uddannelse, og har det vidunderligt igen med kæresten

Hej igen Flæmming.

Det satme dejligt at læse. "Tillykke" med livet igen. Syntes det rigtigt godt at du/folk poster disse solstråle historier, det giver andre mod og lyst til at ændre tingene, når de kan se at uanset hvor håbløst det ser ud, så kan det lade sig gøre! Respekt herfra =)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor?
Ethylphenidate!
Skod drug!
Gå væk.
hvad fanden har jeg dog gang i
Selv mit sved lugter underligt nu

Junior medlem
Brugeravatar

Amfetamin - Fordi jeg bliver en idiot af det og på ingen måder kan styre det. Jeg plejede at tage ukristelige mængder hver gang jeg skulle i byen.

Cannabis - Fordi jeg fik det sværere og svære socialt, men røg videre alligevel til jeg var et nervevrag i de fleste socialesituationer, hvilket gjorde min læretid som tømrer meget svær.

Jeg har dog lært at holde af cannabisrusen igen, da jeg har fundet ud af hvornår jeg skal tage det stille og roligt med det eller helt lade være. Men var dengang meget fascineret af hele kulturen omkring cannabis, som et vidundermiddel og ville ikke være den eneste i vennegruppen som ikke røg.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
2-FA - Føj for satan et skod stof. Eksperimenterede med det 3 gange, så røg resten ud i skraldespanden :S

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
jeg fortryder allermest dengang en ven og jeg købte 200 benzoer...
klart den vildeste sommer nogensinde, men kan bare kun huske nederen nederen dumme ting

Junior medlem

Jeg fortryder at ha sniffe deo i tideligt teenager årene og et hæftigt amf misbrug for år tilbage og fortryder ghb da jeg er for glad for det ellers ikk da det har gode minder Hehe :rocking:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køleskabet
At have røget rigtig meget hash i løbet af 2013. Jeg kan kun konkludere, at det ikke gavner mig nogen måde, selvom jeg bildte mig det ind i starten. Der var ingen mærkbare bivirkninger til at starte med, men de kommer snigende nu, hvis jeg ryger meget i perioder. Ja, faktisk også ved små mængder. Jeg tror, at jeg holder helt med hashen i 2014, medmindre jeg bliver budt på en joint til en festlig lejlighed, og jeg føler, at trangen virkelig er der.

I øjeblikket ryger jeg et par gange om måneden, og jeg kan allerede mærke en stor ændring. Jeg er begyndt at kunne tænke klart igen og mit humør er mere stabilt. I nat havde jeg en rigtig drøm, som jeg ikke har haft i ca. et halvt år. Det var for fedt, og jeg ser fandeme frem til at nyde livet med et ædru og positivt sind!

Moderator
Brugeravatar

At have røget rigtig meget hash i løbet af 2013. Jeg kan kun konkludere, at det ikke gavner mig nogen måde, selvom jeg bildte mig det ind i starten. Der var ingen mærkbare bivirkninger til at starte med, men de kommer snigende nu, hvis jeg ryger meget i perioder. Ja, faktisk også ved små mængder. Jeg tror, at jeg holder helt med hashen i 2014, medmindre jeg bliver budt på en joint til en festlig lejlighed, og jeg føler, at trangen virkelig er der.

I øjeblikket ryger jeg et par gange om måneden, og jeg kan allerede mærke en stor ændring. Jeg er begyndt at kunne tænke klart igen og mit humør er mere stabilt. I nat havde jeg en rigtig drøm, som jeg ikke har haft i ca. et halvt år. Det var for fedt, og jeg ser fandeme frem til at nyde livet med et ædru og positivt sind!

du skal da ikke ryge når trangen er der! du skal da ryge når stemningen er der :)

Junior medlem

Helt sikkert lightergas. Der var lige en sommer hvor jeg blev 20% dummere. Til gengæld er det også det stof som jeg synes har virket kraftigst.
Jeg glemmer aldrig de visuals jeg fik gassen; tornede planter som voksede ind igennem væggene og en overbevisning om at jeg kunne lave en slags "ånder" ved at puste ud efter et sug på gassen bare for at nævne lidt :shock: . Hold da op hehe, never again.

Medlem
Brugeravatar

du skal da ikke ryge når trangen er der! du skal da ryge når stemningen er der :)

Well said, tror dog også det var det han mente :P

Moderator
Brugeravatar

det håber jeg også :p

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordkysten
Fortryder den gang jeg sniffede en streg skunk-ryst og fik den ledeste hovedpine ever. ):

In our memories

Geografisk sted: I busken, udenfor dit vindue..
Fortryder de store mængder clonazepam, alprazolam, diazepam, oxycodon, ketogan, cannabis og ghb jeg har indtaget det sidste års tid. Fortryder ikke substanserne. Kun mængderne.
Fortryder også at jeg knæppede Emma sådan i sin tid. Magien er væk, selv efter måneders pause. Tror ikke hun kan lide mig længere :'(

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Fortryder den enorme mængde brun sovs som er indtaget idag.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 346 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]