Hej psychedelia!
Jeg står i den situation at jeg har snakket med nogle tætte venner om at tage mærker sammen og se nogle trippe videor osv.
de har prøvet mærker før det har jeg ikke, men vi har derimod taget mdma og røget bønne sammen før..
her er lige lidt forhistorie.
havde dog på et tidspunkt et bad trip på mdma, hvor jeg begyndte at tvivle på det hele. og følte ikke jeg kunne stole på disse personer mere og om de virkelig var mine venner.
det er godt og vel 1,5-2 år siden.
jeg har siden da røget en del bønne efter jeg flyttede i egen lejlighed, det er så endt med at når jeg ryger går mine tanker helt baserk og jeg bliver ret indelukket over tænker al ting, og det ender desværre i negative tanker en lille strejf af dem fra mdma turen, med bryder de sig virkelig om mig. hvorfor vil de sidde med mig etc. ved godt det lyder som en lille piges anerkendede tuderi, men det har gået mig meget på. altså mit selværd har været rock bottom :!
jeg har en del med en kammerat omkring noget salg osv, og der når jeg røg kunne jeg helt få de tanker om min rigtig tætte kammerat kunne finde på at snyde mig og min ignorance. eller når vi havde taget stoffer. om det bare kunne være fup det hele.
det er så blevet bedre osv. men foreksempel inat har jeg svært ved at sove fordi mine tanker på køre rundt i kraniet på mig og kan sagtens ligge flere timer og bare køre en masse igennem maskinen. det er både neutrale positive og negative ting det kommer.
en af disse rigtig gode kammerater jeg skal tage mærker med har så sagt til mig, at bare der bliver det mindste af noget som helst så bliver skal jeg sige det, så det ikke går over i et bad trip.
og samtidig gør han meget ud af at fortælle mig han tror jeg får øjnene efter sådan et godt mærke trip. og jeg håber lidt på at det vil få mig til at udvikle mig som person og jeg måske ville kunne begynde at få en friskere daglig dag igen eller hvad man siger. mere smil på læben.
det virker måske lidt rodet, men vil rigtig gerne høre hvad jeres tanker er udfra denne smule information. burde jeg tage på en tripper med de her folk som jeg stoler på og har haft massere af gode ture med før?
nogle råd til hvordan det skal blive et super awesome vellykket mærke trip.
vi har snakket settings osv. det har vi også gjort på vores mdma ture.
og i citatet med "at han tror jeg vil blive mere opmærksomme på nogle ting" hvor meget skal jeg tage det til mig?
for har tænkt meget over det her efter han har sagt det. hvad ville i lægge i det, og har i selv opdaget noget igennem en mærke tur ?
undskyld det meget rodet indlæg. og det ligger garanteret helt forkert mit indlæg. men er meget ny på forums så håber det går