Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 aug 2025 15:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: SønderJylland
Hej :)

Har stor erfaring i at ryge fentanyl plastre, altså de helt gennemsigtige. Nu har jeg så fået Lafene Fentanyl plastre, problemet her er at jeg simpelthen ikke kan ryge dem, får ingen virkning overhovedet. Kan man ikke ryge/suge dem ?? Bruger sølvpapir og et metal rør til at suge røgen/dampen op. HJÆLP HJÆLP :) på forhånd tak :)

Junior medlem
Brugeravatar

Okay har nu pillet det øverste lag af, og tygger på det nedderste, mens jeg drikker te. kan mærke det men det giver ikke den store virkning. Kan man ikke trække mere ud af det på en måde ? det er 100'er.

Junior medlem
Brugeravatar

Kan se flere har set opslaget :)

Så vil lige afslutte den, Fik det til at virke ! Plejer at free baze (staves) med sølvpapir og rør, og der bruger jeg ikke så store stykker af plasteret. Men tog et halvt plaster og gumlede på, og så kan kom virkningen :) Men er der nogen som ved om der er andre måder at bruge fentanyl, kan ikke bruge det som plaster, fordi jeg er allergisk overfor alle slags plaste :((

Dedikeret medlem

Det er ikke særlig smart at ryge plastre.

Junior medlem
Brugeravatar

Nej ved godt det slet ikke er særligt sundt, men dette sker sjællendt. og kun når jeg rigtig skal slappe af. Men ved du hvad der sker sådan helt når man tykker dem? altså hvorfor det er slemmere end de andre metoder

Men du må gerne uddybe det, og hvis du kender en anden måde at få morfin virkningen på, så sig endelig til :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Det lyder dælme ikke særlig sundt at ryge fentanyl plaster. Hvor længe har du brugt fentanyl? Nu ved jeg godt det er meget mere potent end F.eks. Doltard og contalgin, men måske du skulle lamme dig i det istedet ? Altså hvis du absolut skal .. !

Junior medlem
Brugeravatar

Får slet ikke den samme effekt af Doltard eller Contalgin. Har sniffet Oxycontiner og Oxynormer, og der får jeg en virkning, som jeg synes jeg bliver påvirket nok af. Men Fentanyl giver bare det ekstra, som jeg synes er fedt.
Ved godt det ikke er sundt at ryge det, det sker heller ikke særligt ofte. Men bare når Jeg skal slappe ordenligt af, så det er et par gange om måneden. Men hvis du har en idé om vilken dosis eller noget i den stil, som giver en affekt ligende fentanyl, bare med Doltard eller contalgin, så frem med den :)

Medlem

Du godt klar over Fentanyl er 100x mere potent end morfin?? Håber ikke du sidder og ryger store mængder af det, det kan umuligt være sundt O_O

Junior medlem
Brugeravatar

Ved udemærket godt hvad det er ! og ved hvad jeg kan tåle! Nej det er ikke sundt, men hvad er sundt i dette forum? Vi har alle forskellige grænser, ryger jeg en halv joint så ligger jeg og kaster op - så det gør jeg ikke. Men jo jeg ryger fentanyl, har 100% styr på det :) Som jeg har skrevet tidligere bruger jeg det når jeg skal slappe af og lide en aften/nat. Vi (to personer) deler gerne nogle plastre på en aften og en hel nat.

Men jeg ved hvad jeg laver :) og det var egentlig ikke for at blive punket over hvor usundt det er.

Junior medlem
Brugeravatar

Opfordre ikke andre til at gøre det!! Ved godt hvad det er og hvor stor skade det kan give.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
Som du nok har opdaget, så er folk meget fokuseret på Harm Reduction herinde. :D
Nogle vil give dig gode råd, andre vil bare sige noget for at sige noget.

Jeg har aldrig hørt om dette før. Hvordan virker det og hvor længe? :?:

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvordan kan du tygge plasteret hvis du er allergisk over for det?

Junior medlem
Brugeravatar

Alice jeg kan ikke tåle det på huden :) huden under plasteret bliver rødt og irriterende. det er også sådan med helt almindeligt plaster :/

pestilence: Ja det er utroligt som folk skal fortæller hvor usundt det er :) sidst jeg tjekkede handlede denne side ikke om at leve efter alle sunde regler :D Du bliver meget morfin skæv, her hjemme siger vi at vi lider på det :) virkningen virker faktisk længe nok, jeg pleger at klippe plasteret ud i flere stykker og så ryge lidt efter lidt. Da det kan være svært at dosere præcist. kan ikke så godt beskrive virkningen, ved bare den er rigtig god. ikke lige som hash skæv-for det kaster jeg op af ;) haha. Hvis jeg husker rigtig fra da jeg blev opereret, så er det lidt ligesom det første sekund du vågner fra operationen, altså vildt skæv, men på en god måde. :) MEN fentanyl er stærkere end man lige forventer :)

Dedikeret medlem

Ja det er utroligt som folk skal fortæller hvor usundt det er :) sidst jeg tjekkede handlede denne side ikke om at leve efter alle sunde regler

Siden handler om Harm Reduction. Slå udtrykket op hvis du ikke forstår det.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordkysten
Hellere tage chancen med at inhalere en potentiel sundhedsfarlig røg fra et brændt plaster, end at få rød og irriteret hud.
Det er fandt jeg lidt morsomt.

fentanyl plastre består af polyacrylforbindelser, polyethylenforbindelser og silikoneforbindelser. De to sidstnævnte er vist ikke de største syndere, men tvivler stadig på det er sundt i længden.

Det hurtige onset og intensiteten ved rygning kan måske friste, men vær ekstremt forsigtig med doseringen.
Det kan ikke siges nok.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Syd for Skagen
Er det ikke meningen at ens hud skal blive irriterende af disse plastre for bedre optagelse af Fentanyl'nen?

DDSIT: LÆS OP PÅ DIT STOF kong.svamp, inden du udtaler dig om noget du tilsyneladende ikke aner en skid om...
kong.svamp: øhm har du HTX på 2 år med fyskik OG kemi på A?

Junior medlem
Brugeravatar

ved ikke om det er meningen at huden skal blive rigtig irriteret af det, men Jeg kan i det store ikke tåle nogle plastre, heller ikke de helt almindelige du køber i matas.

spurgte os tidligere oppe om der var en der kendte til en anden metode? men jeg ved godt det ikke er sundt, har jeg også skrevet, ved hvad plasteret er. :) så alt det der ved jeg godt :)

Men prøvede at tygge det mens jeg drak te, tog længere tid, men virkningen indtraf efter 30 - 45 min. det var bare ikke den samme virkning som jeg får at at ryge det.

Når jeg skriver at jeg godt ved at det er rigtig usundt, og at jeg ved hvad det gør. så burde folk jo kunne læse det :) i stedet for at springe over der hvor jeg skriver det, og skrive det selv?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvis jeg ikke husker helt forkert frigiver opioider histamin. Dette kunne give anledning til irritation af huden som lokal bivirkning ved et plaster. Prøv at tage et ikke-sløvende antihistamin. Det lyder lidt mærkeligt at du er decideret allergisk overfor plastre, da denne allergi mest sandsynligt ville give dig voldsomme vejrtrækningsproblemer ved tygning af et plaster.

Fenatyl er ellers ikke en synder på histamin release men det kunne have en mindre betydning lokalt selvom den ikke gør nogen systemisk signifikant ændring.

Kløe og udslæt er en almindelig bivirkning ved plastrene.

Junior medlem
Brugeravatar

Tak alice :) det vil jeg prøve. giver lige feedback om det virker hvis jeg snupper en antihistamin.

Junior medlem
Brugeravatar

Tog en antihistamin, MEN min hud blev stadig meget irriteret, rød, svidene og kløende og faktisk en smule hævet, så det virkede ikke. Fik et Halo kitty (helt almindeligt børneplaster) på her sidst efter jeg skar mig i fingeren og her skete det samme igen. Tror måske det kan være pga min hud simpelthen ikke ånder igennem plasteret.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]