Hmmm... en del svar men ingen der rent faktis har med min søgning at gøre som sådan....
Til dem som ikke bor i allborg og ikke kommer her tit, i har ingen interesse.
Til jer som forslår div sprots dimeser og andet som koster penge, prøv og kik overskriften gratis.... bare et tip eller to.
Og ja ved sku godt der er mange syge mænd herinde og mange af den krimenelle slags, men nu er det pigevenskaber jeg søger og derfor jeg ingen grund ser til at oprette mig som medlem for at komme i kontakt med piger da de i forvejen kun holder sig til gæstebogen, da stedet er for fyldt med ensomme drenge som ikke kan finde ud af at sige pent hej, når de ser en pige.... Undskyld for fordomme og sikker på at der også findes en sød dreng der et sted og at det er lige dig som bliver stødt over at jeg skriver sådan, men erfaringer er noget dumt noget at slås med og stor forskæl på at være sød og så bare ikke være synlig...
Og nej jeg søger ikke venner at skrive med og ikke se, men sådan nogle der kan finde ud af at rejse sig fra computeren og bruge et par minutter på virkelige mennesker i virkelige situationer.
Jeg gider ikke skifte min omgangskreds ud for ofte og holder ved de mennesker som er virkelige, skal meget til før jeg smider folk fra mig igen når først fået dem ind i mit liv. Derfor så direkte søgedims, mine følser er for kostbare at bruge på ikke rigtige mennesker som bare kan lide at sidde og være noget bag en skærm, mit mål er at komme ud i verden og det må dit også være.
Jeg forestiller mig at om du har interesse, så behøver du ikke skrive mere end at du har og vi kan mødest uforpligtet uden du behøver skrive så meget om dig selv herpå. Jeg er selv ikke hemmelig med hvem jeg er, da det jo er pissenemt at finde ud af for dem som vil

Jeg pakker gerne en kurv med noget kakao og godt brød eller noget til en lille tur et eller andet sted hvor vi kan nyde blomster og naturen, alle gratis glæder og så kan vi så se om vi har noget at snakke sammen om eller ej.
Og drenge, uanset hvor gode i er i pigesnak, så bland jer gerne uden om.... det er kun for piger det her