Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 09:18

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Tja, det har vist sig umådeligt svært for mig at finde folk at være sammen med efter jeg er flyttet til Aalborg/nørresundby.

Jeg har ikke råd til de store byture og går ikke op i stoffer som rusmidler, så falder udenfor mange steder.

Så er det jeg tænkte at der måske også er andre som sidder og mangler en ven agtig noget, til båd at besøge og gå ud sammen med når man nu ikke gider at skulle scores og andet hver gang man tager i bynen, når man nu gør det.

Mangler totalt vildt meget en pige til noget tøse sludder og bare sidde et sted og nyde naturen eller hvad nu er.

Jeg har mistet det meste af min omgangskreds og resten er jeg ved at bytte ud selv.
Jeg blev syg og efter systematisk fejlbehandling fra lægerne og socialforvaltningen er jeg sådan set så godt som færdig som alm menneske.
Så nu søger jeg venner som har tid og overskud i deres liv og måske ikke er helt så perfekte selv, så man har noget at snakke sammen om, om end jeg ikke er tyben at sidde og rode i selvmilidenhed, har jeg lige som alle andre brug for at lufte mine problemer ind imellem.

Jeg har intet internet eller mobil. Jeg er temmelig paranoid og har lukket mig inde, det her er et forsøg på at komme lidt ud igen.

Jeg bor jo i Aalborg nu og kender ikke mange steder folk som mig kan gå hen og mine forhenværende venner havde ikke lyst til at vise mig rundt her i byen, hvad end de skammede sig over mig, eller bare ikke havde overskud til min sygdom, skal jeg ikke kunne udtale mig om. Ved bare at jeg trænger til nye bekendskaber til mit nye liv som hjemmegående syg og med alt for meget tid til at sidde og tænke for mig selv.
Jeg er ikke god til at komme afsted og ud til andre, så klart en fordel om du er udafgående, så vil resten komme af sig selv, da jeg er mege gnert i start men så senere lige så meget uden hemninger når så føler mig tryg sammen med omgivelserne.

Måske lidt utrationelt at søge efter evt.m bekendskaber herfra. men gør det da jeg som oftes bliver set på som misbruger og narkoman da jeg er til alternativ medicin og ikke kun læge ordinert ? at jeg kan lide at trippe på div. om end jeg ikke har hovede til det for tidn og holder langtidspause fra den slags, om end holder interessen omkring div subsanser ved lige.

og idet jeg ikke har de store moderne kontaktmidler, så må jeg finde en anden dag og komme og kikke herind om der mon er nogen som sidder på samme måde som mig og bare ikke gider på bar eller lignend for at lære folk at kende.... man vil jo gerne kunne føre en fornuftig samtale...

Svar med citat  
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Hej Alis.

Jeg bor desværre ikke i Ålborg, ellers ville jeg meget gerne snakke med dig. Du skriver du heller ikke har internet hjemme, det er da en skam. For det kan ellers være en god måde at få kontankt til omverdenen, hvis man har lidt svært ved at komme ud.

Jeg ville da gerne skrive med dig over nettet, hvis det kunne hjælpe noget =)

Mvh

Svar med citat  
Junior medlem

Jeg kender godt det med at blive paranoid og skubbe vennerne væk - det er sket for mig også. Jeg har skiftet vennekreds op til flere gange nu - hvilket desværre har kostet et par gode venskaber.

Jeg ser det dog ikke som et tab - tværtimod. Jeg kender mine grænser efterhånden - og har jeg fået det langt bedre! Jeg har ikke været til hverken psykolog, terapi eller har været på nogle former for "medicin". Der er visse stoffer som jeg aldrig rører mere, men dem jeg ved at jeg kan håndtere - har jeg intet problem med.

Jeg bor desværre ikke selv i Ålborg - men jeg kommer ofte til Ålborg efter som jeg har familie der. Jeg ved ikke hvor interessant jeg lige er i den sammenhæng så - men det kunne jo være vi stødte på hinanden =)

Held og lykke med det! Jeg er sikker på at du nok skal klare det =)

Svar med citat  
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Er det ikke lige så nemt at møde nogen fx i en sportsklub/anden hobby der involverer andre mennesker, som det er at skulle mødes med totalt fremmede fra et narkoboard på internettet?

Svar med citat  
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Er det ikke lige så nemt at møde nogen fx i en sportsklub/anden hobby der involverer andre mennesker, som det er at skulle mødes med totalt fremmede fra et narkoboard på internettet?

Hun skriver jo netop at hun er paranoid og har lukket sig inde i sig selv. Det lugter lidt af angst. Så er det/ kan det være meget svært at starte til en sportsgren F.eks. Men ja det ville da klart være at foretrække. Undre mig også lidt over at det netop var psychedelia hun henvendte sig til, når hun skriver at stoffer INGEN interesse har =)

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

Måske fordi der efter hendes formodning ikke er ulækre rovdyr på Psychedelia, og måske fordi hun er af den opfattelse, at flere herinde fra går og døjer med samme slags problemer, og derfor kunne udveksle erfaringer.

og de svære slipper fri.

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Syd for Skagen
Måske lidt utrationelt at søge efter evt.m bekendskaber herfra. men gør det da jeg som oftes bliver set på som misbruger og narkoman da jeg er til alternativ medicin og ikke kun læge ordinert ? at jeg kan lide at trippe på div. om end jeg ikke har hovede til det for tidn og holder langtidspause fra den slags, om end holder interessen omkring div subsanser ved lige.

DDSIT: LÆS OP PÅ DIT STOF kong.svamp, inden du udtaler dig om noget du tilsyneladende ikke aner en skid om...
kong.svamp: øhm har du HTX på 2 år med fyskik OG kemi på A?

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

Alis pas nu på du ikke støder ind i de forkerte :) Man kommer langt med sund fornuft og at følge fornemmelsen i sin mave. Ikke at jeg siger Psy er fyldt med syge stoddere, men vi har haft et par eksempler, eller ihverfaldt et, hvor en pige er stødt på nogle ubehagelige typer via denne side.
Håber du kommer ovenpå, hvilket du selvfølgeligt nok gør!

"This topic brings me to that worst outcrop of herd life, the military system, which I abhor... This plague-spot of civilization ought to be abolished with all possible speed. Heroism on command, senseless violence, and all the loathsome nonsense that goes by the name of patriotism -- how passionately I hate them! -

Albert Einstein

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

Ikke at jeg siger Psy er fyldt med syge stoddere, men vi har haft et par eksempler, eller ihverfaldt et, hvor en pige er stødt på nogle ubehagelige typer via denne side.

Det vil jeg meget gerne høre mere om, hvis du har lyst til at uddybe.

og de svære slipper fri.

Svar med citat  
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Gellerup
Ikke at jeg siger Psy er fyldt med syge stoddere, men vi har haft et par eksempler, eller ihverfaldt et, hvor en pige er stødt på nogle ubehagelige typer via denne side.

Det vil jeg meget gerne høre mere om, hvis du har lyst til at uddybe.

Mig bekendt er der stadig tvivl om hvorvidt det overhovedet er sket, eller om der er tale om en paranoid person der tænkte sig til det hele og beskyldte uskyldige.

Edit: Trådstarter, jeg vil anbefale dig at lave en profil, således man kan skrive privatbeskeder til dig, når det har med lokation at gøre :)

Svar med citat  
Hmmm... en del svar men ingen der rent faktis har med min søgning at gøre som sådan....

Til dem som ikke bor i allborg og ikke kommer her tit, i har ingen interesse.

Til jer som forslår div sprots dimeser og andet som koster penge, prøv og kik overskriften gratis.... bare et tip eller to.

Og ja ved sku godt der er mange syge mænd herinde og mange af den krimenelle slags, men nu er det pigevenskaber jeg søger og derfor jeg ingen grund ser til at oprette mig som medlem for at komme i kontakt med piger da de i forvejen kun holder sig til gæstebogen, da stedet er for fyldt med ensomme drenge som ikke kan finde ud af at sige pent hej, når de ser en pige.... Undskyld for fordomme og sikker på at der også findes en sød dreng der et sted og at det er lige dig som bliver stødt over at jeg skriver sådan, men erfaringer er noget dumt noget at slås med og stor forskæl på at være sød og så bare ikke være synlig...

Og nej jeg søger ikke venner at skrive med og ikke se, men sådan nogle der kan finde ud af at rejse sig fra computeren og bruge et par minutter på virkelige mennesker i virkelige situationer.
Jeg gider ikke skifte min omgangskreds ud for ofte og holder ved de mennesker som er virkelige, skal meget til før jeg smider folk fra mig igen når først fået dem ind i mit liv. Derfor så direkte søgedims, mine følser er for kostbare at bruge på ikke rigtige mennesker som bare kan lide at sidde og være noget bag en skærm, mit mål er at komme ud i verden og det må dit også være.

Jeg forestiller mig at om du har interesse, så behøver du ikke skrive mere end at du har og vi kan mødest uforpligtet uden du behøver skrive så meget om dig selv herpå. Jeg er selv ikke hemmelig med hvem jeg er, da det jo er pissenemt at finde ud af for dem som vil ;)

Jeg pakker gerne en kurv med noget kakao og godt brød eller noget til en lille tur et eller andet sted hvor vi kan nyde blomster og naturen, alle gratis glæder og så kan vi så se om vi har noget at snakke sammen om eller ej.

Og drenge, uanset hvor gode i er i pigesnak, så bland jer gerne uden om.... det er kun for piger det her ;)

Svar med citat  
Jeg vil godt bede om folk gider at hjælpe mig med det her og ikke være direkte grove, måske bare høfelige nok til at blande sig udenom om de ikke har noget posetivt, for mig trådstarter, at byde ind med.

Jeg søger ikke svar fra sarte mennekser som bare vil være med og ses for sig selv og giver skid i hvad de forstyrrer af andres verden.

Som sagt, det her er ikke nemt for mig, så lidt venlighed kunne være nice :life:

Jeg er seriøs med denne søgning og den betyder meget for mig, har taget mig flere måneder at tage mod til mig, så vær venlig og ikke pisse på hvor forskællige vi er.
Måske nemt for dig at smide en ligegald hadsk besked og trykke på aftrækkeren. Men meget svært for mig det her. Vis venligst noget respekt tak.

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

http://www.aalborgkommune.dk/Borger/Han ... lemer.aspx

Svar med citat  
hvor er det lige at det går galt for dig?
Mangler du en ven? Nogen at bruge tiden på, en hobby eller noet, siden et indlæg så ubetydeligt for dig, bare skal bruges tid på når der er så meget andet på nettet hvor din tilkendegivelse måske ville være velkommen oveni...

http://www.google.dk/
Der må sku være et sted du er velkommen til at svare et indlæg hvor nogen leder efter hvad du har at byde på.

Undskyld min måske hårde tone, måske du er lidt under udviklet i sociale og kontakt former, mere end mig, så må du undskylde at jeg måske skælder ud, hvis sådan er. Men det er meget svært at se og sådan.

Men for at sige det tydeligt endnu engang, jeg behøver ikke andre svar på andet end lige det jeg har lavet indlægget til og det ville være rart om folk gad at respektere det så jeg selv kan finde ud af det og ikke spamme min tråd med alt muligt andet.
For mig bliver det hurtigt uoverskueligt og umuligt.

Så vær venlige, tak.

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Syd for Skagen
Hej Alis

Ved du frabeder folk om at skrive her, men med den provokation du bliver udsat for, hjælper det ikke at svare igen.
Se gennem fingre med det, rapporter det til en moderator/admin eller andet, så snart du svare groft tilbage er der mange liderlige/ulykkelige folk som ikke har sig bedre for end at provokere yderligere. Om det er for at hjælpe eller bare være trælse, kan jeg så ikke svare for.

Desuden, ikke for noget, men det er et helt forkert sted du søger bekendtskaber.

Held og lykke

- Xenofanes

DDSIT: LÆS OP PÅ DIT STOF kong.svamp, inden du udtaler dig om noget du tilsyneladende ikke aner en skid om...
kong.svamp: øhm har du HTX på 2 år med fyskik OG kemi på A?

Svar med citat  
ja, kan der være noget om.... men så har jeg prøvet om ikke andet....

Har sku ikke overskud til at holde styr på brugere herinde... det må modirator jo tage sig af....

Men du har nok ret... sku ikke det rigtige sted at søge venner... surt når det nu er et HR forum, så måtte man jo regne med at de passede på en inde på sådan et sted... var min tanke, men nok for naiv igen...

Og føler ikke at jeg provokerer, men svarer en vildfaren en som jo sagtens jo bare ikke har fattet det og er lidt langsom i låget... det er ikke noget at skamme sig over, alle har ret til at tage fejl, sagde pindsvinet da det kravlede ned fra stålbørsten....

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

Pigerne herinde er fucked op i skalle

True! :D

Svar med citat  
Det er måske det forkerte sted, men det er det eneste sted hvor jeg måske har mulighed for at finde nogen ligesinde.

Det kunne jo måske også være det helt rigtige, frem for måske det forkerte.

Der var i sku lige ved at få mig på den negative tråd. Jeg vil godt holde på min ret til at være posetiv og sige at det kan lade sig gøre og der må da være nogle flinke og rare mennesker herinde som ikke er farlige for folk som mig der ikke altid helt er på toppen i toppen.

Håber at moterator måske vil hjælpe helt af sig selv og selv fjærne og opdrage på sine brugere.
Jeg håber stadig på en god og posetiv tone, beder for jer som har svært ved det og håber i får styr på jeres komplekser. Må i dyrke selvkontrol og yde respekt for jeres omgivelser.
Jeg prøver for min egen skyld.
I bestemmer hvad der er plads til på jeres side..... trist hvis der ikke er plads til at kunne søge bekendskaber.

Svar med citat  
Og skulle der sidde en derude som bare ikke har lyst til at gøre sig synlig herpå, så kan du finde mig på fjæsebogen under Alis Fornagard, der er kun en af mig ;) Skriv gerne et privat brev til mig, sig du har set mit indlæg herinde, så tager vi den derfra.
Jeg er ikke til lange brevskrivninger, mere bare sådan, hej hvor og hvornår og så snakke i det virkelige liv i steden for... stavning og sådan gør det svært for mig at føre en fornuftige samtale, da kun skriver ord jeg kan stave til og undlader lange ord som inteligent hehe

Så er du også sikker fra alle de farlige folk herinde som ikke kan respektere privatlivet og sådan og jeg kan måske skånes fra yderlige folk som kun vil negative ting og ikke under andre at prøve eller forsøge, men heller sparke til folk som ligger nede frem for at give en hjælpende hånd til udstrakte arme.
Det er ikke nemt når man ikke er god til at skælne og måske har problemer med selvtillid og andet.

Bliver ked af at ens gode tanker skal laves om til lort og man ikke kan få posetiv opbakning på at få bekendskaber.

Svar med citat  
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: SønderJylland
Jeg bor desværre i den anden ende af Jylland :(( Men vi kan sagtens snakke sammen ! Min bror er paranoid, har social angst men også en masse mere, så jeg kender til det og ved hvordan det er. det godt du får råbt op :) ! skide flot det måtte have krævet noget mod at skrive det i sådan et forum ! Skriv en pb hvis du vil snakke :) ligemeget hvad det end måtte være, eller om vi bare skal skrive lidt sammen og lære hinanden at kende. Jeg er en Kvinde, starten af 20'erne og studere til dagligt :)

Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]