Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 maj 2025 17:57

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Hej Fellows,

Dette er bare en bette advarsel; Pas på med at blande disse to entheogener sammen. Harmala virker som MAOi og blokerer det enzym der nedbryder psilocybin og andre monoaminer. Man får et usædvanligt kraftigt og ubehageligt trip, så havde du tænkt dig at prøve dette, så vær forsigtig Billede

Grunden er at vi har prøvet denne kombination på vores triptur i det fri, og det gav et trip som var helt usædvanligt overdrevet. Kommer man i bad-humør mens man er her, er der ingen vej tilbage ;(

Pas på jer selv...

Med venlig hilsen
Loonie

------------------
~Laws without victims serve no purpose other than to increase crime~

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Århus
Hej allesammen.

Jeg vil give Loonie helt ret i at p. harmala sammen med svampe ikke er noget at spøge med.
Det giver både et længere og et kraftigere trip.. og som loonie skriver hvis det blvier bad.. ja så bliver det sgu bad.
Så pas på allesammen... svampe er fedt og lærerigt, men med måde.

Hilsen

TruckerMuffin

In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
Endu en ting P. Harmala må ikke blandes med en hel del madvarer, medicin og visse stoffer. For man risikerer at få helt ekstremt Dårlig mave. Og det er sku ikke sjovt at sidde ude midt i en skov kl. 3 om natten og trippe mens man tænker på at nærmeste toilet er 3 kvarters gang :-)

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Ja, dårlig mave er da det mindste problem man kan få med p. harmala... Man må absolut ikke blande harmala med stoffer som amphetamin/methamphetamin, MDMA eller andre phenethylaminer. Harmalaen forhindrer at disse stoffer kan blive nedbrudt normalt, hvorved man i bedste fald tripper de næste par dage. Det er også ret sandsynligt at man dør af det, så det er altså ikke helt så smart som det lyder... Billede Umiddelbart lyder det ellers som en dejlig nem måde at økonomisere med sine drugs Billede

------------------
The pleasures of Heaven or Hell... I didn't care which...

Junior medlem

Geografisk sted: Silkeborg, Jylland, Danmark
Psykenauten nikker genkendende til ovenstående! *LOL*

P. Harmala og Shrooms = interessant oplevelse, især hvis trippet finder sted i et tomands-telt *LOL*

PSY-

Medlem

Geografisk sted: næstved danmark
selvfølgelig skal man ikke spise samme mængte
svampe som hvis ikke man spiser harmalaen.
jeg gør det at starte lavt ud og så regulere det og kan mærke at trippet er på det højeste
og at jeg kan mærke at virkeningen godt kunne blive en smule mere intens.
Før jeg kendte til paganum harmallaen kunne jeg over hoved ikke mærke 1 gram svampe
og efter en kapsel harmalla for jeg det lidt ala som hvis jeg har fyret en fed
jeg syntes det er fedt , bare husk at hvis man normalt er vant til at spise 2-3 gram svampe så lad være med at spise sammen mængte
svampe sammmen med harmallaen
venlig hilsen mig

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]