Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 18:30

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej, jeg ville bare lige høre om det kan passe, at man skal indtage mellem 1-10 g tørrede SN for at blive skæv. Jeg har lige købt 2 gram, men det er jo ikke ret meget kan jeg forstå. Hvor mange gram indtager i for at få en fed virkning, og hvad sker der helt præcist. En af mine venner har prøvet de mexicanske, og der så han alle mulige ting.
Det er dog ikke indtrykket jeg har af dem her.
Jeg har taget det 1 gang før hvor vi indtog 1 gram hver. dette kunne vi godt mærke, men det var ikke nogen vild oplevelse. kan det evt. have noget at gøre med at man har spist for meget mad?

mvh abemand

Jeg har redigeret dit indlæg, prisdiskussion er ikke tilladt - rbp

Dedikeret medlem
Brugeravatar

SN kan være meget potente, så 2 gram er mere end nok, hvis det kun er dit 2. trip.
Jeg ville måske starte med 1g og vente en time til halvanden før jeg ville overveje at tage det sidste gram.

Hvis du har spist meget, kan dette helt klart have en betydning for virkningen. En god ide er at faste nogle timer, så din mavesæk er nogenlunde tom.

Indtag evt svampene i the, så kommer virkningen hurtigere og du vil sikkert kunne mærke forandringen 20-30 minutter efter indtagelse. (Hæld ikke kogende vand direkte på svampene, men lad vandet stå i et par minutter og køle lidt af, inden du tilsætter svampene.

Junior medlem

Mange tak for hjælpen, det var en stor hjælp! det lyder til at være en fin idé ikke at spise noget så, for sidste gang havde vi spist relativt meget, fordi vi havde fået pizza og sådan.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Men husk nu at have en masse snacks o.a. at spise under trippet. Kolde kernefri vindruer er min favorit :)
Når trippet er overstået, mærker du sulten og så er det dejligt at have noget rigtigt ædelse - pizza eller lignende.

Go tur!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

1g er rigeligt når det er SN. De er meget potente!

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
Jeg plejer at anbefale at indtage omkring 1 gram de første par gange og derefter prøve sig frem med 1.5-2 gram.

SN kan hurtige rykke benene væk under dig hvis ikke du behandler dem med respekt. :)

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?

Junior medlem

Okay, så hvis jeg har prøvet det en gang før, så skal jeg beherske mig, og måske kun tage 1.5. Hvordan er det med hallucinationer? Er der ingen af dem, eller er det bare leg med farverne osv.? :)

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Det er min anbefaling. Man kan altid spise flere næste gang, men man skal lige lære grundreglerne inden, såsom hvor forvirrende det hele kan være når det peaker, hvordan tidsfornemmelsen forsvinder, hvordan tankerne bliver store eller små etc. etc.
Hvis man ikke har prøvet det et par gange, så kan det godt føles overvældende at spise 2 gram. :)

Jeg oplever ikke decideret hallucinationer, men jeg får mange forskellige farveindtryk, der ikke overdøver alt, det føles lidt som om der bliver drejet på lyspæren med forskellig farver uden alt bliver koncentreret i en bestemt skarp farve, nærmest som om der sidder en og tegner på pæren med tuscher i grøn,gul og rød, det hele bølger sammen på en behagelig måde uden at blive forvrænget. Det virker meget naturligt og imødekommende. :shock:

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?

Junior medlem

Jeg oplevede trails og at himlen bølgede lidt da jeg trippede på trøfler, som ikke er lige så potente som SN. Måske får du halluer måske gør du ikke; vi var 4 drenge der trippede og jeg var den eneste med disse visuelle effekter :)

Junior medlem

Jeg har lige købt disse SN, ser de normale ud? og http://img713.imageshack.us/img713/5108/kyfi.jpg og når jeg kigger i pakken, så ligner det at der er utroligt mange stilke i forhold til hovederne. Har de os en virkning, eller er det kun hovedet :-)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er svært at bedømme tørrede svampe, men de ligner umiddelbart SN. F.eks. ser det ud til, at stokken snor sig og nærmest ligner lianer. Derudover kan kan man også ane radiære striber i randen, hvilket også er karakteristisk.

Prøv evt at tage et par fotos af alle svampene og post dem her i tråden igen (gerne i lige så god opløsning som fotoet, du lige har uploaded).

Stokken har også en virkning btw.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Alle 3 ligner SN i mine øjne. Den lille brune ser ud til at have en nubret overflade og de andre ligner udbrugte svampe, især den helt mørke.
Alt sammen er noget jeg har oplevet når jeg har samlet SN og jeg har altid taget det hele med hjem og tørret og spist. :)

Og ja, stilkene er også et godt "give-away".

йети skrev:

Senest rettet af Pestilence 04 sep 2013 15:21, rettet i alt 1 gang.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

---

йети skrev:

Junior medlem

Jeg siger mange tak for hjælpen for mine spørgsmål. mine 2 venner og jeg havde det for dejligt. Det var virkelig en sjov oplevelse. Man følte at man havde forstået meningen med livet og sådan. Det kilede i hele kroppen og der var alle mulige mønstre og farver i rummet. meget ubeskriveligt

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Fedt! Hvis du får tid til at beskrive det ubeskrivelige, kan du jo skrive en triprapport herinde. Det er altid spændende at høre, hvad folk har oplevet.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hovedlandet
http://www.shroomery.org/6257/Magic-Mushroom-Dosage-Calculator
Den er meget cool den her udregner.
Men husk, at det også kommer an på hvor meget du har i maven i forvejen. Jeg har trippet på hollandske trøfler et par gange. Den første gang tog jeg alle 15 gr (friske dog). Havde det super lækkert i omkring 4 timer, med gode visuals. Men det var mest synsforstyrrelser og todimensionale geometriske former, da jeg lukkede øjnene. Anden gang havde jeg fastet i 6 timer (ingen mad eller vand, dog et enkelt æble), og indtog så ca. 10 gr, som jeg havde lagt i en citron og appelsin lage i en halv time. Det var et langt mere potent trip jeg havde der. Små hallucinationer og et godt grineflip. Desuden syntes jeg den vildeste del af min Dark Side of The Moon plade (oh yeah - det er awesome at trippe som de der 68'ere gjorde det) var den inderste locked-groove; altså der nålen bare står og "hopper" inderst på pladen.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]