Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jun 2025 20:06

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Titlen siger sig selv, jeg bruger samsung galaxy telefon, dvs, downloads fra android.
Kender i til nogle vægt apps der kan veje de ting som nævnt ovenstående?

- Charles Bukowski

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det ville forudsætte at telefonen præcist var i stand til at måle trykket på skærmen, hvilket jeg tvivler på at der findes almindeligt tilgængelige smartphones der kan. Jeg har i hvert fald aldrig set det på listen over funktioner. Men ret mig hvis jeg tager fejl.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Gartneriet
Jeg har hørt om et par apps, men de skulle efter sigende være ret upræcise, da det afhænger meget af telefonens skærm samt software.

Du får 1000000 gange mere ud af at købe en billig vægt til omkring 100-200 kr. Hvis det kun er til hash/skunk vil du fint kunne klare dig med en der måler ned til 100 milligram(0.1 gram). Hvis det skal bruges til pulver eller andet der kræver præcision, vil jeg anbefale at smide nogle flere penge efter en vægt, så du kan måle ned til 0.001 gram. Så er du sikker, ingen bliver snydt og vigtigst af alt: Du vil kende din dosis meget præcist så ingen kommer til skade.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Static Insane skrev:
Titlen siger sig selv, jeg bruger samsung galaxy telefon, dvs, downloads fra android.
Kender i til nogle vægt apps der kan veje de ting som nævnt ovenstående?

Lyt til hvad de har skrevet ovenover. Når det så er sagt!!!!!!... Hvis du er for nærig til at købe en vægt, men kender nogle der har en (dealer evt?), så bed dem om at måle hvor meget der er, også kan du opløse stoffet i et medie. Evt. vand eller propylglycol. Det bliver måske lidt svært med hash, men jeg skulle da helt bestemt mene det kunne lade sig gøre med coke, amf, diverse 2c-X'ere, osv.

NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Gellerup
Det her er simpelthen bare for åndssvagt. Ingen Smartphones ville kunne bruges som vægt.

/låst

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]