Det der "pulver" ville jeg sgu heller ikke røre med en ildtang. Uanset hvad en eller anden shady vendor skriver kan det være fyldt alt muligt lort i. Er I bare ligeglade med hvad i fylder jer med eller hva.
Man må jo ikke linke til hjemmesiden her på Psychedelia, men man kan købe en "Pink Amsterdam Gotic Cap" derinde. Søg på Google.
Grunden til at jeg havde tillid til hjemmesiden, var at jeg havde fået siden anbefalet. Man kan se folks positive kommentarer på siden. Hjemmesiden har også over 11.000 likes på facebook, det virkede derfor sikkert. Men du har da ret i, at man ikke kan vide det 100%.
Jeg kan ikke sammenligne med rene svampe, for det har jeg ikke prøvet endnu.
Effekten levede dog op til det, som man kan læse om rusen på nettet. Det eneste jeg synes var lidt mærkeligt, og som jeg ikke har læst om på nettet, var den meget tunge vejrtrækning vi oplevede, er det normalt ved indtagelse af svampe?
Jeg har aldrig mærket den "tunge vejrtrækning".. Jeg skulle aldrig indtage sådan noget der kom i en pose, hvor 2½ gram var blandet op i 12 gram... Hvad består de sidste 9½ gram af..? puha