Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 22:36

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland.
Nej, en ren skunk joint ryger IKKE sig selv for hård.
Ved ikke hvordan du laver dine joints, men her går det glimrende :)
Ryger næsten altid rent, også i piber ovs..
Hør nu her - det er da mange gange bedre at ryge rent, frem for at fortynde sit røg.

-John Rooney.

Medlem

måske lidt sent svar, men jeg ryger af og til dansk pot rent (hjemmedyrket eller fra staden, du kan få noget helt udmærket pot derude). Føler det brænder og smager udmærket. Generelt synes jeg dog, om man er tobaksryger eller ej, at en lille smule tobak er på sin plads i grønne joints. Det brænder bedre og har en rundere, mildere smag imo. Men det er jo op til den enkelte at vurdere...

Ang tobak: Jeg vil kraftigt fraråde at man bruger dårlig, tør resttobak fra filtercigaretter som prince, kings, osv. Prøv engang at købe en pakke rulletobak, f.eks. manitou, drum eller endda bali shag - der er virkelig en kæmpe forskel, det er ikke bare noget jeg siger. Jeg har aldrig været kræsen med smøger, men siden jeg skiftede til rulletobak for et år siden, synes jeg det er decideret ubehageligt at ryge en almindelig cigaret. Røgen virker tør og smager dårligt. Hvis I er ude efter at optimere jeres joints, er det nok her man kan gøre mest forskel. Svjv indeholder rulletobak desuden væsentlig færre tilsætningsstoffer

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]