Det er selvfølgelig rigtigt, der kan jo ske meget under sådan en forsendelse. Men du skal have tak for din forslag
Lige et hurtigt ekstra spørgsmål, du foreslår at sprøjte på dem med en blomsterforstøver. Er det ikke det samme det giver med de 4dl vand jeg har lat i bunden? Og hvordan med at åbne poserne 4.gange dagligt. Risikere jeg ikke bakterier i mit kit? Er generelt meget forsigtig med at åbne dem pga bakterier og for at lukke fugten ud

forsigtigheden betaler sig kun når du har et substrat der ikke er inficeret 100procent, fordi så er der stor risiko for at du får en vildfaren svamp til at lande i det først og ødelægge substratet...
men når myceliet, (som er selve planten) på enhver svamp har overtaget hele substratet, så er det den svamp der ejer stedet..
og chancen for at nogen anden svamp inficere stedet er der kun hvis du formår at skabe ulidelige forhold for dit mycelie, og det kunne faktisk godt ske hvis du har ALT for høj temperatur
plus at du også glemmer at lufte myceliet, så dør myceliet fordi det er ude af stand til at forplante sig videre...
følg pestilences instruktioner, og mine så går det nok...
der vil altid være bakterier i luften, men given det faktum at du kun åbner posen 4 gange om dagen, så er det stortset ubetydeligt...
desuden hvis du har fået engang trøfler så ville jeg være meget gladere frem for en flok cubensis, på den anden side så ville jeg også være lidt skuffet over firmaets troværdighed...
jeg ved jo ikke om du foretrækker en art med mindre mængde psilocybin, eller mere... det er så op til dig at afgøre...
held og lykke med det..... ser frem til at se flere af dine projekter i fremtiden...
en lille smule ved siden af kan man godt ramme... det er sjældent man får noget der er bedre...
i dit tilfælde ville jeg nyde den fejl der er blevet lavet...