Jeg eksperimenterede meget med diverse afrodisiaka med min tidligere kæreste. De fleste midler er ret subtile i deres virkning, så jeg blandede gerne flere forskellige produkter;
Maya's Senses Mix, en pulverblandning af damiana, saw palmetto og yohimbe, som jeg fyldte på kapsler.
Maya's herbal aphrodisiac blend, tror jeg den hed. Kan desværre ikke huske indholdet, men der var flere af de samme urter, som i Senses Mix, bare i en grøn blandning, som jeg lavede the på.
Horny Goat Weed i ekstrakt form, også på kapsler.
Det hele blev gerne spædet op med gbl/ghb, som jo er monster boss når det kommer til vild sex natten lang!
Jeg tror blandingen havde størst effekt på mig, men det virkede helt sikkert også på tøsen.. Åååh de nætter på madrassen foran pejsen

Yohimbe var nok den af urterne jeg tror havde den største effekt på mig. Jeg oplevede på større doser at have rejsning natten lang, hvilket ikke var specielt behageligt, blandet med dets slemme stimulerende effekt. Det endte flere gange i søvnløse nætter med et ømt ømt opsvulmet lem, som bare ikke ville lægge sig!
Det er svært at sige hvad der virkede bedst, men jeg fik i hvert fald nogle af de vildeste orgasmer og den største eufori i underlivet jeg nogensinde har oplevet på den blanding!
Yohimbe er vist desværre blevet ulovligt, men det er jo stadig muligt at få fingrene i det. Jeg ville helt sikkert lokke tøsen til en god blanding af diverse urter, bl.a. dem jeg har nævnt her. Der er nok også kommet flere nye på banen.