Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 11:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Tja, det er netop hvad der er farligt herinde....

At det bliver til parson angreb når der er en der siger sin mening.
Sider hvor man bliver mobbet og hånet for at sige hvad man synes om siden eller for at advare om farlige ting på siden er voldsomt farlige, da det forhindrer andre i at tør at sige sin mening.... hvem gider do det når man skal hånes for at ikke være lige så smart og ikke lige så dygtig som visse andre højt på strå :/

Meget sørgeligt at denne side ikke tage kritik til sig men lader folk hånes ud af stedet.

Det siger sig selv at stedet er farligt når man ikke kan advare åbent.

Jeg kom faktis med seriøs kritik af siden ikke af jer som personer, men ikke et eneste svar på den seriøse kritik men tilgændgæld er alt galt med mig åbenbart.... det er hvad gør siden farlige... at andre ikke tør at sige isn mening for man bliver hånet og hvad nytter det når det ikke bliver taget seriøst....

Så prøver igen, idet budskabet gik tabt og admin ikke synes om at det rigtige budskab kommer frem og ikke har lyst til at beskytte brugere herinde.

Denne side reklemerer med at den er et alternativ til sundheds styrelsen.... stor fed løgn og probaganda i hård stil.
Denne side har ingen fagpersoner eller sikkerhed på nogen måde.

Og så er i ikke modtagelig for kritik men sværter gerne personer til....

Og tak for at tydelig gør det... kunne ikke haft gjort det bedre selv.... i viser selv hvad der sker om der er nogen der vil prøve en seriøs debat om hvor sikker denne side er i virkeligheden...

I kan jo bare kikke på det fakta at der ikke er mange piger herinde....

At der er voldsomt mange singel mænd herinde af den slags der vil forblive single da piger heller vil kneppe 20 fremmede fyre pr. dag end at ligge og døjes med bare en af jer.... det er hvad denne side er fyldt med... mænd så grimme og klamme at ingen pige med fornuft i hovedet ville bo sammen med ... heller kneppe 20 fremmede end at skulle købes af en af jer....

Og tænk... de piger har i det mindste et ærligt arbejde, frem for dem herinde som er så bange at de må flygte fra sandheden og ikke tør at debattere mange ting.. for denne side e mere farlig for dem end for os andre....

Tænk at man ikke engang tør at være sig selv herinde.... det siger sig selv hvad man så laver i sin fritid og måske ikke har andet end fritid.

Prøv og få jer et ærligt arbejde så I kan styre denne side ordenligt og ikke sidde og være bange for sandheden og jer selv....

Tænk at gæmme sig under probaganda og løgne... de tåler sjældent sandheden... og det er hvad i er bange for herinde...
Ellers er ingen grund til at blive personlige og begynde mudderkastning... og måske også derfor admins accepterer at parsoner bliver mobbet herinde... det får mig til at se skidt ud og pointen i budskabet går tabt...

I skulle skamme jer for at behandle folk på den måde for at dække over egen løgne og krimenelle adfærd.

Prøv og få nogle admins der ikke får noget i klemme om man siger sandhed....

Enside som ikke tåler ærlig kritik er farlig for så er det noget seriøst galt... det er simpel logik... synd i ikke er så kloge som i gerne giver udtryk for og må ty til personsangreb og mudderkast... meget sørgeligt...
Så længe man lader den slags råde kan i ikke være en HR side, kun et skjalkeskjul for klamme folk...

Svar med citat  
Medlem

Geografisk sted: Vatikanstaten
Hold nu din kæft din fucking ignorant, som sagt tidligere. Du har ingen idé hvad du taler om.

Alt jeg skriver og tidligere har skrevet, er baseret på fantasi, eller mangel derpå, og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger er baseret på opdigtede scenarier, har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet kendskab til stoffer, eller folk der tager dem.

Senest rettet af inaktivbruger101 23 sep 2013 13:10, rettet i alt 1 gang.

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: den sorte muld
det der er ren mudderkastning, fej foran din egen dør først.

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

Nogle gange er det faktisk ens egen skyld, hvis der er noget det ikke lige går som det skal. Har du overvejet det?
Prøv at vær lidt positiv nogle gange og ikke altid se dig selv som offer, det tror jeg vil kunne hjælpe dig rigtig langt.

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Alis, du vil jo ikke debattere men kun svine folk/siden til. Det er ikke til at føre en ordentlig samtale med dig, da du på ingen måde læser eller forholder dig til det andre skriver.

Svar med citat  
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Bag facaden tror jeg der sidder en meget trist lille pige med dybe psykologiske problemer.
Vrede er smerte vendt indad. Det skinner lige igennem dig, og du har min dybeste sympati.

Håber du eventuelt får søgt hjælp og får det bedre. :***

Svar med citat  
Dedikeret medlem

Bag facaden tror jeg der sidder en meget trist lille pige med dybe psykologiske problemer.
Vrede er smerte vendt indad. Det skinner lige igennem dig, og du har min dybeste sympati.

Håber du eventuelt får søgt hjælp og får det bedre. :***

+1

Svar med citat  
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
jeg sværger man, det ogrn som er tilbage

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Lyngfryd
Hvis du har et problem med mudderkastning og mobning, som du gerne vil debattere. Så hjælper det ikke synderligt meget på din sag at du kamp sviner alle folk fra siden. Og hvad ved du om hvorvidt vi er singler eller ej og om vores arbejde for den sags skyld? Ved ikke hvad der er gået forud for det her, men hvorfor så vred?

NH: At være på spanden. Det er iøvrigt en gammelt dansk udtryk, der stammer fra når bønderne var løbet tør for jointpapir og derfor var nødt til at sidde ude i markerne og ryge på zinkspande og overskårne colaflasker. - Bubber

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jeg er en sommerfugl.
orgn for president

Svar med citat  
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Held og lykke med alt, Alis.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Svar med citat  
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
orgn for president

+1

Svar med citat  
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Part 2: Låst.

Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]