Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 10:44

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hey jeg skulle til at købe noget hvidt heroin for 1200 kr. jeg gav det så til person x som kendte en i århus som fik noget nyt her snart. normalt var det hun havde den ægte vare, men da vi havde givet personen pengene gik der 3 dage uden kontakt og vi havde slet ikke fået noget for vores penge endnu vi finder så udad hun ligger på intensiv afdelingen i århus hvor hun har kæmpe sår over det hele og hun ligger i koma. Sagen er at der var cuttet desomorfin(krokodil) i heroinen hun havde taget hvis hun ikke havde taget en OD eller whatever det lort desomorfin nu gør havde mig og min kammerat fået det. Vi føler gud har holdt hånden over os fordi vi ville have sprøjtet det direkte ind i årene.

en anden havde osse fået stoffet inden hun kom på intensiv han sagde det kom i en gul indpakning og var hvidt pulver, han havde fået et meget ulækkert sår på benet med en diameter på cirka 5 cm. Det skal siges han havde kun taget det et par gange og så kom det nogle dage efter såret.

Det skal siges min kammerat har fået den statement i misbrugscenteret fra en læge at der var desomorfin (krokodil) i heroinen så tag i agt.

Kan man få nogle nogle testkits til sit Heroin så man kan teste om der er cuttet det russiske zombie stof i? føler mig så heldig men samtidig fucking pissed at der er nogle mennesker der går så langt for at tjene penge pga. desomorfin kan produceres billigt med diverse håndkøbsmidler.

peace out.

Senest rettet af Opiaterforever 26 sep 2013 22:50, rettet i alt 1 gang.

Medlem
Brugeravatar

Diamorfin (diacetylmorfin) er heroin, sikker på du ikke har forveklset det med desomorfin?
Du kan så vidt jeg ved kun få testkits til opiater generelt, hvis du vil have testet stoffet for de forskellige underklasser skal du have analyseret det i et lab.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
og hero og krokodil vil formentlig ligne hinanden pga. morfin strukturen, så tror det ville være svært at lave et testkit der skiller det ene fra (reagere)

//Zh4d0w

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
De fleste gange folk ender med at OD på hero, er det oftest fordi det blot er stærkere end hvad de er vant til, eller fordi nogen har cuttet benzoer/fentanyl i det.

Jeg tvivler stærkt på at der er "krokodil" i dansk heroin, da krokodil ville være abnormt dyrt at producere i Danmark. Det er et problem i lande, hvor man kan købe kodein i håndkøb - men i Danmark kræver kodein recept, og ellers er det alt alt for dyrt, at ekstrahere fra kodimagnyler for videre produktion.

Jeg har samtidig svært ved at se hvordan lægen sku kunne vide at det er krokodil der er i heroinen. - Det er at folk får sår fra deres injetioner tyder udelukkende på, at der er urenheder og eventuelt kemikalierester i stoffet.

Dedikeret medlem

"Jeg tvivler stærkt på at der er "krokodil" i dansk heroin, da krokodil ville være abnormt dyrt at producere i Danmark. Det er et problem i lande, hvor man kan købe kodein i håndkøb - men i Danmark kræver kodein recept, og ellers er det alt alt for dyrt, at ekstrahere fra kodimagnyler for videre produktion."

Nu bliver "dansk" heroin jo ikke lavet i Danmark - så synes ikke det argument holder.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Jeg er på spiffeh-vognen.. Svjv er det østeuropæiske lande og rusland der især er ramt af "krokodil" da der generelt er mangel på heroin eller det er aaaaalt for dyrt.

Der er næppe nogen idé i at smugle "krokodil", selvom det ikke er nogen garanti for at det ikke sker..

Admin
Brugeravatar

Jeg synes også, det er ekstremt usandsynligt det sku ha indeholdt desomorfin aka krokodil. Som lolateverything siger, er diamorfin = heroin. Det har nok bare været stærkt, og vedkommende har brugt forkert injektionsteknik. Det kan også føre til nekrose og blodforgiftning i sig selv.

-Jimmy Carter

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Den historie holder ikke vand på så mange måder :roll: Om OP en en ikke for klog bruger der har udvekslet rygter med andre brugere der ikke ved en bregne eller det er Inger fra "bibelkredsen og bedemøder" i Ormslev-Kolt der har lavet en historie for at holde unge ubefæstede sjæle væk fra Satans fristelser er svær at sige. Men den der " Vi føler gud har holdt hånden over os fordi vi ville have sprøjtet det direkte ind i årene." kan godt får min "Pinsemenighed eksem" til at klø lidt. Uanset hvilken slags idiot OP er, så er historien en and! Og bang, bang nu er den lille and død.
Hvis der er nogle der har svært ved at fatte hvorfor OP's historie ikke holder, så er det bare at spørge, så vil jeg med glæde skære det ud i pap samt tegne og holde det helt nede på det plan de havde i observations klassen, men det bliver først i løbet af i morgen.
:sucks:

Medlem
Brugeravatar

Det er jo heller ikke desomorphinen der laver "krokodil"-sårene. Sårene skyldes urenheder, som dannes ved den lette men meget uhensigtsmæssige desomorphinsyntese junkier bruger. Desomorphin er jo bare en opiod.

Når det så er sagt, kan det måske godt have været nogle urenheder i heroinen, som har skabt sårene?

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Skaderne kommer af injektion af ikke-oprenset hjemmekemi, bl.a. myresyre, ikke pga. selve stoffet desomorfin. Jeg tvivler også meget stærkt på, at krokodil er kommet (eller for den sags skyld nogensinde kommer) til Danmark, heller ikke som fortynding af hvid heroin...

Medlem

Desomorfin er angiveligt set i USA

Dedikeret medlem

Og Norge http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/ ... 822322.ece

Godt nok over et år gammel nyhed :) sad og læste om at det var set i USA og læste ikke datoen på artiklen om Norge.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]