Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 16:22

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Lyngfryd
Har været ude og plukke en hel del SN, og står nu med et mindre problem med hendhold til dosering, for normalt når jeg spiser svampe spiser jeg den lidt mindre potente sort P. Cubensis.
Normalt spiser jeg 1.5 - 2g og ud fra følgende data: http://www.erowid.org/plants/mushrooms/ ... nfo4.shtml
kan jeg se at indholdet af psilocybin i SN ligger på 0.98% og P. Cubensis 0.63%, så tænker at 1g SN vil give nogenlunde samme effekt som 1.5g P. Cubensis.
MEN! så står der at psilocin indholdet i SN ligger på 0.02 og på 0.60 for P. Cubensis. Har indholdet at psilocin nogen påvirkning eller hvad?
håber på at nogen af jer kloge hoveder kan kaste lidt lys over sagen, eller bare høre hvad folk har af erfaringer med styrke forskellen på disse to sorter(eller arter, hvad hedder det egentligt?).

NH: At være på spanden. Det er iøvrigt en gammelt dansk udtryk, der stammer fra når bønderne var løbet tør for jointpapir og derfor var nødt til at sidde ude i markerne og ryge på zinkspande og overskårne colaflasker. - Bubber

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
jeg vil sige. 1.3 -1.5 gram sn svarer til 2 - 2.5 g cubensis, af personlig erfaring.

Medlem

Du er selv inde på det:
Tommelfingerreglen plejer at være 1,5 g cubensis = 1 g SN

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Super tak for de hurtige og brugbare svar.

Svampe med mere psilocybin er til gengæld mere stabile, og kan opbevares længere tid uden at miste potens

Havde nogen 1 - 1½ år gamle P. Cubensis liggende derhjemme som jeg spiste ca. 2.5 - 3 g(kan ikke helt huske, redoserede da jeg var semi lam) af, men blev ikke lige så påvirket som da de kun var nogle måneder eller et halvt år gamle og hvor jeg kun spiste 1.5g.
Så det jeg vil prøve at forstå er om SN/P. semilanceata holder sig potente i længere tid og i hvor lang tid?

NH: At være på spanden. Det er iøvrigt en gammelt dansk udtryk, der stammer fra når bønderne var løbet tør for jointpapir og derfor var nødt til at sidde ude i markerne og ryge på zinkspande og overskårne colaflasker. - Bubber

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
Det har også noget at sige hvordan du opbevarer dem.

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?

Medlem

Selvom at Psilocybin ikke er lige så ustabilt som Psilocin er det stadig et ret ustabilt stof. Psilocybin i P. Cubensis bliver vel nedbrudt lige så hurtigt som i SN, men da SN indeholder mere går der vel tilsvarende længere tid før de er uden effekt.

Medlem

Geografisk sted: Odense
er der ikke en tråd herinde hvor man kan se triprapporter?? eller skal jeg selv starte sådan en??

Medlem
Brugeravatar

Det har også noget at sige hvordan du opbevarer dem.

Som der bliver sagt er opbevaring noget af det vigtigste.
Psilocybin og Psilocin er forholdsvis ustabile stoffer. så varme, sol og selv luft nedbryder stofferne.
Opbevar dem så lufttæt og køligt (~15C) som muligt, for længst holdbarhed. Og selvfølgelig ude af solen!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Så ned i noget tupperware, når de er tørre. Også opbevare dem omkring 15C eller er det bedre at ligge dem i køleren, eller fryseren for den sags skyld.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
Det skulle efter sigende være bedst i fryseren. Men ellers et mørkt og koldt sted i en lufttæt beholder.

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?

Medlem

Geografisk sted: Odense
Så ned i noget tupperware, når de er tørre. Også opbevare dem omkring 15C eller er det bedre at ligge dem i køleren, eller fryseren for den sags skyld.

4-PO-DMT (psilocybin) nedbryder ikke før det smelter.
det smelter før det fordamper.. det er regelen..
det smelter meget langsomt ved 30-40 grader...
derfor er 15 grader helt fint... men i fryseren kan det ikke gå helt galt..
køleskabet kan også gå an...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Så ryger de i fryseren, de fylder jo ikke alverden. tak for alle de kloge svar, tror jeg forsøger mig med en dose på omkring de 1,3g i efterårsferien hvis vejret tillader, så jeg smutter til nordsjælland og tripper balls i den smukke natur. kæft man hvor jeg glæder mig.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]