Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 09:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

Hej

Jeg har prøver ketamin to gange. Det var ikke ubehageligt, i hvert fald ikke fysisk. Mentalt synes jeg, man kommer i en apatisk/kold tilstand, som egentlig er lidt deprimerende. Første gang sniffede jeg 100 mg fordelt på måske tre streger over ti minutter. Det er jeg ret sikker på var for meget på een gang. Kan ikke rigtig beskrive det, udover at jeg måske svævede lidt ind og ud af bevidsthed, men det gik hurtigt og var ret overvældende. Anden gang sniffede jeg måske 35 mg, hvilket gjorde mig lidt rundtosset, men ikke på en svimlende, ubehagelig måde. Følte mig igen ret apatisk overfor verden og "disconnected", men stadig bevidst. Skulle jeg beskrive stoffet, ville "underligt" være ret passende

Sagen er den, at jeg er nysgerrig. Jeg hører om folk, der får livsændrende, bevidsthedsudvidende oplevelser, samt at nogen (mis)bruger det som en virkelighedsflugt, og andre synes at det er helt vildt fedt at feste på. For mig er det bare en underligt, "kold" substans. Det kan selvfølgelig være, at dissociativer bare ikke er for mig, men jeg overvejer også om set og setting måske har været dårligt, og jeg ikke har forberedt mig rigtigt på oplevelsen? Begge gange har, underligt nok, været en grå eftermiddag hvor jeg lige har prøvet en smule" og så sat mig ned og ventet på en effekt.

Er det bare en rus, man skal lære at nyde? Hvordan plejer I at hygge med ketamin? Jeg er specielt interesseret i det psykedeliske aspekt. Skal man gå efter k-hole? Hvor hurtigt? Kan ketamin være sjovt i små doser? Hvad laver I på det? Er det sjovt at ryge hash samtidig?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
For mig er ketamin lig med K-hole. Det er super kedeligt, hvis man ikke opnår det. Jeg bryder mig ikke om at tåge rundt til fester på ketamin, for man bliver så satans lam af det. Så meget hellere ligge i sengen med god musik og få sig en ordentlig rutsjebanetur.
Jeg kan godt følge dig, når du siger at det virker som en kold rus, og det er det bestemt også, hvis man tager små doser. Det er til gengæld også noget af det, der gør K-hole til noget interessant, for man har en hvis distance til de ting, man ser.

Medlem

Okay, interessant nok... Det giver ret god mening. Jeg har søgt lidt rundt, og har alligevel et par spørgsmål så

Først, bør jeg forberede mig på k-hole på samme måde, som hvis jeg skulle til at trippe svampe, f.eks.? Eller er ketamin mere tilgivende mht. set og setting? I sengen med musik lyder som en god ide i hvert fald

Hvordan bør jeg opnå hullet? Har hørt, det er rarere at tage en masse små doser, fremfor at sniffe 150-200 mg på een gang. Ikke kun for at skåne næsen, men også for at gøre det mindre overvældende

Hvordan er k hole? Jeg hører mange, der beskriver det som en anden verden, en rutsjebanetur, eller at de flyver gennem en slags gange. Nogen sammenligner det også med lucid dreaming

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: syd for kosmos
-R ketamin kan jeg rigtig godt li' i små doser.. vildt sej antideppressiv effekt!
Mit første k-hole var på bagsædet af en bil, der kørte på motorvejen.. Det var slet ikke ubeheageligt overhovedet. Men det var en spøjs oplevelse at kunne bevæge sig over i det modsatte spor, og skifte retning som man lystede. Har prøvet det i min seng efterfølgende. Det var rarere, men slet ikke nær så vildt!

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Okay, interessant nok... Det giver ret god mening. Jeg har søgt lidt rundt, og har alligevel et par spørgsmål så

Først, bør jeg forberede mig på k-hole på samme måde, som hvis jeg skulle til at trippe svampe, f.eks.? Eller er ketamin mere tilgivende mht. set og setting? I sengen med musik lyder som en god ide i hvert fald

Hvordan bør jeg opnå hullet? Har hørt, det er rarere at tage en masse små doser, fremfor at sniffe 150-200 mg på een gang. Ikke kun for at skåne næsen, men også for at gøre det mindre overvældende

Hvordan er k hole? Jeg hører mange, der beskriver det som en anden verden, en rutsjebanetur, eller at de flyver gennem en slags gange. Nogen sammenligner det også med lucid dreaming

Jeg plejer at insufflere min dose (omkring de 150 mg) over et par gange med halvt til et helt minuts mellemrum for lige at have plads i næsen. Det er min erfaring, at hvis man insufflerer det hele på en gang, ryger meget af det i svælget.

Og nej, jeg synes slet ikke det kræver samme forberedelse til set og setting. Jeg plejer bare at slukke lyset, sætte noget syret musik på og så ned under dynen. Ikke noget med snacks, hyggebelysning (eller oprydning) som jeg plejer at gøre inden et hjemmetrip. Oprydning kan dog være en god ide, så du ikke falder over ting, hvis du for eksempel skal på toilettet :P

Mht hvordan det er, varierer det vist fra person til person. Nogle har lucid dreaming oplevelser. Jeg bliver som regel bare revet med.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: k-hullet
jeg gik KUN efter k-hole.. og gjorde at jeg blev dybt psykisk afhængig af det.
jeg oplevede så mange noia ting der inde, som jeg følte gav så eget mening at jeg konstant ville der ind igen, men aldrig helt fik det med ud!
det var som en drøm, en tilstand jeg kunne føle og mærke men ikke sætte ord og mening på!
gjorde det mest i et studie på min skole, eller hjemme , da det jo ikke er et kønt syn for andre og se en i k hole.
mit daglige indtag steg og steg , og endte med at tage 1 gram af gangen. 2-3g om dagen (mega svært at holde alt det i næsen kan jeg lige tilføje)
og ja det var en ret skør periode. var dybt vinter depressiv da min kæreste var 7 måneder i indien, så levede faktisk mere i et k-hole end jeg gjorde i den virkelige verden i alle de 7 måneder...hvilket gjorde min virkeligheds opfattelse NOGET moduleret!
grunden til jeg blev afhængig af det var jeg konstant ville tilbage for at få meningen med livet med ud, og min fascination af hvor syrealistisk alt var der inde. jeg har oplevet min egen død flere gange, og det var først 7-8 gang jeg rent faktisk kunne overbevise mig selv om jeg nok skulle komme tilbage og jeg var i et k-hole.. det var simpelthen en SÅ skrækslagen oplevelse at jeg freakede helt ud.. inde i k holet! var sikker på jeg var død nu, og var fanget i evigheder uden for livet!
til sidst begyndte jeg kun at leve i en fremtids USSR verden af gammelt smadret teknologi hvor verden var drevet på alt overskydende organisk materiale fra mennesker! meget mørk og kold realitet at konstant komme ind i.
holdt op med at spise , så mine k-holes var mere intense... jeg levede simpelthen kun for den "anden " verden!
når jeg vågnede rystede min krop og jeg havde det dybt ubehageligt, men heldigvis lå der jo et BJERG af k ved siden af , og bang pludselig var der gået et halvt år....

jeg har ikke taget k i snart 2 år. på nær 2 huller. min tolerance er stadig høj på trods mit stop! så regner aldrig med den kommer ned. og vil helst ikke beskæftige mig for meget med det! dog savner jeg det. men .. been there... not again... never again!!!!!!

crazy shit!

Medlem

Geografisk sted: København
Hej lykkeli og velkommen til hullet, for mig er det klart det hul samt musikken, resten kunne jeg godt undvære.
For mit vedkommende er jeg en ny mand idag takket være det k-hole, efter jeg var i hullet første gang gik der ca 10 dage og havde et nyt syn på alting, så det kan altså noget hvis det er rigtig ketamin. Der er desværre meget skidt i omløb og mange folk ved ingen ting om det trods års erfaring. Har vedhæftet et par indlæg om hvad ketamin har gjort for mig.

PS. Hvis det rigtig ketamin kan det altså godt mærkes i kroppen, det føles som et spark fra en hest :D

Hvis du har spørgsmål må du enlig skrive

viewtopic.php?f=12&t=39372&p=539720#p539720

viewtopic.php?f=4&t=42256&p=580235#p580235

viewtopic.php?f=4&t=46167&p=629986#p629986

Medlem

tak for svarene. Jeg må prøve mig et k-hole på et tidspunkt. Det der skete for mig sidst (tror jeg), var at jeg blev så voldsomt dissocieret, men uden egentlig at ramme hullet. Så jeg blev rastløs og forsøgte måske ubevidst at holde fast i mit ego eller i hvert fald bare bevæge mig rundt og have det sjovt. Jeg tror mine tanker var noget lign. "okay, nu er jeg godt nok helt lam på ketamin, hvad skal jeg mon tage mig til" Det viste sig at være helt underligt, specielt når man sidder sammen med en ædru person.

Nå, men jeg må indrømme at jeg ikke har noget imod mindre doser efter denne weekend :lol: Blandet med en solid mængde øl blev det til en fuldstændig lam, men sjov bytur. Lidt ala at være teenager og drikke sig fuld for første gang. En god kombo hvis det at gå fuld retard er formålet, og man ikke har i sinde at være særlig social. Dog ikke så skide meget eufori, det kunne ellers gøre det til et meget sjovere stof imo! Jeg kan godt sætte mig ind i, hvorfor nogen synes det er fedt at blande med MDMA. Det tror jeg vist også, jeg skal prøve en eller anden dag.

Medlem

0,5 i en sprøjte og så går turen imod ketahul.. Savner det hver dag, men hold kæft jeg blev farlig til sidst, var meget tæt på at slå en anden mand ihjel, og havnede straks derefter på den lukkede..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

0,5 i en sprøjte og så går turen imod ketahul.. Savner det hver dag, men hold kæft jeg blev farlig til sidst, var meget tæt på at slå en anden mand ihjel, og havnede straks derefter på den lukkede..

Ja, klart. Så skal han/hun da gøre det samme og skyde et halvt gram. Lad nu være med at lukke sådan nogle lorteråd ud.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg kan godt sætte mig ind i, hvorfor nogen synes det er fedt at blande med MDMA. Det tror jeg vist også, jeg skal prøve en eller anden dag.

Dette vil jeg gerne anbefale, specielt sammen med dans synes jeg at ketamin bliver hevet op på et andet niveau. Ved de højere doser MDMA giver det en afslappet smoothness i kroppen som er enormt fedt at danse med. Det giver på en måde stimulanspushet noget arbejde med. MDMA gør det let og rart at danse og ketaminen gør hver eneste bevægelse enormt spændende. Det er som om at det bliver lettere at give de helt små kontrollerede bevægelser fuld opmærksomhed.

Mine fedeste og mest positve ture på ketamin er kommet fra semi-lave doser MDMA og så godt med ketamin. Her kommer den dissociative effekt virkeligt til sin ret ifb. med meditativ dans. Ketaminen tillod med at lukke alt andet end kroppens bevægelser og musikken ude. Dette har resulteret i et par enormt konstruktive oplevelser, hvor at dansen kombineret med udelukkelsen af omverdenen har resulteret i dyb meditativ trance som førte til en eller anden form for gennembrud. Desuden danser man ret anderledes når det føles som om at man danser alene i et uendeligt stort mørkt rum: der blev ikke givet en fuck for normale dansekonventioner. :rocking:

Noget lignende kan sikkert gøres helt uden MDMA, selvom at jeg har en anelse om at MDMA'en hjalp med at holde mig dansende i en meget påvirket tilstand (så andre stimulanser er sikkert omtrent lige så velegnede).

Medlem

Ja, klart. Så skal han/hun da gøre det samme og skyde et halvt gram. Lad nu være med at lukke sådan nogle lorteråd ud.

syntes også, det var etl idt stenet indlæg :D

Lille Rødhætte skrev:
Jeg kan godt sætte mig ind i, hvorfor nogen synes det er fedt at blande med MDMA. Det tror jeg vist også, jeg skal prøve en eller anden dag.

Dette vil jeg gerne anbefale, specielt sammen med dans synes jeg at ketamin bliver hevet op på et andet niveau. Ved de højere doser MDMA giver det en afslappet smoothness i kroppen som er enormt fedt at danse med. Det giver på en måde stimulanspushet noget arbejde med. MDMA gør det let og rart at danse og ketaminen gør hver eneste bevægelse enormt spændende. Det er som om at det bliver lettere at give de helt små kontrollerede bevægelser fuld opmærksomhed.

Mine fedeste og mest positve ture på ketamin er kommet fra semi-lave doser MDMA og så godt med ketamin. Her kommer den dissociative effekt virkeligt til sin ret ifb. med meditativ dans. Ketaminen tillod med at lukke alt andet end kroppens bevægelser og musikken ude. Dette har resulteret i et par enormt konstruktive oplevelser, hvor at dansen kombineret med udelukkelsen af omverdenen har resulteret i dyb meditativ trance som førte til en eller anden form for gennembrud. Desuden danser man ret anderledes når det føles som om at man danser alene i et uendeligt stort mørkt rum: der blev ikke givet en fuck for normale dansekonventioner. :rocking:

Noget lignende kan sikkert gøres helt uden MDMA, selvom at jeg har en anelse om at MDMA'en hjalp med at holde mig dansende i en meget påvirket tilstand (så andre stimulanser er sikkert omtrent lige så velegnede).

det lyder fantastisk. Jeg synes det er vildt hvordan man kan lukke omverdenen mere eller mindre ude på ketamin alene. Det var totalt syret at stå midt i en gade i lørdags, hvor der var virkelig knald på, og så "lukke sig inde" og føle, man gik rundt helt alene i sit eget univers

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
altså jeg har kun få gange taget ketamin, alene... fordi det giver en som du siger lidt kold fornemmelse, ikke særligt festligt og ikke jeg synes ikke det er sjovt at være alene når jeg har taget keta... ved ikke hvorfor, det er bare ikke særligt rart.

det er godt at drikke nogle øl og så tage lidt ketamin til at "komme ud over kanten", eller sammen med andre stoffer, mdma f.eks og gerne joints/lattergas til at supplere..

Medlem

Jaja, ketamin er en dans på røde roser, men husk roser har torne og torne flår og river.. Det glemmer i tydeligvis, fuldstændig vanvittig den her tråd, det er tydeligvis noget skamcuttet lort i indtager, for det fra dyrlægekliniker er meget potent, og livsfarligt at blande med andre stoffer. Det her er en dybt uacceptabel tråd, håber virkeligt ledelsen på psykedelia sletter denne tråd, den er fuldstændig vanvittig..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
øhm... ketamin har så vidt jeg ved ikke nogle stoffer det reagerer med? har du lidt kilder på den advarsel?
så længe du ikke øger ketamindosen når du tager andre stoffer OG ketamin og ikke tager alt for mange downers... ketamin giver en lidt langsommere og dybere vejrtrækning, men ikke noget som burde blive farligt medmindre man er døddrukken eller har taget flere andre downers.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

det lyder fantastisk. Jeg synes det er vildt hvordan man kan lukke omverdenen mere eller mindre ude på ketamin alene. Det var totalt syret at stå midt i en gade i lørdags, hvor der var virkelig knald på, og så "lukke sig inde" og føle, man gik rundt helt alene i sit eget univers

Ja, det er meget sært! Det er også lidt lidt derfor at det ikke rigtigt er i sociale sammenhænge at det rigtigt kommer til sin ret, det er lidt svært at føre samtaler og lukke af samtidig..

håber virkeligt ledelsen på psykedelia sletter denne tråd, den er fuldstændig vanvittig.

Kan du uddybe hvorfor? Det farligste i denne tråd er dit indlæg om et halvt gram IV (hvilket du måske kan have ret i burde slettes)...

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: k-hullet
Jaja, ketamin er en dans på røde roser, men husk roser har torne og torne flår og river.. Det glemmer i tydeligvis, fuldstændig vanvittig den her tråd, det er tydeligvis noget skamcuttet lort i indtager, for det fra dyrlægekliniker er meget potent, og livsfarligt at blande med andre stoffer. Det her er en dybt uacceptabel tråd, håber virkeligt ledelsen på psykedelia sletter denne tråd, den er fuldstændig vanvittig..

say what?
jeg omtaler det bestemt ikke som en dans på roser...
og er ret sikker på mit k ikke var cuttet da jeg var med til at "cook it up" og hvis du kan ta 0.5g intramuskulært ved du tolerancen stiger grotesk !!!!!

og jeg drak også altid lidt inden da det øgede effekten!

sååå..... chillllllllll
<3

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside

Kan du specificere hvor helt præcist det "dybt uacceptable" og "fuldstændig vanvittige" fremgår? Som Joe_biden påpeger skal man nok være lidt varsom med at blande keta med alkohol og især downers da det kan være livstruende, men det er der vist heller ingen direkte anbefalinger på herinde. Vi kan ikke stoppe brugere i at dele deres erfaringer, uanset hvor tossede/farlige de så end måtte have været... Man må desuden gå ud fra at folk ikke bare tager den første og den vildeste erfaring de kan finde og forsøger at efterligne den - hvis nogen kommer med farlige råd, så anmeld indlægget, så sætter vi en advarsel på :)

Medlem

Jeg har ikke taget nogle af de andres vanvittige råd til mig, bare rolig. Jeg var allerede solgt da du anbefalede at skyde et halvt gram, det er klart det råd, jeg går med

Medlem

det er jeg glad for at vide, at min fortid gør dig betænksom og afvissende overfor ketamin gør mig glad indvendig :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]