Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 00:46

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 39 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Junior medlem

Hej fanny. tvivler på det kol. Det regnede Vagtlægen ikke med igår...

Det er så fucking uebhageligt. sorry mit sprog. jeg håber ikke jeg skal leve med dette resten af livet....

Men sommetider går det væk i et par sek og kommer igen

Junior medlem

Når jeg trækker vejret et par min genem næsen KUN. så kan jeg godt tage en dejlig ind ånding med munden lige efter og så repeat igen.

Junior medlem

Har ikke røget fed i 2 dage nu. Jeg ryger et par smøger om dagen . tror du det gør det værre?
det føles ikke værre... det er heller ikke blevet værre de seneste 2 dage men på samme nivue

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
prøv at løb en lille tur? kom ud og bliv godt forpustet i små 10 minutter.

Junior medlem

Har mere lyst til at cykle en tur til staden fra brønshøj og købe en færdig lavet 1grams tilbage se om jeg bare har fået det lidt bedre og så suge den. har sku lyst til at suge nu

Senest rettet af Stressetfyr 08 okt 2013 23:07, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

jamen du kan da også godt cykle en tur ? men lad vær med at tage på staden, tænk at sidde og være skæv og have det som du har det ? det er da endnu mindre fedt. der er nogle flotte områder herude i brønshøj :) - altid hyggeligt at race lidt rundt om utterslev mose på cyklen.

Senest rettet af Mr.Pink 08 okt 2013 12:24, rettet i alt 1 gang.

Junior medlem

Cykler til lægen kl 16 må høre hvad hun siger. det hash er sku ikke så nemt og stoppe som man lige gik og troede

Senest rettet af Stressetfyr 08 okt 2013 23:08, rettet i alt 1 gang.

Junior medlem

Især efter 6 års misbrug hvor rygning var føreste priotet når jeg stod op

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

well det er en individuel sag vel, og det tager efter mine erfaringer kun små 3- 4 dage før det værste er overstået. du vil formegentlig bare få et eller andet "FALD NED" medicin af din læge som jeg fik (truxal imod hashstop) hvilket imo bare vil gøre det hele mere... sært... og mærkeligt... come on.. det bare hasjh ! du kan sgu godt klare den.

ikke fordi du skal erstatte det ene misbrug med det andet men drik en stærk øl imens du har det skidt ?
ja jeg har også misbrugt i næsten halvdelen af mit liv, men hvis det gælder mit helbred har frygten hjulpet stoppet rimelig meget på vej, man kan jo håbe lidt af din "angst" kan hjælpe dig med dette for så har den ikke været her for ingenting ;)

Senest rettet af Mr.Pink 08 okt 2013 12:30, rettet i alt 1 gang.

Junior medlem

Dude. Virdis. Jeg ved ikke om hele bundet herinde er psykiater eller psykologer whatever.

Men bare det at skrive herinde med jer , det hjælper fandme på det.(Lidt beroligende) Tak for det

Ja så det ville ikk være uforsvarligt at tage en øl eller 2? Efter jeg har været hos lægen
er helt sikker på det måske vil dæmpe hashtrangen ned.

Jeg var på ferie sidste år i en hel måned uden røg men til gengæld drak jeg hverdag hvilket hjalp mig mega meget .Men da jeg kom hjem igen så var det i samme spor.

Senest rettet af Stressetfyr 08 okt 2013 23:08, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

altså.. nej en enkelt øl eller to er nok ikke helt af vejen, jeg ville nok drikke en enkelt eller 2 og gemme en til - til inden sengetid, men at drikke en hel måned hver dag !?!? NOPES ! den går sgu ikke du, det er i hvert fald meget uforsfarligt. Og det skal du ikke begynde på nu, så får du bare langt værre problemer en du har i forvejen, så hvis du ved at du kan styre det og ikke falder i noget misbrug, så kan du vel sagtens snuppe dig en bajer, det plejer i hvert fald at tage det værste (self ikke det hele) men nok til at man kan lave nogle af de ting man nu plejer i hverdagen.

men overvej at finde en løsning, så du slet ikke falder i noget misbrug igen, det er self okay at ryge en lille joint ind imellem men intet menneske har sgu godt af sådan et misbrug hver dag

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Gellerup
Har du fået snakket med din almindelige læge endnu?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Har du fået snakket med din almindelige læge endnu?

Cykler til lægen kl 16 må høre hvad hun siger. det hash er sku ikke så nemt og stoppe som man lige gik og troede

Junior medlem

Jeg er nu på en eller anden måde (lidt glad) over det er sket der her.(Vejtræknings problemerne)

Det er faktisk som at få en ny chancen , selvom det er ubehageligt at ikke kunne trække vejret ordenligt.

Men som jeg prøver og se på det, er det at quitte hashen hvilket jeg har gjort i 2 dage nu pga det her med vejrtrækningsproblemer.

Jeg holder den sku. Hvis det ikke var for denne tråd sad jeg på staden nu .

Køber et par øl senere og drikker KUN en enkelt eller 2 når jeg virkelig lyst til at suge.

Forhåbeligt falder det her vejtræknings problem lort ned og jeg sidder i næste uge og ryger en lille pind uden at falde i det lorte misbrug igen. forhåbeligt . Føelsen af at kunne styre sit misbrug er dejlig det viser jeg kan styre mig selv

1 Joint om ugen når mit vejrtrækningsproblem er dæmpet en del. Ja vil sku ikke ind i et misbrug men er næsten helt sikker på jeg kan holde den til 1 om ugen efter det her er sket. det har seriøst gjort noget ved min tankegang at jeg skal passe på mig selv . og det hjælper fandme på vejrtræknings problemet og skrive her må jeg indrømme. Tror jeg lider af angst/stress hvis jeg skal være ærlig. finder jeg nok ud af senere når jeg besøger lægen.

Life goes on

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det lyder sgu godt ! bliver man helt glad af at høre jo :) btw ... måske du skulle vente med den øl til du har været hos lægen ;) jeg håber ikke du får noget medicin med hjem til dit hash-stop (DET LORT) men hvis du gør og virkelig føler for at du bliver nød til at tage imod det, så er det måske en go ide ikke at har drukket inden siden du ikke ved hvad hun/ han vil tilbyde dig. At du får det bedre af at skrive det her kunne godt indikere at det er noget psykisk, og du måske har nogle problemer du skal ha taget dig af for at få det bedre. måske nogle hashmisbruget har fejet under gulvtæppet længe, men fedt at høre at du er ved at komme op på den hest nu !

jeg tror at dit problem er en kombi af stress og cannabismisbruget. men det er bare et gæt.

Senest rettet af Mr.Pink 08 okt 2013 12:54, rettet i alt 1 gang.

Junior medlem

Helt enig.:) Hehe. Måske giver hun mig piller mod alkohol så:) ej.
Drikker selvføgelig efter jeg har fået afvide hva fanden der skal ske.....

Vil nu helst slippe for medicin mod hashstop. Da det jo ikke er så svært som alle går rundt og tror. som du sagde 3-4 dage så er det væreste gået væk men som sagt det er fra person til person.

Ingen medicin til mig mod hash:) . Kan sku godt uden...

Jeg takker mange gange for dine og de andres svar herinde. Det har hjulpet mig psykisk og lidt mod vejtrækningsproblemerne lidt :) Det dæmper

Tager til lægen kl 16. så må jeg se derfra.

Tak til alle

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

intet problem ! det er langt fra altid herinde at folk overhovedet vil lytte til hvad andre siger, eller tage noget til sig. mange andre ville bare ha taget på staden som du selv var inde på - og 2 dage ? det er altså flot :) klap dig selv på skulderen du ! føl dig velkommen herinde en anden gang og go vind.

Junior medlem

Mange tak Viridis. Du havde sku fået en krammer hvis du var her hehe:)

Will do.

Peace!

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Godt at høre at det hjælper at skrive herinde :) og tillykke med at du har holdt rygestop i (måske) 3 dage!
Jeg mente skam heller ikke at du havde Kol ;) Det var for at sætte tingene lidt i perspektiv for dig, da du skrev at det føltes som om at du ikke kunne optage ilten ordenligt fra dine lunger. Men hvis man ikke kan gabe føles det netop som om man ikke får ilt, men det er en illusion kroppen laver, fordi den bliver ved med at prøve at gabe.

Citat:
Ingen medicin til mig mod hash:) . Kan sku godt uden...

God holdning! Og skriv endelig videre hvordan det går, hvis det hjælper dig.

Hilsen Fanny

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 39 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]