Hey psy.
Jeg skriver fordi jeg gerne vil have besvaret nogle spøgsmål.
Jeg var begyndt i skole igen som mange andre og jeg har haft en fed ferie med masser spas og da jeg så skal vente på bussen, kommer gutterne og vi ruller hvad jeg vil kalde en xxl pind med noget vildt skunk og noget lux hash for
at fejre at vi er begyndt i skole igen. Det skal lige siges at jeg ikke ryger dagligt og jeg holder cannabisen på et minimum da jeg er ung, og jeg ryger aldrig alene og har aldrig i mit liv brugt penge på røg, og jeg er en normal knægt der går i skole, med normale karakter og et helt normalt liv, en sød kæreste og jeg har ingen problemer psykisk eller fysiks og alt på hjemmefronten er bare perfekt!
Men da jeg så tager de første 3-4 sug begynder en mild high som jeg kender den og får griner på og vi sidder bare og snakker og hygger som vi plejer at gøre når vi er skæve sammen, og virklig nyder det gode vejr, da så bussen kommer siger jeg farvel til drengene og snupper et sug til.
Går ind i bussen, jeg sidder der så i to min og jeg begynder at svede sindsygt som et svin og lige pludselig begynder hvad jeg vil kalde onde tanker om at blive brændt levende og sådan sidder jeg i noget tid og så begynder helvede og jeg for følelsen af et spyd eller sådan en jernstang bliver skud op gemmen min rygsøjle og rammer mit kranie og jeg mærker mit åndedrag blive svagere og mærker at den går i stå og jeg går i panik og presser og sidder og hoster og jeg tror virklig jeg skal dø, sådan sidder jeg resten af turen og det føles som om at busturen tager timer, lige da døren åbner tager jeg den i fuld sprint ud over markerne, jeg har aldrig i mit liv løbet så hurtigt og jeg føler virklig at jeg flygter fra en ond sjæl som vil slå mig ihjel inde fra og efter noget tids løb i fuld fart sænker jeg farten og det hele bliver gråt og sort og jeg går black-out.
Da jeg vågner igen helt ude på midten af en mark, føler jeg mig som om jeg er fuld og det hele køre rundt og det er svært at gå, men jeg får kæmpet mig tilbage på hovedvejen og går hele vejen tilbage til busstop stedet, får hentet min cykel og køre hjem og ligger mig lige i sengen og sover efter 3-4 sec, da jeg vågner igen, er jeg sløj og mega bleg og mit hoved føles som om jeg er blevet voldtaget med et boldbat.
Er dette en hashpsykose eller verden største bad trip?
Jeg har har selvfølgelig ikke brugt cannabis lige efter, men da jeg så prøver et sug en måned efter kommer den samme følelse igen bare ikke så kraftig. Jeg tænker på at holde en pause med cannabis et halvt år og så prøve igen, hvis det er det sammen dropper jeg det, men hvis det bare var en badtrip så tror jeg bare jeg aldrig ryger så meget igen.
Er der andre som har haft den sammen oplevelse eller står jeg alene med sådan en lort oplevlse*?
Mvh.