Ja, det er højst usandsynligt, men ikke umuligt. Det kan jo være at han har biokemien til at opnå det på 1 g svampe.
Fedt nok.
Lykkelig spis 5 gram cubensis, og kom tilbage og fortæl os hvordan det var

good point, da jeg aldrig har været oppe i de doser. Jeg er først stødt på begrebet "level 4 trip" i denne tråd, og kan kun sige at, på nær fuldstændig ego-død, oplevede jeg de ting, han beskriver i videoen, helt ned til aztek visuals (som virker underligt specifikt.) Skulle jeg vælge et niveau til at beskrive den oplevelse, passer nummer 4 bedre end alle de andre - men jeg kan jo tage fejl. Forsøger ikke at potensforlænge ved at lyve mit svampetrip vildere end det var

weztside - det glemte jeg at tilføje før. Den aften jeg beskrev før med cannabis, forsøgte jeg en slags meditation som for det første var super nemt, og for det andet spillede en stor rolle i at gøre rusen psykedelisk. Det var så også første og eneste gang, meditation har virket for mig. Jeg blev ramt af en indre ro, og det var her at væggene begyndte at bølge osv. At man kan nå dybere ved at meditere, tror jeg helt klart der er noget om. Generelt synes jeg tit at dine personlige overvejelser, du deler herinde, rammer hovedet på sømmet for mig. Er du min hjerne lol
Jeg mener jeg har nævnt før herinde, at jeg i et svampe trip er kommet frem til samme konklusioner omkring mig selv, som en psykolog senere hen har. Efter det har jeg fået endnu større respekt for både psykologi og psykedeliske stoffer, og derfor synes jeg også min teori om, at samtalen med psykologen før mit lille cannabis trip virkede forstærkende, giver god mening og er ret så interessant