Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 13:52

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Mig og en ven har fundet nogle Spids Nøgenhatte. Vi har aldrig spist svampe før, og derfor er det vores første gang. Vi er ikke helt sikrer på, hvor mange vi skal spise. Jeg ved dog godt det har noget med vægten at gøre, men vi har desværre ingen vægt. Ville vi kunne mærke noget hvis vi spiste 15 (måske 16 - 18) hver? :)
Hvis det kan mærkes, hvor kraftigt et trip får vi så?
Hvis ikke det kan mærkes eller anbefales, at spise så lille en dosis, så må vi jo bare ud og finde flere :)

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Skaf jer en vægt, det er ikke ret dyrt, og alt andet ville være rent gætværk.. Læs så op på doserne, samt set&setting og trip away

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Lyngfryd
Skaf jer en vægt, det er ikke ret dyrt, og alt andet ville være rent gætværk.. Læs så op på doserne, samt set&setting og trip away

Ja skaf jer en vægt og her er det meste info i får brug for: viewtopic.php?f=5&t=9540

NH: At være på spanden. Det er iøvrigt en gammelt dansk udtryk, der stammer fra når bønderne var løbet tør for jointpapir og derfor var nødt til at sidde ude i markerne og ryge på zinkspande og overskårne colaflasker. - Bubber

Junior medlem

Kan sådan en vægt her bruges?
https://www.google.dk/search?q=v%C3%A6g ... B750%3B750

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har heller aldrig selv brugt vægt, men istedet indtaget SN efter antal.

Har studset lidt over, om det er gambling? Jeg vil jo nødigt tage for lidt :P Men det har virket fint hver gang.

Sten Larris skriver:

Citat:
Der er en svag sammenhæng mellem svampens størrelse og psilocybinindhold: Små svampe har statistisk set et størrer %-indhold af psilocybin; men da de til gengæld vejer mindre bliver psilocybinindholdet (i mg pr. svamp) mindre for små svampe end for store svampe. Alt i alt, for at ramme en bestemt dosis psilocybin er det ligemeget, om man spiser svampene efter stk-dosis eller gram-dosis. 20 stk svampe indeholder gennemsnitligt 6,7 mg psilocybin, det er en rimelig dosis.

http://www.stenlarris.dk/HALU/GAUSS.HTM

Er der nogen, som er uenige i dette?

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Jeg har aldrig brugt vægt til Spids Nøgenhat, og jeg har immervæk taget dem i 25 år uden problemer. Jeg tager dem ligesom knarkdrengen efter antal. Når jeg spise dem, forsøger jeg at tage random størrelser, så jeg får et bredt udsnit af dem jeg har plukket. Start med at spise 15-20 stk. Når I kan mærke de virker (efter 20-30 min) kan I spise lidt flere.. Mellem 5-15 stk mere. Så skal I nok få en god tur.

Sørg for at tage dem i en ordenlig setting. Det er bedst den første gang, at I tager dem hjemme i trygge omgivelser. Sørg for kun at vær jer der tripper som er sammen. Og så hør noget godt musik og brug levende lys som lyskilde, eller sluk det helt. Det er en dårlig ide at se film på trip. Der er rigelig film på det indre lærred, så en skærm vil bare virke mærkelig. Og hav noget frugt at spise hvis I skulle få lyst.

God tur!
Hilsen Fanny

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: <RADAR OFFLINE>
knarkdrengen skrev:
Jeg har heller aldrig selv brugt vægt, men istedet indtaget SN efter antal.

Har studset lidt over, om det er gambling? Jeg vil jo nødigt tage for lidt :P Men det har virket fint hver gang.

Sten Larris skriver:

Citat:
Der er en svag sammenhæng mellem svampens størrelse og psilocybinindhold: Små svampe har statistisk set et størrer %-indhold af psilocybin; men da de til gengæld vejer mindre bliver psilocybinindholdet (i mg pr. svamp) mindre for små svampe end for store svampe. Alt i alt, for at ramme en bestemt dosis psilocybin er det ligemeget, om man spiser svampene efter stk-dosis eller gram-dosis. 20 stk svampe indeholder gennemsnitligt 6,7 mg psilocybin, det er en rimelig dosis.

http://www.stenlarris.dk/HALU/GAUSS.HTM

Er der nogen, som er uenige i dette?

Samme her ... Ligefra jeg mødte min første introducer til "Spids Nøgenhat" har han fortalt præcis den samme "historie" og jeg vil mene den sidder lige i skabet den her.

Igår fik jeg 75 stk friske. og de var målt til ca. 5g.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Dezza - 50g frske SN :) Det skal så også lige siges at dezza trippede så voldsomt, at størstedelen af de ord der kom ud af hans mund i 2 timers tid var "WAAAAUH" - "BOOOOH" - "HEHEHEEHEHE" og andre random lyde!
Det er ikke lige sådan et trip jeg vil anbefale et par nybegyndere at kaste sig ud i - men ja, 15-20 styk, og så er I bestemt ikke oppe i en høj, eller for lav dosis.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]