Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 00:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Hej Psychedelia!

Jeg prøvede for første gang amf denne weekend og ville egentlig dele min trip-oplevelse med jer.
Jeg er en pige/kvinde, 19 år.

Jeg skulle til techno fest med en af mine kammerater i fredags og det var meget spontant at jeg fik den idé jeg skulle prøve at tage amf. Det forløb således at vi er hjemme i min lejlighed, han lægger den første streg ud og det tager mig lidt tid før jeg kan sniffe det uden at vi begge griner. Vi tager begge 2 baner og jeg mærker ikke det store udover at jeg går hen til et spejl og står bare og kigger på mig selv, lige pludselig får jeg en trang til at høre musik og bare danse, jeg bliver helt på og er bare mega glad. Vi bliver hentet lidt efter og i bilen har jeg en ubeskrivelig glæde følelse og jeg snakker helt vildt, som jeg aldrig plejer at gøre, så min ven sidder bare og har griner over mig hele vejen. Vi ankommer til festen og da der ikke er helt gang i den endnu går vi ned på toilettet og vi lægger en bane mere op, vi kommer op igen og jeg møder mine veninder og begynder at danse og jeg har stadig den glædefølelse. Jeg skulle mene vi gik ned på toilettet for at få en streg omkring 6-7 gange, men også taget hensyn til vi ankom kl. 21 og festen sluttede først kl. 07. Da festen sluttede omkring de 7 stykker var jeg på ingen måder træt og festen skulle ikke slutte for mig her selvom jeg bogstaveligtalt havde danset techno i 6-7 timer i træk. Mine veninder og jeg blev og hjalp med rengøringen (det var en privat fest med lejet lokaler) da vi var færdig ved en 10 tiden om formiddagen var ingen af os endnu trætte (min veninde havde os taget amf+mer) Vi skulle så hjælpe med at få en masse lydudstyr med hjem til personen som holdte festen, de tog først en taxa og vi skulle så tag en bagefter. Men efter adskillige afvisninger af taxa chauffører var vi så friske at vi tænkte at taxaer alligevel var overvurderet og besluttede os for at gå hele vejen med udstyret over skulderen igennem byen, efter en time hvor vi havde gået og vi endelig ankom var vi stadig ikke trætte og vi begyndte faktisk bare vores dag som en ganske alm. dag som hvis vi havde sovet. Vi sov ikke i 2 dage og der vi vågnede havde ingen af os nedtur på eller lign. udover jeg havde en del hovedpine.
Alt i alt, pisse sjov aften og kunne godt tænkes det skulle prøves igen!!!

- ShaSha

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

hEhEhhHeE feee mayn'

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
hvorfor er det ofte så vigtigt at flexe sit køn ? :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

hvorfor er det ofte så vigtigt at flexe sit køn ? :D

Bitches love attention.

Admin
Brugeravatar

Hej shasha

Vi har et underforum, hvor man kan dele sine oplevelser med bl.a. amfetamin.
viewforum.php?f=45

Du er velkommen til at skrive en rapport og sende den til godkendelse derinde.

Låst

-Jimmy Carter

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]