Angående Ketema stemplet fik jeg en plade for en måned siden med det stempel på, og hashen var proppet med tilsætningsstoffer. Sandsynligvis er det noget, der er blevet tilsat allerede i marokko, taget i betragtning at der var Henna nok i pladen til at farve hele Danmark mørkhåret. Det tog mig over 15 gange at ekstrahere henna ud af hashen med kogende vand, før vandet begyndte at blive klart. Fra før til efter rensningen gik det fra at være en stenhård klump som bliver en smule blød i det og kan smuldre lidt, når man sætter en flamme på til praktisk talt at være ryst efter rensningen. Jeg tabte over halvdelen af hashen i processen, så der er i hvert fald blevet skamcuttet. Og henna, hvis jeg ikke tager fejl, er ret almindelig i Nordafrika, Mellemøsten og Sydasien.
du har delvist ret.
det bliver blandet i allerede i marokko. (der er set en stigning i dette efter EU har presset marokko til at gå i krig imod hamp bønder, imod at kunne eksportere landbrugs produkter til EU)
Men meget af den tjald du køber i dag, er produceret her i DK, og tilsat hvad som helst. også kemiske cannabioder, jeg er helt færdig med at købe hash på staden og de fleste andre steder. har røget hash i 20år, men med den kemi der tilsættes vores ryger i dag, ja så er jeg stoppet med at ryge dagligt, og nyder kun den lille smule jeg selv dyrker.
jeg er ikke øko freak eller noget andet, men har fået bekendte der studere på universitet til at analysere et par nolder, og så stoppede jeg dagen efter.
hvad der var i hashen ville sprænge en bombe. så det siger jeg ikke, men prøv at se på salgs boderne på staden.
der er altid en bod som har lang kø, ligegyldigt hvor mange eller hvor få mennesker der er på staden , har en bod altid kø.
det er ikke den samme, det skifter fra tid til anden. hashen i den bod skiller sig typisk ud ved at være 10-15kr billigere per gram, man bliver ekstrem skæv, og konsistens/smag adskiller sig også en smule fra de fleste andre hash typer. går typisk under navnet blomst og kashmir. prøv at tænk over det!!!!