Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 14:51

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 67 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Hov, ja undskyld vi hijacker BeforeIGetOld...
Jeg mener ikke der er nogen reel risiko for at blive stoppet af panserne, så længe du ikke skiller dig ud. Der kommer jo flere tusind mennesker forbi i timen. Hvis du er meget nervøs, eller ser mistænksom ud (hættetrøje trukket op om ørerne, etc.) er det muligt de vil lægge mærke til det og stoppe dig. Men ellers tror jeg ikke der er noget at frygte.

Medlem

Citat:
1+ !!!
jeg har også oplevet min håndfuld af ubehageige ting derinde efterhånden, pusherne derinde burde på opdragelses anstalt og få sig en endefuld, de er mere magtliderlige en politiet er, og bruger den magt de har på en direkte rådden måde der umuligt er til at respektere, muligvis frygte - men det er jo bla sådanne grunde til at man selv dyrker den dag idag, så man kan undgå at give de brianner sine penge fordi man vil ryge lidt, gid hele danmark ville følge med, man får MEGET MEGET mere for sine penge, og slipper for at ryge deres lorte hø som de så ofte står med, og sælger til direkte vanvittige priser. en dag vil alt deres grådighed, magtliderlighed komme og bide dem i røven.

det er nemt også at blive fanget i krydsilden, jeg var der en dag på nemo med nogen venner også en flok fra tingbjerg og blågårds plads de gik amok på alle mulige rundt omkring dem.
(jeg genkendte nogen af dem, jeg havde boet lige ved folkets park)

de kastede med stole og truede med knækkede flasker. også da de løb, kom der en flok rocker lignende typer
også blev den flok jagtet af alle dem
hvad der skete det tør jeg ikke sige.

så spørgsmålet ang hvor sikkert der er på christiania der vil jeg svarer det meste af tiden, er man på den sikre side.
men tingene der inde sker på højt gear når det sker.
så chancen for at komme grueligt galt er større derinde end som så mange andre steder.

Medlem
Brugeravatar

Hold da kæft hvor kan i pive, selvfølgelig er alle ikke bare engle fordi stedet kalder sig en fristad. Ja de fleste af pusherne er nogle svinske hustlere, ligesom i resten af landet, i er helt barnlige at høre på "der var en idiot derinde, så er hele staden bare lort!"..

@Brontosaur da godt nok en røverhistorie, nu må du lige komme ind i kampen.. Der kan da ikke være nogen tvivl om at der stortset aldrig er slåskamp eller generelt voldelige/aggresive mennesker på staden, sammenlign foreksempel med roskilde.. Nemlig fordi folk kun ryger fed, så det giver en hyggelig og venlig atmosfære, og ja det kan være lidt skummelt at bevæge sig ned af pusherstreet, men man er da en hat hvis man ikke syntes resten af staden er et hyggeligt sted fyldt med flinke mennesker..

Medlem

Hold da kæft hvor kan i pive, selvfølgelig er alle ikke bare engle fordi stedet kalder sig en fristad. Ja de fleste af pusherne er nogle svinske hustlere, ligesom i resten af landet, i er helt barnlige at høre på "der var en idiot derinde, så er hele staden bare lort!"..

@Brontosaur da godt nok en røverhistorie, nu må du lige komme ind i kampen.. Der kan da ikke være nogen tvivl om at der stortset aldrig er slåskamp eller generelt voldelige/aggresive mennesker på staden, sammenlign foreksempel med roskilde.. Nemlig fordi folk kun ryger fed, så det giver en hyggelig og venlig atmosfære, og ja det kan være lidt skummelt at bevæge sig ned af pusherstreet, men man er da en hat hvis man ikke syntes resten af staden er et hyggeligt sted fyldt med flinke mennesker..

det er ikke en røverhistorie. jeg synes der sker flere fuckt up ting inde i staden end så mange andre steder.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland.
Vil mene af staden har lidt af det hele..
Alle steder hvor handel med euforiserende stoffer foregår, er der en vis råddenskab.
Der er selvfølgelig også flinke folk, men i mine øjne er fristaden også meget andet end hash.
Feks er loppen en rigtig fedt spillested, med sjæl (sidst var til en uforglemmelig Origin koncert :rocking: )
Anarkisten har tildels ret, men man skal jo som altid trække hans personlige glorificering fra :wink:

-John Rooney.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
man skulle jo næsten tro du selv var en af pusherne på den hovedløse måde du forsvare dem på anarkisten ;) jamen bevares ?? staden kan da være et rigtig hyggeligt sted at hænge ud og ryge sig en joint med vennerne, jeg syntes bare bestanden af generelt ubehagelige og tydeligvis bande-relerteret mennesker er øget de seneste år en del, derved også risikoen for ubehagelige episoder som jeg og en del andre er løbet ind i, man skal jo også kunne have skuldrende nede på plads når man besøger staden, og nu ved jeg godt anarkisten at du er så cool og alt det der, at du da ikke er en der bliver bange for noget, men det er der andre der gør og kan du acceptere dette ?

Hvis du ikke har lagt mærke til øget bestand af "brian" de sidste år må du altså til at ligge piven lidt og tage en lunge frisk luft, der har altid været "ubehagelige" mennesker på staden men ikke så meget som nu, og jeg tror vist nok at beboerne (som er dem jeg må holde med hvis jeg skal holde med nogen derinde) er rigeligt træt af pushernes ballade.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

man skulle jo næsten tro du selv var en af pusherne på den hovedløse måde du forsvare dem på anarkisten ;) jamen bevares ?? staden kan da være et rigtig hyggeligt sted at hænge ud og ryge sig en joint med vennerne, jeg syntes bare bestanden af generelt ubehagelige og tydeligvis bande-relerteret mennesker er øget de seneste år en del, derved også risikoen for ubehagelige episoder som jeg og en del andre er løbet ind i, man skal jo også kunne have skuldrende nede på plads når man besøger staden, og nu ved jeg godt anarkisten at du er så cool og alt det der, at du da ikke er en der bliver bange for noget, men det er der andre der gør og kan du acceptere dette ?

Hvis du ikke har lagt mærke til øget bestand af "brian" de sidste år må du altså til at ligge piven lidt og tage en lunge frisk luft, der har altid været "ubehagelige" mennesker på staden men ikke så meget som nu, og jeg tror vist nok at beboerne (som er dem jeg må holde med hvis jeg skal holde med nogen derinde) er rigeligt træt af pushernes ballade.

Viridis, nu behøver du jo heller ikke at "vil misforstå" hvad jeg skriver..
Jeg besøger staden ved lejlighed, når jeg er på øen i andre henseender.
Fordi det er et hyggeligt sted og jeg godt kan lide atmosfæren.
All right, er måske heller ikke det første folk vil springe på, men har ikke haft sådanne negative oplevelser, som folk nævner her.
Selvfølgelig kan jeg godt acceptere hvis folk bliver bange eller utrygge.
Det er da heller ikke særlig fedt!
Nej er ikke pusher på staden eller anarkistens ven :lol:
Hvis en person har ret i det han skriver, så er jeg ligeglad om han hedder anarkisten eller viridis.

-John Rooney.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

nu var beskden til anarkisten :D ? ikke til dig.
personligt er jeg blevet truet med tæsk fordi min mobil ringede hvor jeg tog den op for at ligge på, imens jeg ventede i kø ved vaskeriet, hvor som jeg self siden hen har lært ikke at handle, men det er nu ikke pga denne episode, det er der mange andre gode grunde til.

Medlem

Nvm

Senest rettet af lykkeli 13 okt 2013 22:27, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

nu var beskden til anarkisten :D ? ikke til dig.
personligt er jeg blevet truet med tæsk fordi min mobil ringede hvor jeg tog den op for at ligge på, imens jeg ventede i kø ved vaskeriet, hvor som jeg self siden hen har lært ikke at handle, men det er nu ikke pga denne episode, det er der mange andre gode grunde til.

Jamen så godt ord igen :wink:

-John Rooney.

Medlem
Brugeravatar

man skulle jo næsten tro du selv var en af pusherne på den hovedløse måde du forsvare dem på anarkisten ;)

Jeg kaldte dem svinske hustlere, nu stopper du, og du er da dum hvis du føler dig mere utryg på staden end resten af kbh, har du aldrig nogensinde set en boligblok eller hvad er der med dig, så må du da tage en kiks og tænke dig om, og ikke stikke en mobil i hovedet på nogen der kan komme bag tremmer for hvad han laver....

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

njo jeg bor i en ? ikke særligt langt fra tingbjerg, og jeg stak heller ikke min mobil op i hovedet på nogen, men situationen var tydelig at læse, altså at jeg tager en mobil op for at ligge på når nogen ringer til mig, så må man da være en retard hvis man misforstår det i at man vil øh... tage billeder eller.. øh ? ringe til politiet :D at man behøver at true for at fortælle folk hvad de ikke skal gøre, er jo rimelig svært at respektere og som sagt skyder de kun sig selv i foden vil at spille sådan nogle hårde gutter (folk skifter bod). men som sagt anarkisten jeg ved godt du er en bad ass "madafaka".... don't worry dude, men der skal jo også være plads til os blødere typer der ikke syntes det er awesome at blive truet af rockere :) som de jo er mange af dem.

Medlem
Brugeravatar

Jeg kaldte dem svinske hustlere, nu stopper du, og du er da dum hvis du føler dig mere utryg på staden end resten af kbh, har du aldrig nogensinde set en boligblok eller hvad er der med dig, så må du da tage en kiks og tænke dig om, og ikke stikke en mobil i hovedet på nogen der kan komme bag tremmer for hvad han laver....

Hvis Christiania er som enhver anden boligblok (og jeg har faktisk ikke noget imod boligblokke) kan jeg ikke rigtig se ideen med at komme der. Jeg synes der er en ret presset stemning mange steder på Christiania, sikkert blandt andet fordi pusherne render rundt med konstant paranoia. Jeg synes man burde finde sig en anden profession, hvis man ikke kan håndtere en situation, hvor nogen tager en telefon frem, på en helt almindelig og ordentlig måde, uden at behøve at true folk. Men jeg er nok bare heller ikke rigtig "hård" nok til at kunne holde ud at være derude.

Medlem

Geografisk sted: Østrig
Jeg plejer at gå ned til Kongens Nytorv station i stedet for Christianshavn for at være på den sikre side. Det er også en god idé at klæde sig så normalt som muligt. Helst ikke tøj, der kan få en til at ligne en ryger. Hvis man ser en betjent, så skal man fortsætte hvad man gør uden at reagere på det, og man skal ikke lave øjenkontakt eller kigge unaturligt væk. Hvis man skifter retning efter man har set dem, så ved de, der er noget galt. Med det sagt, så har jeg aldrig oplevet at blive snuppet - hvis man tager sine forholdsregler så skal man være godt uheldig for at blive taget. Og jeg ville ikke regne med at finde nogle svampe, medmindre man kender en derinde, som man ved har det. Egentligt lidt komisk, for jeg ville have forestillet mig at de tog mange svampe christianitterne. Men det kan være, det bare er en fordom.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

tjoh.. jeg plejer altid at kigge politiet i øjnene og stikke dem et venligt smil, jeg tænker altid at det ser mere dumt ud ikke at "turde" kigge på dem, det kan det jo hurtigt komme til at ligne hvis man går og studere fortorvet nøje :D og jeg kommer for det meste altid i et eller andet hætte trøje gøjl eller andet "slasket" tøjstil, ikke at jeg siger det er specielt smart men er som sagt ikke blevet stoppet endnu , så jeg tror ikke man behøver at gå alt for meget op i det.

det er en meget normal reaktion tror jeg, at hvis man ser politi (så sker der nok noget) og så kigger man ofte af ren nysgerighed, kan huske jeg så station 2 hvor en betjent sagde at de ofte kørte ind på en bestemt tank station og holdte, de kiggede altid lige rundt på folk og fik somregel øjenkontakt med de fleste og dem der ikke var interesserede i det, blev betjenten mere interesseret i.

Senest rettet af Mr.Pink 14 okt 2013 13:41, rettet i alt 1 gang.

Medlem
Brugeravatar

Jaja jeg følger jer, ingen tvivl om at de fleste af pusherne er idioter, det har jeg også efterhånden understreget meget grundigt, men på grund af nogle enkelte mennesker, er det hele jo ikke lort.. Det er det samme som i tog til amsterdam, den første coffee shop i gik ind i havde så et ringe udvalg, og ejeren var en arrogant og aggresiv idiot at høre på. Her løber i grædene hjem og skriver på en hjemmeside hvor lort amsterdam/staden er...

Og kan slet ikke sætte mig ind i hvordan man føler sig utryg på staden, men ikke har noget problem med resten af landet.. Ikke noget med at være 'hård' at gøre, for staden er nemlig meget mere tryg end så mange andre steder, man får da et billede af en hvid dreng på standvejen med en sølvske i hånden når i piver sådan..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

skal du nu også være racist ? ;) :D måske har du bare været mere heldig end andre og ikke løbet ind i episoder hvor du følte dig truet på staden. og det er da dejligt.

Medlem
Brugeravatar

Det har jeg faktisk, har faktisk haft 2 ubehagelige episoder på staden, jeg er bare ikke ligesom jer der løber grædene derfra og aldrig kommer igen (eller snakker lort om den på nettet?), hvis jeg gjorde det ville jeg da blive nødt til at sidde nede i et hul hele dagen....

Senest rettet af Anarkisten420 14 okt 2013 14:00, rettet i alt 1 gang.

Junior medlem

Til folk i bil:
Parkér din bil nogle blokke væk fra øen (på den anden side af vandet), ofre en 5'er mere i parkerings-billet, og så gå resten af vejen og nyd turen :)
Skulle man blive stoppet, har man i det mindste stadig sit kørekort.

*Gælder kun til deres "hash-o-meter" er indført i hele kbh desværre.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

aldrig kommer igen :D ? jeg besøger da stadig ofte staden. du er vist blevet mester til at udtale dig i ting du ikke aner noget om :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 67 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]