Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 14:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Østrig
Hvis ikke de tyske toldere er for skrappe, så skulle jeg gerne have 50g Sclerotia Altantis leveret med posten i morgen. Jeg har ingen planer om at æde dem alle på en gang, og hvad jeg har hørt er, at de bliver hårde som sten, hvis man tørrer dem. Jeg sidder og funderer over en måde, hvorpå jeg kan have dem liggende uden de bliver for gamle, når jeg en dag beslutter mig for at trippe igen. Hvornår det er, ved jeg ikke, så jeg ved ikke om 1 måned i køleskabet (som står på den side jeg har bestilt fra) er nok - og jeg tvivler skam også. Jeg tænkte i stedet på at lave en slags te eller suppe og så fryse det ned og lade det tø igen, når tiden er inde.
Så mit spørgsmål er - kan man lave te ud af trøfler? Jeg tænker på at lade dem simre indtil konsistensen begynder at blive tyk, da jeg har læst, at det er sådan man normalt gør med svampe.
Nogen der har prøvet noget lignende før med trøfler? Kan en frossen psilocybin te holde længe på frys?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
hvorfor fryser du ikke bare det hele ned i en lufttæt frysepose? (altså det kan man da i hvert fald med normale cubensis hvis man vil have at psilocin indholdet ikke skal forsvinde så hurtigt)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
"Do not freeze your valuable truffles in the freezer, this will destroy the truffle's internal cell membrame structure! "

"If you want to strain tea through the truffles, then first mash them finely in the little pan or pot in which you want to strain the tea. By so doing the cells are broken, and more of the active substance is released.
If you would like to store a greater quantity for a longer period, then you can strain tea in the same way and freeze the juice into ice blocks in small bags. Use enough water so that 1 of the small ice blocks makes up 1 dose"
-magic truffles dot com

det er hvad jeg fandt med en hurtig google søgning

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Du kan hvertfald sagtens lave te, det laver jeg næsten hver gang jeg i stedet for at æde dem. Jeg går også udfra at du sagtens kan fryse det ned.

Alternativt kunne du lave tinktur, så kan det hvertfald holde sig uendelig lang tid

Medlem

Alternativt kunne du lave tinktur, så kan det hvertfald holde sig uendelig lang tid

+1, prøv at søg lidt på svampe snaps eller lignende, så skal du nok finde en form for opskrift på det!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Opskriften er meget simpel. Put svampene ned i finsprit, lad det står og trække...

Medlem

Friske trøfler bliver ret ulækre af at have været frosset. Virkningen er ok, men det er en underlig klam, slatten, våd masse med grimme farver man kommer til at tygge på.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]