Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 00:01

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej! Igår havde jeg en virkelig overvældende oplevelse...
Mig og en veninde havde købt 2 joints med skunk hash. Det stærkeste vi har røget før er 120 ryger, og jeg har aldrig rigtig inhaleret helt rigtigt indtil igår, så vi er aldrig blevet så skæve som det igår.

Det føltes allerførst som om at
100 mil. små hoppebolde hoppede op og ned inde i mig

Det var ubehageligt og jeg følte at noget trykkede mod mit bryst og når jeg tænkede på det kunne jeg ikke trække vejret automatisk som jeg plejer, men skulle selv gøre det for hver indånding.

Vi fik et KÆMPE grineflip, men det var ikke som de andre gange hvor bare jeg fniser af alting, men den her gang grinte vi så meget over ingenting og vi kunne ikke stoppe.
Det var uhyggeligt, fordi vi VILLE ikke grine, men vi kunne ikke lade vær! Og det gjorde vildt ondt at grine, så meget var det. Det var ubehageligt ikke at kunne stoppe.

Jeg blev vildt paranoid og bange for at blive opdaget eller at der kom en mand (vi sad på en mark kl 2 om natten og røg). Jeg sad i lang tid bare og tænkte hvornår det stopper. Det ville ikke gå væk, vores trip.

Jeg blev så sulten (det plejer jeg, men det her var meget stærkere).
Det samme med min hals. Den plejer at blive lidt tør, men nu var den helt tør som Sahara! (100 gange forstærket)
Jeg rystede også HELE Tiden igennem det hele. Jeg kunne ikke holde min hånd stille og hele min krop twitchede hele tiden.

Det gik endelig over, og nu var jeg bare svimmel AS FUCK og alt var sløret...

FORTÆL MIG:

Er det her et bad trip?
Har jeg endelig været RIGTIG skæv? For jeg har ikke oplevet noget som det her før.
Er det sådan at være RIGTIG skæv eller hvad sker der?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
det er normalt at få hjertebanken når man er meget skæv... det er også normalt at blive lidt paranoid (hvis man ikke er vandt til det i hvert fald) det er jo små-psykedelisk.

det er jo hvad man gør det til, det lyder som om du har været "rigtigt skæv" men at du måske ikke har kunne styre det ordenligt og derfor har fået en dårlig oplevelse... et badtrip er jo bare en måde at udtrykke på at man har haft en ubehagelig oplevelse under påvirning af et stof... så det må du selv beslutte om det var.

Junior medlem

det er normalt at få hjertebanken når man er meget skæv... det er også normalt at blive lidt paranoid (hvis man ikke er vandt til det i hvert fald) det er jo små-psykedelisk.

det er jo hvad man gør det til, det lyder som om du har været "rigtigt skæv" men at du måske ikke har kunne styre det ordenligt og derfor har fået en dårlig oplevelse... et badtrip er jo bare en måde at udtrykke på at man har haft en ubehagelig oplevelse under påvirning af et stof... så det må du selv beslutte om det var.

Hvad med det grineflip? Er det normalt? Det lyder vildt spookey morgen efter (vi optog det)

Normalt fniser jeg bare af alting og griner sådan lidt, men her grinte jeg bare FUCKING MEGET og vi kunne ikke stoppe, tror vi grinte i en time straight og det gjorde fucking ondt...

Also, hjertebanken der er hurtigt har jeg ALDRIG kunne mærke så kraftigt som før? Er det det vi har røget der gør forskellen?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
dobbelt-post. fee døø 8)

Senest rettet af Flux. 17 okt 2013 20:18, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hvad med det grineflip? Er det normalt? Det lyder vildt spookey morgen efter (vi optog det)

Normalt fniser jeg bare af alting og griner sådan lidt, men her grinte jeg bare FUCKING MEGET og vi kunne ikke stoppe, tror vi grinte i en time straight og det gjorde fucking ondt...

Also, hjertebanken der er hurtigt har jeg ALDRIG kunne mærke så kraftigt som før? Er det det vi har røget der gør forskellen?

Er det en joke eller sådan noget? Vidste du slet ikke hvad det ville sige at være skæv, før du røg?

Du beskriver til punkt og prikke at ryge for meget/være super skæv.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

jeg har siddet med nogle venner hvor vi havde røget spand og vi grinte i 10 minutter, mindst... og hver gang vi stoppede så fik vi kigget på hinanden igen og begyndte at grine igen... uden grund. - det er sku da totalt fedt! :)

ja det er det i har røget der gør forskellen ;) hjertebanken er ret normalt, og jo mere du tænker over det, jo mere psyker du også dig selv til at tro det er noget slemt.

hvad lavede i mens i grinte? altså man griner jo MED hinanden, hvis i havde rejst jer op og var gået hvert til sit i 5 minutter tror du så ikke det var stoppet?

Junior medlem

Er det en joke eller sådan noget? Vidste du slet ikke hvad det ville sige at være skæv, før du røg?

Du beskriver til punkt og prikke at ryge for meget/være super skæv.

Jeg troede jeg vidste hvordan det var at være skæv jo, men det her var totalt vildt. Er det sådan at være RIGTIG SKÆV eller var det et badtrip eller sådan noget?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jamen hvis skæverten ikke var behagelig, kan vi jo godt kalde det et badtrip. Men jeg tror, hvis i nu havde sat jer lidt ind i det, så kunne i have undgået paranoiaen osv.

Ville det ikke have været fedt at sidde derhjemme med det grineflip? Det er helt normalt at grine af ingenting når man er superskæv. Ihvertfald indtil man har vænnet sig til rusen.
Hvorfor sad i på en mark? kl 2 om natten? På den her årstid? Lyder da ikke specielt fedt overhovedet.
Hvad med ting som fx vand, eller frugt/slik?

Synes sku det er lidt fesent at du ikke vidste mere om noget så alment, som at ryge sig skæv før du kastede dig ud i det.

Næste gang, så tage et par sug, vent 5 min og repeat indtil du føler dig behagelig tilpas - Mere end det, og tingene bliver slørede og mærkeligt, og du kan få den paranoia, hjertebanken osv.

Junior medlem

Jamen hvis skæverten ikke var behagelig, kan vi jo godt kalde det et badtrip. Men jeg tror, hvis i nu havde sat jer lidt ind i det, så kunne i have undgået paranoiaen osv.

Ville det ikke have været fedt at sidde derhjemme med det grineflip? Det er helt normalt at grine af ingenting når man er superskæv. Ihvertfald indtil man har vænnet sig til rusen.
Hvorfor sad i på en mark? kl 2 om natten? På den her årstid? Lyder da ikke specielt fedt overhovedet.

Synes sku det er lidt fesent at du ikke vidste mere om noget så alment, som at ryge sig skæv før du kastede dig ud i det.

Næste gang, så tage et par sug, vent 5 min og repeat indtil du føler dig behagelig tilpas - Mere end det, og tingene bliver slørede og mærkeligt, og du kan få den paranoia, hjertebanken osv.

Parents var home. Vi havde tæpper, té, chips og sådan du ved hygge. Det var hyggeligt nok derude, dont worry about that.

Also, jeg tog et par sug, kunne ikke mærke noget. Ventede, tog lidt flere. Og først da jointen var færdig slog det mig PLUDSELIGT, hviklet jeg ikke har oplevet før. Jeg plejer at kunne mærke det lidt med hvert sug.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det lyder meget underligt at den først ramte dig da jointen var slukket.
Men da altid noget i havde gjort det hyggeligt.

Men næste gang, så gå lidt mindre til den. Man kan altid mere, aldrig mindre - det gælder vist for alle stoffer.

Dedikeret medlem

Du skal bare tage det roligt skal du ! :D
Det eneste som er sket er at du har prøvet at være ordenlig skæv ! :D ahhh gid det var mig som kunne opnå den tilstand igen !!!! :P

Dedikeret medlem

Det er også en god ting og have noget sukkervand med - det hjælper hvis man bliver for skæv.

Edit kool det kan du også det kræver bare 3+ mdr pause ;D

Senest rettet af .....? 17 okt 2013 20:50, rettet i alt 1 gang.

Medlem

Parents var home. Vi havde tæpper, té, chips og sådan du ved hygge. Det var hyggeligt nok derude, dont worry about that.

Also, jeg tog et par sug, kunne ikke mærke noget. Ventede, tog lidt flere. Og først da jointen var færdig slog det mig PLUDSELIGT, hviklet jeg ikke har oplevet før. Jeg plejer at kunne mærke det lidt med hvert sug.

Jeg oplever tit at noget af det røg jeg ryger kommer snigende. men det er ret nemt at undgå syntes jeg, hvis du intet mærker efter at have røget det som du normalt ville gøre er det en god ide at vente indtil du kan mærke noget.

Medlem

Wow, jeg fik lige totalt flashback til dengang jeg var 14-15 år og havde en alt for tidlig debut med hash. Jeg oplevede også at få et langt grineflip, selvom jeg ikke havde det spor sjovt. Det står stadig klart for mig, for det var så ubehageligt og surrealistisk. Man er i en chock agtig tilstand og har det ikke særlig godt, pludselig bliver man ramt af et ustandseligt grineflip :lol:

Dedikeret medlem

det er osse vigtigt at have godt med nœring i kroppen, inden du ryger.. -så der er noget for hele korpus at arbejde med!
må jeg forslå noget godt pot istedet! jeg syntes rusen er mildere, så det er nemmere at dosere, og der er ikk alt muligt pjat i.. (ligesom i noget hash)
jeg syntes pot i sin helhed som plante er noget bedre kontra hash som indeholder thc, men ofte ikk cbd nok osv.. men ka dog oss få skodpot.. det kan jeg ikk foreslå.. :-)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

må jeg forslå noget godt pot istedet! jeg syntes rusen er mildere, så det er nemmere at dosere, og der er ikk alt muligt pjat i.. (ligesom i noget hash)
jeg syntes pot i sin helhed som plante er noget bedre kontra hash som indeholder thc, men ofte ikk cbd nok osv.. men ka dog oss få skodpot.. det kan jeg ikk foreslå.. :-)

hvis du får normal hash, så er der ikke noget mærkeligt i.

nu skal jeg lige forstå hvad du prøver at sige... at hash indeholder THC (ja) men ofte ikke CBD nok? hash indeholder langt større mængder CBD end pot.

CBD er virker anti psykotisk, sløvende og er med til at forværre motorik blandt andet. det giver et større bodyload end pot/skunk gør, men jeg vil mene at det er nemmere at ryge hash, selvom man føler sig mere påvirket (i kroppen). fordi ens tanker ikke kører lige så meget rundt, og man derfor er mindre tilbøjelig til at få "bad trip" eller mindfucke sig selv med lange tankestrømme.

Medlem

Citat:
hash indeholder langt større mængder CBD end pot.

i forhold til THC? Det kommer da an på, hvilken hash du ryger. Svjv kan det svinge ligeså meget som med grønt

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Agrabah
Hvorfor siger du så det modsatte til at starte med når du godt ved at det svinger fra plante til plante? :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

ja det svinger selvfølgelig, men kan vi blive enige om at hash har en mere sløvende virkning end pot? det er fordi der er mere cbd i hash pr. gram :) det kan ikke rigtigt diskuteres

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]