Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 14:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Mine svampe!
Junior medlem
Brugeravatar

Hej alle sammen. Jeg har haft lidt sjov med svampegrows det sidste stykke tid. I får lige nogle billeder :-) af strains er der: C. Koh Samui, C. Amazon og C. Hawaii.
Næste projekter bliver østershatte, kantareller, shii-take osv. Har en mindre drøm om at oprette en webshop med sporesalg, og salg af kits, så det er der jeg starter-da psykedeliske svampe på alle måder er blevet ulovlige, ja selv sporene, utroligt nok :shock:. Men det går nok :-)
PS. billederne er arrangeret fra min iphones numerering til de pågældene photos, så de mest spændene vil du kunne finde i bunden :)
Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede BilledeBillede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede

Senest rettet af C.Koh.Samui 20 okt 2013 20:01, rettet i alt 1 gang.

Junior medlem
Brugeravatar

PS. Da der er mange billeder, og en del kan synes virke overflødige, vil jeg dele et par farvoritter her, som jeg syntes der helt bestemt er værd at se!
BilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBillede

Den store kraftige er Koh Samui. Jeg var på druk en weekend, og da jeg vågnede dagen efter var den uheldigvis dykket ned i vandet. Jeg prøvede derfor at flytte kagen, men det resulterede i at svampen knækkede af. Tror den kunne have blevet vild, hvis det ikke var sket.

Medlem
Brugeravatar

Fine billeder. Glæder mig sådan til også at prøve at gro nogle Cubensis. Ville være fedt med en dansk webshop der sælger spore fra psilocybin-holdige svampe selvom jeg tror der nok hurtig ville blive problemer med håndhæverne af "loven" :cry:

forresten: kan være du kan finde en lidt mere relevant overskrift - svært at gætte hvad tråden handler om.. :lol:

Junior medlem
Brugeravatar

Hej plasticity, tak for kommentaren. Ja, det er sku aveligt at det skal være ulovligt.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]