heroin slår dig ihjel, kedsomheden gør ikke.
derfor anbefaler jeg at du rejser til sverige en uge, med fiskestang, og trekking udstyr, (norge er faktisk bedre)
også bor du ude i naturen, fuldstændig aflukket fra dine egne lyster. og du er ikke i stand til at gå hjem og få dig et rus.
også tror jeg at hvis du tager en 5 gram psilocybin svampe med dig ud i ødemarken i norge, eller noget.
så vil du forhåbentlig lærer nogen ting.
ayahuasca er også en vej frem, og den bedste vej du kan gå er nok klinisk Iboga.
men der skal du også til udlandet. jeg ved ikke hvor den nærmeste Iboga klinik ligger henne af.
men ayahuasca kan du studere, og lave selv. og det vil helt klart øge din vilje til at stoppe med heroin.
mange mennesker lærer meget hurtigt at stoppe med heroin, med ayahuasca behandlinger.
hvis du ikke prøver at sætte dig ind i bare en af ideerne, så kan jeg love dig for, at enten så går du tilbage til djævlen, og før eller senere ender du på gaden.
og stopper aldrig med at tage heroin fordi at du har så ondt af dig selv.
jeg håber min psykologi det virker.
MVH
Jeg tvivler på at jeg dør på gaden med mindre jeg tager en kold tyrker med ayahuasca eller nogle svampe i et koldt telt i en ødemark i norge
helt alene. Jeg kommer nok bare til at dø i der i stedet
Hvad tror du der sker når jeg kommer hjem fra norge og min dealer ringer? Har du overhovedet selv prøvet at være afhængig af heroin?
Desuden jeg har Suboxone nu. Det er ikke et problem at lade være emd at tage heroin.
(kontroversiel holdning forude) Problemet med heroin at det er ulovligt. Hvis jeg kunne gå ned i Netto og for 100 kr købe et gram rent heroin ville folk som mig ikke have problemer med opioid-stofmisbrug. Jeg ville være verdens mest produktive medarbejder. Problemet ved heroin er, at det er ulovligt og dermed latterligt dyrt. Opiater er egentligt smadder lette at lave sammenlignet med så meget andet medicin. Rent heroin i rigtig dosis administreret rigtigt er ikke sundhedsskadeligt. At kalde opioider 'djævelen' er fuldstændigt åndssvagt efter min mening. Det er et stof der er blevet brugt i årtusinder til alle mulige gode formål.