Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 00:23

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej allesammen :-)

Jeg skal i dag for første gang prøve 2-cb. Jeg har fået en masse ting afvide, og føler mig godt forberedt :-) jeg har dog nogle få spørgsmål, jeg håbede jeg kunne få svar på.
Jeg har både hørt det er bedst at tage oralt, men også i næsen.
Jeg må sige at jeg klart foretrækker at spise det, men kan til tider også have en sart mave.
Hvilken en af disse metoder er bedst, og hvorfor?

Er der noget jeg kan spise inden/imens/efter for at min krop har det bedst muligt?

Jeg er en lille pige på 1.60, hvor meget skal jeg starte med, og hvor længe efter første skal jeg tage en mere?

Jeg har allerede fået svar på dette af en ven, men ville gerne høre flere meninger :-)

På forhånd tak!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hej core, er det første gang du tager noget som helst i den psykedeliske kategori? Tag det ikke i næsen! Det svider. meget! Det er vældigt forstyrrende for come-uppet.

Hvis du har prøvet andre ting før vil jeg sætte dosen til ~20 mg - ikke derover! Hvis det er dit allerførste trip nogensinde, så 10-15 mg. for at være sikker. God tur!

edit: hvis du har lidt skrøbelig mave, så indtag evt. med noget A38 eller anden syrnet mælk. Det er IMO et meget ligge-ned-under-dynen stof, jeg får altid ret meget body load af det.

Junior medlem

Det er første gang jeg tager et stof jeg får visuel virkning af :-)
Jeg har prøvet dmt, men det mislykkedes :-D der var for lidt til at det virkede.
Ellers har jeg prøvet amf et par gange, og Emma 5-6 gange. :-)

Jeg har fået lagt baner op af min ven på ca 15 mg hver. Skal jeg tage sådan en, og så bare vente et par timer før den næste, eller hvordan fungere det? :-)

Nej, har også hørt at man skal spise det, min ven sagde bare at man kan få meget ondt i maven, og at det kan ødelægge trippet?
Okay, så vil jeg få lidt yougurt inden :-D

Nu spørger jeg sikkert dumt.. Men hvad er body load? Og IMO? :-D

Dedikeret medlem

jeg ville helt sikker også sige ikke snif det nu ved jeg ikke helt om det bare var min sindsyge dose 2c-e igår(målte forkert doh) men gjorde fandme nas og sniffe 30mg og være helt sikker på at du har vejet det rigtig op ved ikke hvad fuck jeg tænkte på igår men kunne sagtens have gået galt :/ 15mg vil jeg sige er lige i overkanten hvis du nu vælger at sniffe så hellere start med 5mg og tag mere hvis det er.

Junior medlem

Jeg tror jeg spiser det :-)
Så længe 15 mg er fint til lille mig, så er det godt :-)
Jeg er meeeeget modtagelig overfor alle stoffer tilgengæld.
Det virker altid som om jeg er mere modtagelig end alle andre :-)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
15 mg oralt indtaget burde være en fornuftig førstegangsdosis til en lille kvinde.

Så hyg jer og hav en god aften :)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
jeg synes også godt man kan få kvalme når man bomber 2c-b

Junior medlem

Geografisk sted: den mørke del af det jyske
Jeg spiste en knald med en anslået 2cb indhold på 20mg der var smæk nok på men det gik godt nok i maves hvilket var en smule forstyrrende for tripper jeg er 1.65høj og har en rimelig høj tærskel for det meste af det jeg har prøvet igennem tiden. God tur.

Junior medlem

Jeg startede med at tage 15 mg at drikke ca, og efter to timer uden virkning, tror jeg ca 7-8 mg i næsen, hvilket hjalp.
Men må sige jeg er skuffet. Under det hele følte jeg mig forvirret, kunne slet ikke finde ud af hvad jeg ville, oveni købet ligger jeg med noget der kunne minde om alkohol forgiftigt. En masse opkast :-(
Og kan slet slet ikke sove. Øv bøv.. Er der nogen der ved om det hjælper at ryge? Måske jeg kan falde i søvn hvis jeg ryger mig skæv. Spørgsmålet er bare om jeg kan det, eller jeg får det mere dårligt?

Dedikeret medlem

Jeg kan sagtens ryge når jeg er blæst så det burde du da også godt kunne ;) tjald er jo en smule kvalmestillende så kan jo være det hjælper. Eller hjælper med at få resten ud hehe :P god bedring :)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Røg hjælper ikke på at falde i søvn, hvert fald ikke for mig, tværtimod, det sparker bare gang i trippet igen... Har man til gengæld et hverdags forbrug af tjald og svært ved at sove uden, så kan man jo være nødt til det for at falde lidt ned, men det er ikke noget jeg vil anbefale hvis man er træt af trippet og bare gerne vil have det stopper, så næsten hellere drikke et par bajere eller snuppe en benzo af en art. Mht. din forberedelse så virker det ikke til at at du har gjort det godt nok, du skal selv ud og opsøge viden. Ting/erfaringer du har fået at vide af din pusher/venner/whatever kan du ikke bruge til noget uden også at have den faktuelle viden på plads ved siden af, der er masser af god info at hente på sidens wiki, i de forskellige subfora og i triprapporterne. Held og lykke med det fremover :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]