Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 21:11

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 48 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Skoven
Winter Tam Tam 2013 = Lorte lyd, aaaalt for mange mennesker, alt for meget vand, alt for meget attitude, ingen lasershow, bare generelt lort. Skal aldrig til det arrangement igen.
Mere er der ikke at sige om det.

Mere hippie, mindre Amager

- Sebastian Mullaert

Junior medlem

Geografisk sted: Langt ude
Det kan vi sikkert. Jeg handler ikke med rockere, når jeg erhverver mig psykedelika, og det gør dem jeg handler med heller ikke. Det er muligt at undgå, hvis man ser sig om. Hvad er din pointe?

Min pointe er off topic. Sorry. But here goes: psykedeliske stoffer er af en eller anden grund ulovlige. Det vil sige, at det simpelthen ikke er muligt at erhverve sig dem lovligt, det er ikke lovligt at sælge eller besidde dem, og for en stor dels vedkommende er det heller ikke lovligt at tage dem. Det gør dem til et oplagt forretningsområde for folk, der i forvejen har en vis erfaring med ulovligheder. Og det er der en del røster, der hævder, at rockere har... Så hvis man ikke passer på og er agtpågivende, så ender man som rockersponsor... Det gør man i øvrigt tit, selvom man ikke handler direkte med dem. Et eller andet led i fødekæden er der stor sandsynlighed for at møde én, man ikke gerne ser som svigersøn... Men som sagt noget off topic. Måske til "medaljens bagside"?

Hvem? Mig? Nej!

Junior medlem

Geografisk sted: Langt ude

Mere hippie, mindre Amager

Yeah! :rocking:

Hvem? Mig? Nej!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Altså, der er fucking knivstikkerier til Tam Tam.
Kom nu lige igang.

"jamen bare 4di nogen få har knive med, så skal I da ikke svine hele eventet til ej alzå"

Jo vi skal. Man skal være varsom med at støtte de rockerfester der, imo.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Hold da op, det var lidt af en tur - måske liiidt for meget af det gode ;)

Allright, jeg tror ikke du skal være bange for at have pådraget dig en permanent hjerneskade, da MDMA er forholdsvist ugiftigt, selv i store mængder. Jeg tror dog desværre godt du kan regne med, at du har fået nedreguleret dine serotonin receptorer, hvilket betyder at du i fremtiden vil skulle tage større mængder MDMA for at opnå samme ønskede effekter som du førhen har stilet efter.

Hvis jeg var dig, ville jeg få anskaffet mig noget 5-htp så hurtigt som muligt, så du kan få genopfyldt dine serotonin depoter igen. I mellemtiden bør du spise 5-htp-holdig kost, som f.eks. bananer, men selvfølgelig også andre sunde fødevare, som grøntsager, frugter, nødder osv.

Derud over ville jeg indtage C vitaminer enten i form af kosttilskud eller fra rigtig appelsin juice, ikke det der kunstige E-BS med tondsvis af sukker i.
Bodymin fra bodylab er også et super godt kosttilskud jeg vil anbefale, det indeholder b.la. B6, Magnesium, Zink, Chrom, samt mange andre vitaminer og mineraler.

Jeg kan selvfølgelig ikke fortælle dig hvor du kan anskaffe dig de forskellige kosttilskud, men google er jo altid en hjælp.. ;)

EDIT: Og så skaf dig dog en vægt, for ..... ! :D

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Admin
Brugeravatar

Det kan vi sikkert. Jeg handler ikke med rockere, når jeg erhverver mig psykedelika, og det gør dem jeg handler med heller ikke. Det er muligt at undgå, hvis man ser sig om. Hvad er din pointe?

Man kommer ikke udenom, at de gør noget ulovligt og tjener sorte penge på det. Bare fordi din pusher har dreads, er han ikke nødvendigvis mere hæderlig end folk med rygmærke. Når det kommer til stykket, tænker folk der laver og sælger stoffer i store mængder mest på profit og ikke så meget på ærlighed og brugernes velbefindende. Og man vil altid være med til at støtte et "lyssky" foretagende ved at købe stoffer. Medmindre det er dyrket/lavet af en ven uden henblik på videresalg. Men køber du altid kun stoffer, hvis tingene forholder sig sådan? :)

Nu er den her tråd vist allerede kommet så offtopic, så jeg tillod mig at kommentere her :)

-Jimmy Carter

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Citat:

Nu er den her tråd vist allerede kommet så offtopic, så jeg tillod mig at kommentere her :)

Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld....

Det er min skyld. Jeg gør det aldrig igen. Håber jeg bliver tilgivet en dag

Dedikeret medlem

Citat:

Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld, Undskyld....

Det er min skyld. Jeg gør det aldrig igen. Håber jeg bliver tilgivet en dag

LØGN der er løgn i dine fingre når du skriver sådan :shock: puhaaaaa skamme skamme fyyyy slem Snufkin!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 48 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]