Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 16:13

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Skunk & Hash
Junior medlem

Hey Psy.
Jeg kom til at tænke på hvad forskellen på hash og skunk egentlig er? Altså hvilken effekt de forskellige giver. Det skunk som de sælger vil jeg kunne ryge i bong mens det hash som de sælger er den lille klump som skal laves til en joint hvilket jeg ikke bryder mig om.
Er skunk i høj kvalitet godt? Eller har i dårlige oplevelser med det? Kan det også give en god griner?

Regards,
:joint:

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
skunk og hash er som sådan det samme. man laver hash ud af skunk.
der er to forskellige planter, som bliver dyrket, sativa (gør dig høj) og indica (låser dig til sofaen), prøv at læse lidt op på det!
det lyder sgu til, at du ikke ved en skid om det :p
http://psychedelia.dk/wiki/index.php/Cannabis

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland.
Læs feks "hashguiden" som expert har skrevet.
Den ligger få indlæg over ( ↑ ) denne.

-John Rooney.

Medlem

Det er sgu ikke mere sikkert at handle online... Hvis du kender bare en nogenlunde ok pusher, så bliver det nærmest ikke mere sikkert end det :-)
- Den forskel jeg synes er mest markant mellem hash og skunk er virkningen - ellers har det egentlig ikke så meget at sige. Hash gør dig generelt meget sløv og træt på modsat skunk der gør dig "høj" og generelt giver en meget bedre griner end hash. Jeg forstår bare slet ikke, hvorfor du vil ryge bong ud af dit skunk.... Det lyder ikke som om du har ret meget erfaring, og så er det altså MEGET bedre at ryge en joint. Skævheden kommer ligeså stille mens du ryger, i stedet for du bare bliver helt nakket af 1 hoved ;-)

Medlem

Det er så også værd at sige, at hash kan indeholde rigtig træls ting, både som bindemiddel men også for at forøge vægten. Det ses meget meget få gange, at skunk er overtrukket med glasskår, sukker etc., men det er mest i udlandet. Meget er det skunk vi har i Danmark er af udemærket kvalitet, der ikke er gjort andet ved end at høste. Har tit prøvet, at der har været noget lort i den hash jeg har fået, mens jeg aldrig nogensinde selv, eller nogle af mine venner for den sags skyld, har oplevet at skunken har indeholdt andet end skunk

Moderator

Geografisk sted: Messier 45
Hash kan nu også ryges på bong, lav bare et tobakmix. ;)

Medlem
Brugeravatar

Hash er jo bare skunk der er bearbejdet, så du kan ikke være sikker på hvad der giver hvilken virkning før du har prøvet det. Når det så er sagt har skunk en tendens til at være mere sativa domineret end hash, som vil give dig en høj/eventyrlysten skævert, hvor hash derimod har tendens til at være mere indica domineret, som giver en afslappende/couchlock skævert..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]