hvad end du siger, så er jeg sikker på, at du bare skriver alt det der for, at overbevise dig selv. Det meste lyder som de samme dårlige undskyldninger, jeg bruger, når jeg prøver at forsvare mit "misbrug".
Edit: sorry jeg siger det, men du er helt ude at skide, hvis du ikke kan se, at det ikke holder at spise svampe hver anden dag. om du så får en effekt en mærkbar effekt eller ej.
bare fordi man ikke kan mærke mdma på tredje dagen, betyder det stadig ikke at du ikke brænder din hjerne og din krop af. det samme gælder for psykedelika og dit sind/mentale helbred/psyke....
det hjælper da ikke at prøve at holde en nogenlunde sund omgangstone med en flok, der hverken læser, eller studere de ting jeg linker til, eller skriver.
en ting du måske gerne vil bide mærke i, er at flere af studierne lavede komparative studier.
med folk der var ikke brugere, nybegyndere, og hærdede brugere.
de fandt alt andet end negative effekter, ved de hærdede brugere.
de fandt fx ud af:
at deres hjerne havde udviklet en rigtig god struktur, i forhold til ikke brugere.
en anden ting der er nævne værdig:
de havde lavet nogen øvelser til alle de individuelle grupper.
og det her var selvfølgelig seriøse øvelser såsom hukommelses test.
hvor at de fandt ud af at de hærdede brugere de scorede højere end så mange af de andre i gennemsnit.
men det behøvede jeg jo ikke sige hvis bare at folk havde brugt lidt tid på at rent faktisk studere.
jeg er ikke indbilsk, ville det være indbilsk at tro på at D vitaminer fx var sundt for kroppen
når 100 af de bedste forskere i verden har fundet resultater der tydeligt viser at D vitaminer er sundt for kroppen.
men næ nej bare fordi svampe er svampe så er det usundt for kroppen, også er det falsk glæde
og jeg ved ikke hvad jeg har set af argumenter,
men ingen specifikke argumenter i kan bakke op med nogen faktuelle studier.
jeg er skide glad for bekymringen, men i ville ikke være så bekymret hvis i havde set
alt det jeg har set der er af information om folk de har givet sig ud på lignende projekter.
og videnskabsmændene fra MAPS psychedelic science var da et fedt udgangspunkt for det her projekt.
de kommer med faktuel viden og argumenter.
MAPS som er organisationen for psychedelic science holdte den mest interessante konference i 2013.
ved denne konferrence holdte 100 af de førende forskere i verden foredrag om deres studier.
og de har videoer om deres udtalelser, og hver video linker til de bøger der er blevet skrevet om de studier de har foretaget sig. jeg kan da godt forstå at i ikke gider læse de bøger fordi der er da så meget andet at tage sig til.
men tilgengæld kan i da ikke tillade jer at svine et projekt til, som i ikke kender hjertet bag.
giv jer i kast med videnskaben bag diverse psychedelika og tryk på dette link:
http://www.maps.org/conference/og mere specifikt om psilocybin og default mode network:
http://www.maps.org/conference/ps13robincarhartharris/