Hej alle sammen! Super fed side. Jeg har et par spg om dyrkning. Jeg har overvejet meget på det seneste at prøve at gro disse auto strains især lowryderen pga den er så nem. Jeg har tænkt mig at gøre det indendørs i et skab. Jeg har så fundet to løsninger til at begynde med og vil godt høre hvilken der var at fortrække.
1. : Turbo neon tl 75w bloom 2700k samt turbo neon tl 75w grow 6500k til belysning.
Da det er auto (lowryder) er det nok lys? Eller kan jeg endda undvære en af de to? Udluftingen her vil ske manuelt.
2. Et såkaldt starter kit med disse specifikationer CFL 125 watt , Elektrox 2700 K Red spectrum,
Clip fan, 2speed, diameter 15cm?
De to tl lys er jeg mest varm på da der både er en til at grow og bloom, der står ikke noget med flower men da de er autoflower er det ikke så ligemeget. Hvis jeg kan bruge begge lys, hvornår vil det så være bedst at skifte?. Jeg ved at lowryderen nærmest kan gro overalt, så vil en af disse setups kunne få noget okay udbytte ud af den, samt måske senere nogle af de andre auto'er. Er udluftning vigtigt og kan jeg bare gøre det ved at lufte godt ud hvor den står og hvor tit skal jeg gøre det? Har læst guiden fra
http://dcfonline.dk men vil godt have en erfaren person til at banke det ind i hovedet på mig om det er muligt

. På forhånd tak.