Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 aug 2025 23:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej alle - jeg har en ubændig lyst til at eksperimentere med piller. 3-40 mg pulveriseret ketogan op i numsen gav mig ikke den vilde effekt.

Hvad ku man forestille sig af smertestillende piller der ku gi en god rus?

Jeg tænker jeg godt gad ligge viljeløs, slap, drømmende og ubekymret hen i nogle timer...

Lige nu råder jeg over 2 stesolider, 2 zeroquel og 2 dolol. Jeg har måske mulighed for at få udskrevet mere smertestillende. Hvad foreslår i jeg ku lege med?

Tak tak!

Medlem
Brugeravatar

Pulviriseret op i numsen? wtf dude, du skal ikke pulvirisere dem :stupid:

Medlem
Brugeravatar

Ketogan giver en kodyl lammer... Personligt synes jeg de er way better than oxynorm/contin..

Æd pillerne i stedet.. and feel the rush :)

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Birkerød
Prøv at nup dig en håndfuld seroqueller, så lover jeg dig for du bliver basked!

/Moderator note/
Dette er et meget dårligt råd. Seroquel findes i mange forskellige styrker og "en håndfuld" er et vidt begreb. Brug endelig ikke ovenstående råd, da det hurtigt kan blive farligt eller give uhensigtsmæssige bivirkninger.
- Khazim

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
åd 200mg seroquel og gik max kold efter fem ti minutter

Dedikeret medlem

Åd 600 mg seroquel fordi jeg ville sove på vej ned fra meth - en af de største fejl i mit liv - føj for ubehagelige 3-4 timer med ildmyrer i kroppen :( før jeg blev indhentet af den lindrene søvn.

Medlem

Seroquel er slet ikke noget værd. Du falder højst sandsynligt i søvn og kommer til at være ret ved siden af dig selv når du vågner, hvis du tager en høj dose.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor?
Seroquel er slet ikke noget værd. Du falder højst sandsynligt i søvn og kommer til at være ret ved siden af dig selv når du vågner, hvis du tager en høj dose.

word!

Skulle på et tidspunkt ned fra en ethylphenidate binge, tog 200 mg Seroquel, det slog mig godt nok ud, men da jeg vågnede få timer senere var jeg godt nok helt væk. Slingrede ned i netto og væltede ind i folk osv. Kunne næsten ikke holde mine øjne åbne.. Yderst underligt stof

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hej alle - jeg har en ubændig lyst til at eksperimentere med piller. 3-40 mg pulveriseret ketogan op i numsen gav mig ikke den vilde effekt. !

Det eneste Opiat/Opioid det kan betale sig at stoppe op bag ringmusklen er Morfin.Jeg har tit set folk her der f.eks tager Oxycodone (oog andre) rektalt og det er spild af tid.De har en skyhøj biotilgængelighed,nogenlunde som Metadon,så man bliver ligeså lam af oral administration.Jeg skal ikke kunne sige hvorfor nær 2 Ketogan ikke virkede rektalt.
En god start dosis for Ketogan ville være 2 tabs.Da jeg i sin tid prøvede dem for første gang tog jeg 3,og det var næsten for meget,men folk er selfølgelig forskellige,og det betyder jo noget hvor høj din tolerance er.
Men pas nu på du ikke ligger for længe viljeløs,slap og drømmende på Ketogan.De er sindsygt vanedannende. 8)

Junior medlem

Pulviriseret op i numsen? wtf dude, du skal ikke pulvirisere dem :stupid:

ah, hva, er der ikke noget om at de optage hurtigere? pulveriseret og opløst i et par ml vand, derefter sprøjtet op i nummi... det synes jeg at have læst herinde...

Junior medlem

hva med dolol og stesolid - hva gør jeg ved med dem? æder lortt eller op i nummi? kombi med lidt sprut?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
du skal IKKE kombinere dem med alkohol, det kan have en dødelig udgang. jamen hvad er det du vil vide ? kan du ikke bare spise dine piller (og lade vær med at blande dem) og tage en normal lamme dosis hvis du ønsker at lamme dig lidt ? og er der ikke en egnetlig grund til at du får disse piller ?

Junior medlem

Så faldt der sgu 150 stk oxynorm (10mg) og 80 stk oxycontin ned i min turban. Åd 5 oxynorm i løbet af en time og sniffede så 2 stk indenfor den næste halve time. Så blev jeg da endelig lidt vissen! Men nu tænker jeg bare at det da er farligt at have så mange piller der ligger og skriger på at blive taget....

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Så faldt der sgu 150 stk oxynorm (10mg) og 80 stk oxycontin ned i min turban. Åd 5 oxynorm i løbet af en time og sniffede så 2 stk indenfor den næste halve time. Så blev jeg da endelig lidt vissen! Men nu tænker jeg bare at det da er farligt at have så mange piller der ligger og skriger på at blive taget....

Ja, det er farligt. Du skal virkelig passe på med det. Det kan hurtigt blive en vane at bare tage konstant. Jeg blev på et tidspunkt lidt for glad for oxynorm'er og det er bare ikke det værd! =) Jeg har gjort det til en regel hjemme hos mig, at jeg ikke har flere dosiser liggende, og det gælder alle stoffer - lige fra alkohol til mdma =)

Medlem
Brugeravatar

Jeg ville nok overveje om jeg turde have den mængde liggende. For hold kæft hvor er det nemt at sige "Jeg tager 4 idag og så ikke flere før næste weekend".
Men så har man lige en stresset dag "Jeg tager da bare en enkelt og holder mig til det". Og sådan fortsætter man indtil der ikke er flere.
Sælg så du kun har lidt, få en ven til at holde dem (som du ikke kan overtale). Gør et eller andet. Det er sgu farligt det der.

Dengang jeg poppede benzoer hverdag, kunne jeg nemt finde en grund til at tage en hverdag. Det endte ud i fysisk tolerance.
Og så måtte de gamle jo hører hvordan og hvorledes, da mutter pludselig fandt en pose med lidt over 200 benzoer..
Pas på med det. Det gælder alting!

Men god søndag! :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Oxycodone er djævlen selv, pas nu på for fanden!

Medlem
Brugeravatar

Få fat i noget Benadryl. De er the Sheeet.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]