Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 00:37

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Hey guys !

Jeg (som den evigt opsøgende fucking narkoman jeg nu engang er) besluttede mig for, på et tidspunkt i mit liv liv, hvor jeg var fuldstændigt clean fra alkohol og stoffer, for at købe et heftigt parti Metadon som jeg fik til en sygt god pris.. Jeg tænkte at jeg ville lave nogle hurtigere penge og fortsat holde mig clean.. YEAH RIGHT!

Anyways, jeg begyndte så at tage metadon i hastigt stigende doser over en periode på et par måneder.. Aldrig hver dag, og aldrig nok til at blive rigtig afhængig.. Jeg endte dog alligevel med at spise 30*20mg ved flere lejligheder.. altså hele 600mg metadon af gangen!! Fuck mig, en dose...

Og for at være helt ærlig synes jeg ikke selv at jeg har været særligt påvirket, men mine omgivelser har nok synes noget andet.. Og jeg har også ved flere lejligheder gået i søvne, i en slags metadon-trance... Sidst jeg gjorde det vågnede jeg ved at jeg kastede mig ned over mit gulv i fuld længde i søvne.. Fuck en forskrækkelse.. og AV mit hovede... Er du sindssyg jeg knaldede hovedet ned i gulvet for fuld skrue.. Jeg har også ved flere lejligheder skrevet nogle SMS'er som slet ikke giver mening i denne "trance"

Efter disse spøjse optrin har jeg så besluttet mig for at stoppe fuldstændigt.. (FUCK DET ER NICE AT KUNNE SKIDE HAHA :lol: )

Og det går faktisk fuldstændig fucking overraskende fantastisk :o , udover jeg har den her forbandede koldsved konstant.. Jeg fryser og sveder samtidigt, og det er hele fucking døgnet rundt.. Jeg bliver skør over det, og jeg vågner badet i sved.. Og jeg er normalt ikke en fyr der sveder ret meget.

Jeg har også ved en enkelt lejlighed hapset 2*14*10 MG oxynorm uden nogen virkning, så min tolerance er through the motherfucking roof!

Nu kommer så jeg så til min pointé med hele tråden: Hvor længe kan jeg forvente at denne koldsved plager mig, og er der nogen af jer der har et råd til hvordan jeg kan få det under kontrol? :)

Motion, frugt, spise sundt er jeg naturligvis igang med, men jeg tænkte om nogen af jer andre der har været opioid hooked har et godt råd til en hjemmedreng..

Much appreciated,

Love from ZE Rocco :D <3

Medlem

LOL er du sindssyg nogle doser, det lyder fuldstændig vanvittigt.

øh ja, jeg har ikke lige noget intelligent at bidrage med. får næsten lyst til at skrive respekt...

Medlem
Brugeravatar

Ja det er eddermanema syret at sidde og æde 30 piller for (måske) at få en rus.. Og det er uden at jeg har følt mig specielt junkie-agtig, det er heller ikke gået ud over mit udseende, og min terapeut sagde endda sidste gang hun så mig "Ej hvor ser du frisk ud!"

Min krop æder det bare råt, og det er sku ligemeget hvad fanden jeg indtager.. Min MDMA tolerance var mildest talt også LATTERLIG inden jeg stoppede med det.. mest fordi jeg tog anabolske steroider og en utilgivelig mængde stoffer samtidigt og blev indlagt med hjerteflimmer... Den er sku gal når man som 25-årig ligger på stue med gamle garvede alkoholikere som har drukket tæt hele deres liv !!

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Hvor længe har du haft gang i din koldsveder? Og går du hjemme eller har du noget at tage dig til i hverdagene?
Mt bedste bud mod det er at tage en skyller (derfor jeg spørger, om du går hjemme...) når koldsveden bliver for irriterende, det kan distrahere kroppen i nogen tid.

Dedikeret medlem

ved koldsved tar jeg varmt og tørt(!) tøj på.. det plejer at virke for mig/ ta toppen.. og køler self. ned ved varmeture! -håber det hjœlper

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Rocco du må selv lige undersøge det nærmere, men der er vist noget om, at visse antihistaminer kan stoppe svedeture. Sad og læste om GBL/GHB abstinenser, hvor man også sveder som et svin, da jeg faldt over det.. Måske de også hjælper i dit tilfælde?

Junior medlem

Sindssyge doser møllehjul du har slugt!

Jeg kender en dope-ekser som også lider voldsomt af svedeture. Hans t-shirt og trøjer var altid gennemblødte under begge arme. Nu er han begyndt at bruge en anti-perspirant som mindsker svedningen helt vildt. Prøv på dit lokale apotek. Nogle mennesker kan dog godt få lidt svie af dem men det var måske en mulighed?!? Fandt denne her på nettet men ved ik om det præcist er den min bekendte bruger. Mht frysninger så prøv at få lidt stærke krydderier ind i din madlavning. Chili, f.eks. Good luck!!

Link >> http://www.apoteket-online.dk/deo-og-sv ... -20-.html#

Medlem

Geografisk sted: København
Sæt dig ud i badekarret eller under bruseren, tog altid bruseren mod min pande og sad der 30-45 min. Tog joggingtøj og en hue på også kunne jeg lige klare nogle timer.

Var den alt for led hoppet jeg i svømmehallen

Hold ud!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]