Hey guys !
Jeg (som den evigt opsøgende fucking narkoman jeg nu engang er) besluttede mig for, på et tidspunkt i mit liv liv, hvor jeg var fuldstændigt clean fra alkohol og stoffer, for at købe et heftigt parti Metadon som jeg fik til en sygt god pris.. Jeg tænkte at jeg ville lave nogle hurtigere penge og fortsat holde mig clean.. YEAH RIGHT!
Anyways, jeg begyndte så at tage metadon i hastigt stigende doser over en periode på et par måneder.. Aldrig hver dag, og aldrig nok til at blive rigtig afhængig.. Jeg endte dog alligevel med at spise 30*20mg ved flere lejligheder.. altså hele 600mg metadon af gangen!! Fuck mig, en dose...
Og for at være helt ærlig synes jeg ikke selv at jeg har været særligt påvirket, men mine omgivelser har nok synes noget andet.. Og jeg har også ved flere lejligheder gået i søvne, i en slags metadon-trance... Sidst jeg gjorde det vågnede jeg ved at jeg kastede mig ned over mit gulv i fuld længde i søvne.. Fuck en forskrækkelse.. og AV mit hovede... Er du sindssyg jeg knaldede hovedet ned i gulvet for fuld skrue.. Jeg har også ved flere lejligheder skrevet nogle SMS'er som slet ikke giver mening i denne "trance"
Efter disse spøjse optrin har jeg så besluttet mig for at stoppe fuldstændigt.. (FUCK DET ER NICE AT KUNNE SKIDE HAHA

)
Og det går faktisk fuldstændig fucking overraskende fantastisk

, udover jeg har den her forbandede koldsved konstant.. Jeg fryser og sveder samtidigt, og det er hele fucking døgnet rundt.. Jeg bliver skør over det, og jeg vågner badet i sved.. Og jeg er normalt ikke en fyr der sveder ret meget.
Jeg har også ved en enkelt lejlighed hapset 2*14*10 MG oxynorm uden nogen virkning, så min tolerance er through the motherfucking roof!
Nu kommer så jeg så til min pointé med hele tråden: Hvor længe kan jeg forvente at denne koldsved plager mig, og er der nogen af jer der har et råd til hvordan jeg kan få det under kontrol?
Motion, frugt, spise sundt er jeg naturligvis igang med, men jeg tænkte om nogen af jer andre der har været opioid hooked har et godt råd til en hjemmedreng..
Much appreciated,
Love from ZE Rocco

<3