jeg ville virkeligt sætte pris på noget input, feedback eller bare et eller andet, føler mig i et lidt fucked stadie for tiden
rolig nu <3
Jeg startede med at ryge hash, som 14/15-årig. Det var egentlig ikke noget jeg tænkte over, det kom bare snigende, og pludselig røg jeg hverdag.
Så startede vennekredsen med amfetamin i weekenderne, den vogn hoppede jeg også med på. efter 2år med speed hver weekend on/off, prøvede jeg svampe som 17-årig. Badtrippede, og fik et kæmpe rap over nallerne, og indså hvor lille og ubetydelig jeg egentlig var, og ikke var bossen der havde styr på alt. Men de svampe sagde mig noget, jeg kunne mærke med det samme; okay, her er et eller andet, der er altså ikke bare speed det her! Og siden da har jeg stille og rolig arbejdet mig op fra 0.5 g med en god kammerat, fordi jeg ville ikke sige farvel til noget så specielt pga jeg selv var en idiot, men det har givet mig den største respekt for psykedeliske stoffer, og generelt bare stoffer.
Jeg bruger af stoffer gerne ketamin, mdma, lattergas. Har taget amfetamin 1 gang de sidste 1.5 år, men det skal snart lige have en tur igen for at minde mig om hvorfor jeg ikke gør det længere, og også fordi det er jo et skide hyggeligt stof, nedturen opvejer bare ikke rusen.
Mine ture på MDMA har virkelig knyttet mig til mine venner, har givet os et bånd som er meget stærkere, og meget mere følsom og empatisk overfor hinanden.
Men jeg har også mere eksotiske stoffer liggende som meskalin, dmt, 2c-b(har også fået en ordentlig omgang 2c-b på det sidste), nbome, lsd - men tiden er der ikke til det nu. Jeg kan mærke på mig selv at det snart er tid til et trip igen, men hvilket stof det bliver det ved jeg ikke.
Jeg har aldrig gået "dybt", men går stadig efter, ja, 3 år med psykedeliske stoffer - og fantaserer om ego-død, og ud af kroppen oplevelser, men jeg ved at tid og sted skal være rigtig, så jeg går stille og rolig og venter på muligheden byder sig.
Skal ikke risikere et badtrip, men samtidig så ved jeg også at hvis du har et godt hjerte, så kommer de psykedeliske guder (eller whatever) og omfavner din krop med varme og glæde, og fjerner angsten fra: "oh shit, sku ikke have spist de svampe" Den er sikker næsten hvergang.
edit; udover det, så har psykedeliske stoffer hjulpet mig med at udvikle mig så sindssyg meget at jeg slet ikke selv kan forstå det. de sidste 2 år i mit liv er der sket så meget, at jeg slet ikke kan sætte pris på det. ved ikke hvor min motivation er kommet fra, men bilder mig selv ind de er de psykedeliske stoffer.
Og ja, gennem psy har jeg også genoptaget kontakten med en gammel ven, og jeg vil sige at vi nu er rimelig gode homies. Ja, en bedste ven

<3
edit2: Som nævnt i posten overfor mig, så er der utrolig mange tonnier, som er bare ja... ignorante og trælse. Jeg har altid kigget på dem da jeg var mindre og tænkt: Jeg ved ikke hvordan jeg skal være som person her i livet, men jeg skal ihvertfald IKKE være sådan der Så derfor er jeg begyndt at suge viden om alle ting jeg kunne komme til, og prøver på at lade være med at presse mit eget ego op i hovedet på folk, selvom det nogengange kan være svært, og jeg ved at mennesker som race, er drevet af vores ego. Jeg ved bare med mig selv, og svampene, at jeg ikke kan tage psykedeliske stoffer, hvis jeg den sidste tid har glemt hvad jeg holder fast i af værdier, og har presset mig ego på folk - det kommer op under mine trips, og svampene giver mig en på siden af hovedet og ber mig om at "snap out of it" hvis man kan sige det sådan..
Jamen seriøst, kan skrive 10 sider om det her.