Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jun 2025 19:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 44 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Hej psykonauter, ravere, sofa-rygere osv.!

I hvilken forbindelse bruger I stoffer og med hvilket formål? Hvad gør jer interesseret og hvordan begyndte det?

Umiddelbart er stoffer jo et vidt begreb og personligt forholder jeg mig meget forskelligt til
de forskellige grupper - sedativer, stimulanser, hallucinogener osv. Som alt andet i tilværelsen tror jeg stofferne kan være både gavnlige, men også skadelige (på et samfundsmæssigt plan er det udelukkende de skadelige virkninger der bliver pointeret).

Jeg vil her beskrive mit eget forhold til stofferne og håber andre vil gøre det samme :lol:

Hele min indgang til stoffer er begyndt med et tilfældigt genbrugsfund til en femmer- "Forbyd hallucinogener - forbyd naturen at gro" af Sten Larris og har fra starten været med interessere for selvudforskning, selvudvikling osv. Efter at have prøvet nogle hallucinogener - LSD, svampe og LSA er jeg stadig lidt i tvivl om den langvarige effekt, men min interesse indenfor hallucinogenerne er vedvarende og min nysgerrighed bliver ved - meskalin, 2-cb og DMT håber jeg at prøve på et tidspunkt. Der kan gå måneder eller halve år mellem jeg prøver hallucinogerne afhængig af min tilværelse.

På min psykedeliske rejse har cannabis været et længerevarende bekendskab som til tider har taget overhånd og brugen er i stedet for at være selvudviklende blevet decideret selvdestruktiv. Derfor ryger jeg nu højst et par gange om måneden.

Til festlige lejligheder har jeg prøvet Ritalin, Amfetamin, MDMA og Flour-amfetamin i kombination med lidt for meget alkohol. Heldigvis er det sjældent jeg er stødt på dem så det har aldrig været et problematisk forhold jeg har haft til disse mere speedede stoffer. Stofferne har gjort det nemmere at møde andre og jeg har især været vild med Flour-amfetamins empatogene virkning.

Heldigvis er jeg aldrig stødt på opiater og det er jeg glad for da jeg er ret sikker på jeg hurtigt vil blive alt for glad for dem.

Venlig Hilsen
plasticity

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Der har været en del af den her slags topic, anyways:

Stimulanser bruger jeg for den stimulerende effekt, typisk når jeg skal abejde eller til fest. Bruger mest coffein og amfetamin.

Hallucinogener og dissociative bruger jeg for den bevidsthedsudvidende effekt. Det kan også være i forbindelse med arbejde og for at finde inspiration og for at udforske afkroge af mit sind. Ind i mellem kan også bare være for sjov. Bruger mest LSD, THC og svampe i den forbindelse. Ketamin og MXE af dissoativer.

Jeg bruger ikke rigtig andre typer af rusmidler.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg synes simpelthen det er noget af det mest fantastiske i hele verden at trippe rundt ude i skoven på kraftige bevidsthedsudvidende stoffer om sommeren. Føler også at det udvikler en sindsygt meget.

Samtidig kan stoffer også skabe nogen utrolig stærke bånd mellem mennesker. Ikke kun stof oplevelser som man deler med sine venner (især psykedelika og MDMA), men også med piger. - Seksuelle oplevelser kan være virkelig intense under påvirkning af rusmidler.

Udover det ser jeg det sku egentlig også bare som en bonus i livet. Ryger gerne en bønne 2-3 gange om måneden, ligesom jeg også drikker alkohol i ny og næ. :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Lyngfryd
Kan nikke genkenende til det meste af det du her skriver. Med med henhold til de psykedeliske stoffer har jeg ikke prøver LSD, men DMT(ayahuasca for mit vedkommende) og meskalin hvilket kun gjorde mig mere nysgerrig da jeg kun har prøvet begge dele en enkelt gang. prøvede begge dele i en meget anden sammenhæng end jeg plejer. Besøgte en shaman i Peru og ærger mig stadig over at jeg ikke blev hos ham lidt længere og i det mindste bare prøvede ayahuasca en enkelt gang mere.
Der bliver røget store hash joints på daglig bais i min vennekreds, så kommer hurtigt til at ryge lidt oftere end jeg bryder mig om, men ryger kun i selskab med andre.
En kokain blæser gerne blandet med MDMA holder jeg meget af til fester hvor det er oplagt og man ikke kommer til at "falde ved siden", men bryder mig ikke om at dele 1g kokain med 4 venner bare for at komme lidt oven på, det er enten eller med stimulanserne/empatogenerne.

Synes svampe er det mest eventyrlige trip man kan begive sig ud i og nyder meget at komme ud i naturen på eventyr.

OT: mit næste svampetrip bliver en halvstor lagerhal eget af et cirkus som har store madrasser, trapez gynger, lys i alverdens farver, stort musik anlæg, et hjulede og en masse andet gejl. det blir så konge :rocking:

NH: At være på spanden. Det er iøvrigt en gammelt dansk udtryk, der stammer fra når bønderne var løbet tør for jointpapir og derfor var nødt til at sidde ude i markerne og ryge på zinkspande og overskårne colaflasker. - Bubber

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Jeg startede ud med en lidt 50/50 tilgang til det... Det er både for sjov, men også dødalvorligt indimellem... Det er min erfaring at de langvarige effekter oftest kommer hvis man har haft stærke oplevelser i selskab med andre mennesker, det at kunne dele oplevelsen med nogen, mens den sker, gør det mere ægte og chancen for at katalysere en langvarig positiv effekt er langt større end hvis man f.eks. solotripper - sidstnævnte har dog også sine fordele, men man kan nemt blive lidt for komfortabel i sit eget selskab :)

Kan egentlig ikke huske hvad der præcist gjorde mig interesseret i stoffer, tror altid jeg har haft en fascination hele rave og hippie kultuen og så startede man jo med at prøve det dersens hash og hørte en masse rockmusik, så blev musikken mere elektronisk, så fandt jeg psychedelia.dk og så eskalerede det ellers ret hurtigt...

Mine favoritter vil til enhver tid være de psykedeliske stoffer. Jeg har stiftet bekendtskab med stort set alle de klassiske stoffer, pånær ayahuasca, N,N-DMT (?), meskalin og heroin... Meskalin håber er den eneste af dem, som jeg egentlig rigtig gerne vil prøve snart... Derudover har jeg indtaget en god vifte af forskellige RC's.

Jeg tager hovedsagligt stoffer for inspirationens og udviklingens skyld, men også langt henad vejen, for at have det sjovt! :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Min tilgang ligger sig også tæt op af Jokers, det hele startede meget enkelt med at jeg er en meget nysgerrig person. Så fandt jeg en kammerat jeg delte samme nysgerrighed som jeg, og så prøvede vi ellers lidt at hvert sammen. Det første psykedeliske stof var 4-HO-MET og herefter var jeg meget solgt til de psykdeliske stoffer.

Nu føler jeg lidt den dog er blevet læst, og holder mig til MDMA og MXE. Dog er jeg gået hen og blevet meget glad for GHB på det seneste.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Stoffer er ligesom krydderier, der findes stoffer til hver en lejlighed, og hver en sindtilstand. Gastronomi kan sammenlignes lidt med læren om stof oplevelserne - hvem laver mad kun med salt og peber? Det ville hurtigt blive røv kedeligt, og på sammen måde kan man sige, at når først man har smagt lidt på de eksotiske rusmidler, som f.eks. lsd eller mdma, så er det dælme svært at gå tilbage, og nøjes med smøger, og bajere! ;)

Det eneste problem er som jeg ser det, at man skal tænke sig grundigt om inden man afprøver et nyt stof/stofgruppe. Ikke så meget fordi rusmidler i sig selv, er potentielt livsfarlige, nærmere fordi man risikere at blive møg afhængig.

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
jeg har også altid haft samme tilgang til det som dig!
jeg startede bare alt for tidligt.. startede med at ryge hash da jeg var 16 og det tog hurtigt overhånd og er noget jeg stadig bøvler med. omkring min 17 års fødselsdag prøvede jeg at tage lsd for første gang, aaaaalt for tidligt, hvis jeg kunne, ville jeg have ventet til nu med at prøve psykedeliske stoffer.. jeg det næste jeg så prøvede var salvia, og der fik jeg godt nok et rap over fingrene, fik virkeligt respekt for stoffer efter den oplevelse, og var rystet i lang tid efter. noget der stadig afholder mig for at tage den vildeste vilde blæser. det sidste års tid har det gået liiiidt for stærkt, har godt nok fået mere styr over mit hashmisbrug, men har godt nok hygget mig med 2c-b. desværre er min vennekreds også blevet meget glade for speed, hvilket jeg har gjort mit bedste for at slappe af med, da jeg egentligt ikke bryder mig om speed, synes altid jeg bliver en meeega nar og har de vildeste moralske tømmermænd dagen efter, samme grund som at jeg sjældent drikker.
det sidste år har jeg hygget mig med speed, masser hash, 2c-b,mdma, lsd, svampe og ketamin, hvilket jeg føler er lige lovligt meget.
jeg har tænkt mig at holde en god pause det næste stykke tid, og bare ryge nogle joints og slappe af, og lige få alle indtrykkene fra det sidste stykke tid ind.
jeg tror ikke at det bliver det store problem, da jeg ikke er gået amok i nogle af stofferne, faktisk føler jeg aldrig for at prøve hverken ketamin eller coke igen, og regner med at vente god tid inden jeg tripper igen.
udover det, syntes jeg at stoffer er virkeligt spændende, men de kan samtidig være rigtige farlige.
jeg håber at harm reduction som denne side kun bliver mere kendt, da det kan redde utroligt mange liv.
tror sagtens jeg kunne være kommet galt af sted, hvis jeg ikke kendte denne side...

håber heller aldrig at jeg nogensinde prøver at lege med opiater, da jeg ved at det er alt for faligt..

edit: har også oplevet et par af mine venner have bad trips på 2c-b indenfor det sidste halve år, hvilket skræmte mig lidt, da jeg ikke har lyst til, at der skal ske nogen af mine venner noget på grund af mig.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Jeg startede ALT for tidligt med at udforske stoffer, desværre! Jeg var omkring 14 år da jeg første gang prøvede hash, alkohol og amfetamin. Det fortryder jeg inderligt idag. Dengang tog alle stoffer i min by, eller ihvertfald alle jeg kendte og mine venner kendte - så det var helt naturligt at jeg også skulle prøve. Jeg blev pr omgående hook på amfetamin, og kørte ofte 2 dage i streg med alkohol oveni. Jeg tror at jeg den gang så lidt op til de folk som handlede og indtog stoffer, hele miljøet og "os mod dem" mentalitet fangede mig nok lidt. Og det var jo sejt at hænge ud med dem som var ældre end en selv.

Efterfølgende da jeg blev 20-21 år kom MDMA, kokain, benzo, ketamin osv så på banen. Det har jeg dog aldrig indtaget på samme niveau som de andre. Det fanger mig ikke på helt samme måde.

Jeg er ret sikker på at min alt for tidligere omgang med alkohol og amfetamin gjorde at jeg røg ud i et massivt misbrug, da jeg simpelthen ikke var gammel nok og klar til at styre det. Det er simpelthen ikke for folk under 18! Men heldigvis har jeg fundet viljen, og er stadig clean fra alkohol og Amf =)
Jeg har dog en plan med at prøve noget psykedelisk (udover LSA og MDMA som er prøvet), på et tidspunkt, men det er jeg ikke klar til endnu. Så måske om et år eller 2. Føler der stadig er meget endnu af mig selv som ikke er udforsket.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Heldigvis er jeg aldrig stødt på opiater og det er jeg glad for da jeg er ret sikker på jeg hurtigt vil blive alt for glad for dem.

Venlig Hilsen
plasticity

Det er meget personlighedsbetinget. Personligt synes jeg f.eks. at heroin er pisse kedeligt, mens kokain er super lækkert. Mange har det lige omvendt.

Desto ældre jeg bliver, desto mere synes jeg i øvrigt også at miste interesseren for alle de gængse stoffer, som folk leger rundt med. Eksempelvis coke, amf, ghb, mdma, oycontin, ketamin osv osv..
Og bliver i stedet mere interesseret i alt det psykedeliske.

Joe rogan was right. Der er ligesom noget helt specielt ved den stofgruppe. :mrgreen:

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
jeg ville virkeligt sætte pris på noget input, feedback eller bare et eller andet, føler mig i et lidt fucked stadie for tiden

Medlem

Geografisk sted: København
Narko har gjort mig til den jeg er idag.

Tog min første streg da jeg var 27 år, mit sind var udviklet og var klar til det. Jeg elsker simpelthen det pis (ikke kokain)
Der desværre mange der ikke har så meget respekt for det, kender folk der er begyndt i en tidlig alder og det kan ses og høres :(

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
jeg ville virkeligt sætte pris på noget input, feedback eller bare et eller andet, føler mig i et lidt fucked stadie for tiden

rolig nu <3

Jeg startede med at ryge hash, som 14/15-årig. Det var egentlig ikke noget jeg tænkte over, det kom bare snigende, og pludselig røg jeg hverdag.
Så startede vennekredsen med amfetamin i weekenderne, den vogn hoppede jeg også med på. efter 2år med speed hver weekend on/off, prøvede jeg svampe som 17-årig. Badtrippede, og fik et kæmpe rap over nallerne, og indså hvor lille og ubetydelig jeg egentlig var, og ikke var bossen der havde styr på alt. Men de svampe sagde mig noget, jeg kunne mærke med det samme; okay, her er et eller andet, der er altså ikke bare speed det her! Og siden da har jeg stille og rolig arbejdet mig op fra 0.5 g med en god kammerat, fordi jeg ville ikke sige farvel til noget så specielt pga jeg selv var en idiot, men det har givet mig den største respekt for psykedeliske stoffer, og generelt bare stoffer.
Jeg bruger af stoffer gerne ketamin, mdma, lattergas. Har taget amfetamin 1 gang de sidste 1.5 år, men det skal snart lige have en tur igen for at minde mig om hvorfor jeg ikke gør det længere, og også fordi det er jo et skide hyggeligt stof, nedturen opvejer bare ikke rusen.
Mine ture på MDMA har virkelig knyttet mig til mine venner, har givet os et bånd som er meget stærkere, og meget mere følsom og empatisk overfor hinanden.
Men jeg har også mere eksotiske stoffer liggende som meskalin, dmt, 2c-b(har også fået en ordentlig omgang 2c-b på det sidste), nbome, lsd - men tiden er der ikke til det nu. Jeg kan mærke på mig selv at det snart er tid til et trip igen, men hvilket stof det bliver det ved jeg ikke.
Jeg har aldrig gået "dybt", men går stadig efter, ja, 3 år med psykedeliske stoffer - og fantaserer om ego-død, og ud af kroppen oplevelser, men jeg ved at tid og sted skal være rigtig, så jeg går stille og rolig og venter på muligheden byder sig.
Skal ikke risikere et badtrip, men samtidig så ved jeg også at hvis du har et godt hjerte, så kommer de psykedeliske guder (eller whatever) og omfavner din krop med varme og glæde, og fjerner angsten fra: "oh shit, sku ikke have spist de svampe" Den er sikker næsten hvergang.

edit; udover det, så har psykedeliske stoffer hjulpet mig med at udvikle mig så sindssyg meget at jeg slet ikke selv kan forstå det. de sidste 2 år i mit liv er der sket så meget, at jeg slet ikke kan sætte pris på det. ved ikke hvor min motivation er kommet fra, men bilder mig selv ind de er de psykedeliske stoffer.
Og ja, gennem psy har jeg også genoptaget kontakten med en gammel ven, og jeg vil sige at vi nu er rimelig gode homies. Ja, en bedste ven 8) <3

edit2: Som nævnt i posten overfor mig, så er der utrolig mange tonnier, som er bare ja... ignorante og trælse. Jeg har altid kigget på dem da jeg var mindre og tænkt: Jeg ved ikke hvordan jeg skal være som person her i livet, men jeg skal ihvertfald IKKE være sådan der Så derfor er jeg begyndt at suge viden om alle ting jeg kunne komme til, og prøver på at lade være med at presse mit eget ego op i hovedet på folk, selvom det nogengange kan være svært, og jeg ved at mennesker som race, er drevet af vores ego. Jeg ved bare med mig selv, og svampene, at jeg ikke kan tage psykedeliske stoffer, hvis jeg den sidste tid har glemt hvad jeg holder fast i af værdier, og har presset mig ego på folk - det kommer op under mine trips, og svampene giver mig en på siden af hovedet og ber mig om at "snap out of it" hvis man kan sige det sådan..

Jamen seriøst, kan skrive 10 sider om det her.

Medlem
Brugeravatar

Flux, ved ikke om jeg går off-topic, men kan du uddybe, hvad du mener med "presse sit ego i hovedet på folk"? :)

og de svære slipper fri.

Medlem

jeg tager speed for ikke at få den trættende effekt af alcohol, resten af stofferne har været nysgerrighed og min holdning til at jeg ikke vil give mig chancen til at fortryde at jeg aldrig prøvede det

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tryptaminer. Egoet slipper ikke af sig selv

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: syd for kosmos
warning!!!1 lang personlig smøre..

Så vidt jeg husker, har jeg altid været fascineret af alt hvad der påvirkede mig. Enten ved at prikke mig selv i øjnene til der skete en visuel forandring, eller dreje rundt og blive svimmel, og gerne lave ballade i gaden for at få udløst sit daglige kick.!

Alkohol prøvede jeg som 15 årig, og der blev jeg solgt. Jeg prøvede hash på højskole som 18årig.
Som 20 årig begyndte jeg at ryge hash hver aften, og jeg startede så småt med at eksperimentere med stimulanser når jeg gik på druk i byen. For det meste amfetamin og mdma.

Som 21 årig havde jeg mit første svampetrip. 2.7g cubensis i te. Det var lige voldsomt nok, jeg ville ikke give slip, så jeg blev revet rundt indtil jeg blev nød til at give mig hen. Derfra blev min verden vendt på hovedet, og jeg blev vildt interreseret i det psykedeliske univers. Prøvede LSD et lille år efter. Her fik jeg en bedre forståelse af de svampetrips jeg tidligere fandt ret kaotiske. Det gav en kæmpe forløsning, og jeg fik et meget langt og lækkert afterglow på et par uger.

Jeg ville gerne prøve det hele!. Og jeg blev vildt fascineret af kombinationer. -Det med bruge ugen på at planlægge weekendens narkoindtag var nærmest, euforisk!. Stofromantiker much? Når jeg drak alkohol var HR ofte en by i Rusland. Alle ved jo at man mister sin dømmekraft når man kommer op på en go promille.. Det er ihvertfald der jeg har set fornuftige brugere tage dumme beslutninger, og måske ende ud i en neurotoksisk sovs..

Min trang til at forsvinde blev større, og jeg begyndte at lamme downers 3-4 gange ugentligt. I weekenden blev der festet og indtaget forskellige substanser på kryds og tværs - dog næsten ingen alkohol.

Jeg fik en kæreste med de samme interesser, og mit forbrug steg en go' del.

Jeg var pludselig klar over, at det var ved at spinde ud af kontrol - og vælger at tage ferie hos noget familie.
Der gik lidt tid før det virkelig slog mig hvor farlig en leg med opioider er. ISÆR kombineret med benzoer ... :roll:

Jeg rejser væk og holder fri fra psy.dk for en tid. Ses måske igen!

Husk at bred viden SAGTENS kan give en falsk tryghedsfornemmelse.
Pas på jer selv derude ! <3

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo

Senest rettet af dgs 01 dec 2013 17:41, rettet i alt 1 gang.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
^så glad for at høre at du høre at du har taget 'beslutningen' min ven! Ønsker dig alt det bedste på din rejse :)

Medlem
Brugeravatar

Stoffer kan være en stor hjælp, og bringe en masse gode tider. Hvis man har fornuften og respekten med.

Jeg har selv misbrugt benzoer, psychedelics og stimulanser. Det var ikke kun mig selv det gik udover, men også min familie.
Derfor så er jeg gået på standby med at tage dem for fornøjelsens skyld.

Første bekendtskab var Ethylphenidate. Derfra åbnede en helt ny verden for mig. Nu er der nok mange der tænker (Hash er da det alle prøver første gang?)
Hvis jeg skal være ærlig, så har jeg nok røget hash 4-5 gange i mit liv. Rusen er for mig ikke den mest interessante. Men jeg har ikke lært at mestre den endnu.

Min all-time favorit har været aMT. Det gav mig godt nok en tur for livet, og jeg fik indset at det jeg havde gang i var noget lort.
Jeg har været meget præget af angst, men ikke i så stor en grad mere. Dog har jeg valgt at lægge låg på mit forbrug af de hårde psychedelics.
Til jeg er klar igen, og er blevet en mere voksen person.

Da jeg var lille stolede jeg desværre meget på næsten alle mennesker jeg mødte. Det har givet min psyke nogen tæsk.
Som nok har formet mig til den jeg er idag. Jeg har fået at vide jeg var en meget glad dreng, som kunne se det bedste i alle mennesker uanset hvem det var, deres historie og hvordan de så ud.
Nu er jeg blevet en mere eller mindre indelukket, og virker måske som en sur/bitter person, men ham jeg var bliver jeg nok ikke igen.
Men arbejder stadig med mig selv. Så jeg kan lære at slippe mig fri, uden hjælp fra stoffer. Og derfor arbejder jeg med det bl.a. Ved at holde mig så sober som jeg nu kan.

Pt. Er jeg fint tilfreds med min medicin mod ADHD. Den hjælper både på mine koncentrations problemer. Og så mister jeg lysten til at tage andre stoffer. Win/Win! :)
Og så den angst som ADHD medicin kan trigger, den har jeg fået styr på. Det har gjort at jeg har nemmere ved at forstå mig selv. Ved at vide hvad det er der gør mig så bange, udløser den irritable person som andre ser.
Men faktisk bare er en der er bange. F.eks. Har jeg fundet ud af jeg ikke er glad for at være steder med mange personer, hvor det larmer alt for meget. Folks stemmer der ekkoer i store sale lyder som når jeg får et angstanfald.
Får mig automatisk til at søge væk fra det.

Jeg begyndte at gå i byen da jeg var 13 år og det gjorde jeg så hver weekend on/off til jeg var 20 år. Siden da er forbruget af alcohol bare blevet mindre og i dag fester jeg mest om sommeren på festival osv. Ellers drikker jeg sjældent. Jeg synes det er sjovt og selskabeligt at drikke.

Jeg prøvede at ryge hash første gang da jeg var 14 år og det gjorde jeg så ca 1-2 gange årligt til jeg blev 18 år, her tog mig og vennerne til Amsterdam på ferie og jeg åd en stor mængde hash kager over 3 dage skæv hele tiden. Jeg flyttede til Danmark lige efter turen for at fortsætte min læretid og mit hash forbrug steg til 5-6 gange årligt. Da jeg blev 20 år flyttede jeg hjem igen og kom til at arbejde sammen med en genial/hasher/pusher og mit forbrug steg til ca. 10 gange årligt. Da jeg blev 22år begyndte jeg at interessere mig i at dyrke hamp planter og da jeg ofte er lidt nørdet blev jeg meget hurtigt god til det og udbyttet var stort. Jeg elskede at vokse planterne, den store høst af så få planter var nærmest en sidegevinst:) Men med så meget skunk igennem 2-3 gode høste blev der også røget igennem med vennerne. Siden jeg stoppede med planter er forbruget blevet mindre men jeg ryger rimelig meget ca. 4-5 gange ugentligt. Dog har jeg det meget godt med mit forbrug og føler ikke at det er et problem og føler heller ikke at jeg er afhængig som sådan jeg har en eller to ugers pause engang imellem hvis jeg har travlt eller lign.

Af stimulancer har jeg prøvet Ritalin et pat gange og det samme med Amf men det siger mig ingenting. Føler faktisk ingen rus af det, får bare tømmermændene dagene efter. Måske fordi at jeg er en meget aktive og energifuld person til dagligt at jeg mest er til hash og psykedelisk.
Coke har jeg ikke prøvet endnu og har heller ingen interesse i at prøve det men hvis jeg en dag støder på det prøver jeg måske en streg, ved det ikke.
MDMA har jeg prøvet to gange og det syntes jeg er et fantastisk stof som næsten alle burde prøve:) Vi overdosserede desværre sidste gang så det resulterede i tømmermænd i 4-5 dage, og rusen var heller ikke helt den samme som første gang men sådan er det jo med Emma;)

Jeg prøvede svampe første gang for to år siden og det virkede som en helt ny verden åbnede sig for mig. Jeg blev simpelten så fascineret af svampene at jeg blev meget interesseret i psychedeliske stoffer med det samme.
Siden dag har jeg tripet ca. 13-14 gange svampe (spids nøgenhat), 1 LSD trip og 2 LSA trip. Jeg har dog stadig ikke haft et Badtrip. Gad vide hvornår det kommer:)

Sidste trip var i lørdags på LSA men jeg syntes at dosen var for lille så må prøve at dosere mere næste gang;)

Ellers er jeg ny her inde:)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 44 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]